Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod freekey » sob 15 říj, 2016 1:20 pm

George V. píše:...můj zelený elektronik také ze začátku šmajdal, ale pak to za půl hodiny rozjezdil.

P.S. Já zase vám TTčkářům závidím, že vám MTB vyrábí něco, co lze nazvat modely (141, 742, 743), nám v H0 bohužel vyrábí pouze napodobeniny :mrgreen:


Spousta téčkařů spíš doufá, že Tillig začne vyrábět něco jako model 742 :D
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 369
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod George V. » sob 15 říj, 2016 2:24 pm

No kdyby ho Tillig začal dělat v H0, vydělal by víc. Ale museli by něco udělat s tím pluhem :) .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod freekey » sob 15 říj, 2016 3:40 pm

Co je s pluhem?
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 369
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod George V. » sob 15 říj, 2016 3:45 pm

Nečteš diskuzi k novinkám 2016?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod freekey » sob 15 říj, 2016 9:18 pm

Obrázek

Je tam tohle a u toho něco o špatném zacvaknutí na nějaké výstavě, ale až na tu barvu mi to přijde dobré.
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 369
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod George V. » ned 16 říj, 2016 4:10 am

Mně to teda moc dobré nepřijde. Ten pluh trčí moc dopředu a na jen "špatné zacvaknurí" to moc nevypadá.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod Brejla » ned 16 říj, 2016 9:51 am

Podle fotek Čouďáka v sousedním vláknu- http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=16&t=9785&start=240#p205642 -ten pluh docela sedí.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod George V. » ned 16 říj, 2016 10:31 am

Nesedí ani trochu. Na fotkách je tzv. zimní pluh určený k prohrnování sněhu. Doporučuji k povšimnutí, že neobsahuje žádné větrací otvory, na rozdíl od modelu....

Např. z této fotky by měl být zřejmý skutečný stav věcí:

http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?fil ... 42138c.jpg
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod RSC » ned 16 říj, 2016 5:02 pm

Protože strašně nerad reklamuju, nerad chodím na poštu, nerad balím.... tak se ve věcech nakonec pošťourám a odhalím příčiny.

Rozchod kol u posledních modelů MTB lze relativně snadno upravit na bezproblémovou rozteč. Stačí je vyjmout a vložit do modelářského svěráku a lehce pootočit - opatrně, raději nadvakrát, tak aby se přiblížila kola o nějakou tu desetinku k sobě - klidně kontrolovat s měřením. Ony jsou pravděpodobně jen naraženy na čep - osu, takže se nic nešťastného nestane, skoro mám podezření, že celá osa nápravy je z umělé hmoty bez kovu.
Tohle mimochodem může někomu pomoci v tom, že mu nebude lokomotiva vyskakovat na vyhybkách s dělenými jazyky a také to výrazně odstraní vyklání modelu. Nakonec jsem musel vyřadit jen jednu nápravu u elktronika, která vážně dle mých požadavků nešla.Tu jsem si prozatím bandážovou půjčil s barči a ejhle, ono to jezdí již jak má...
Klasika, vyřeš a dodělej si sám. :lol: Jen ta cena tomu neodpovídá, že bych tohle měl dělat. :oops:
Uživatelský avatar
RSC
 
Příspěvky: 519
Registrován: sob 28 bře, 2015 4:07 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod Hanysek » ned 16 říj, 2016 5:39 pm

Jen tak letmo jsem kouknul na fotky vymodleného zázraku pro hyperrealisty od Tilliga, ale nevěřím vlastním očím :shock: Ten rám od čelníku ke schůdkům je nějak krátký :( Raději to více nestuduju, nebo na tom objevím další mouchy :roll: Pro největší hysteriky zde na fóru raději dodávám, že je to tak samozřejmě hezčí :twisted:
Hanysek
 
Příspěvky: 83
Registrován: sob 01 říj, 2011 9:29 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod Jeff Hopper » pon 17 říj, 2016 4:06 pm

Já bych z hodnocením počkal, až bude opravdu seriový stroj a né tadle prototypovka.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod rendo » pon 17 říj, 2016 7:33 pm

Presne tak :!: Treba si pockat,az ked bude v predaji.Potom porovnavat :idea:
rendo
 
Příspěvky: 182
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod rakusanka426 » pon 31 říj, 2016 4:49 pm

Minuly tyden jsem vymenil 3 EW1 za nove kovovou srdcovkou. Hned jsem vyzkousel nekolik mych lokomotiv vcetne Elektronika 743.009. Elektronik na starych EW1 vykolejoval, ovsem novou EW1 projizdi bez problemu a perfektne. :D
Uživatelský avatar
rakusanka426
 
Příspěvky: 46
Registrován: ned 18 pro, 2011 4:51 pm

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod RSC » úte 01 lis, 2016 6:56 am

Jestli to byl jedinný důvod výměny těchto výhybek, tak to nebylo nejštastnější řešení. Problém je s velkou pravděpodobností pouze ve větším rozchodu kol nápravy u současných modelů MTB např. také 714. Poznámka k řešení o několik příspěvků výše. 8)
Uživatelský avatar
RSC
 
Příspěvky: 519
Registrován: sob 28 bře, 2015 4:07 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Modely T466.2/742/740 od MTB Model v TT

Příspěvekod rakusanka426 » úte 01 lis, 2016 7:39 am

Vymena EW1 nebyla jen kvuli Elektroniku. Nektere dalsi lokomotivy se na starych EW1 pri pomale rychlosti zastavovaly a pripadne vykolejovaly. :(
Uživatelský avatar
rakusanka426
 
Příspěvky: 46
Registrován: ned 18 pro, 2011 4:51 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků