Děkuji vám všem za to, že jste mi vytyčili moji cimrmanovskou slepou uličku... Teď jste mi naprosto jednoznačně potvrdili, že při volbě mezi V 36 a T 334.0 jsem z hlediska jízdních vlastností dosažitelných bez takového - pro mě šíleného - bastlení volil správně, tj. V 36 (taky T 334.0, ale první obsazení řady v kořistním provedení ČSD - epocha IIIa). A to i za cenu, že jsem z toho důvodu musel úplně změnit základní ideu svého plánovaného kapesního kolejiště. (Časem to dám podrobněji i do příslušné jiné zdejší diskuse.) Jezdí mi pěkně - napájena analogovým zdrojem bez pulsního udělátka - i přes kühnovské výhybky. (Budiž poctivě podotknuto, že vzhledem k mikrodélkám mých dopravních kolejí na mé pidilokálce nikdy nebude tahat nákladní "vlaky" delší než 6 náprav Ale jezdí plynule i při jízdě krokem.)
Akorát nechápu, proč Tillig tyto hlasy ignoruje. Vsadím se, že takových jako jsem já, kdo si netroufneme pájet do tovární mašiny nějaké kondenzátory a odpory, je většina, a i když neumím odhadnout, o kolik by jim vzrostl prodej, jistě by se to nějak projevilo.
Ale je to jen můj názor, mohu se samozřejmě mýlit.