Stránka 52 z 56

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: pon 13 úno, 2012 11:36 am
od Tomas_C.
volda píše:Jenom dotaz.
Zkusil někdo prohodit šnek od Bastarda s Brejlovcem :?: :?: Jestli je tam tedy stejný podvozek,což by snad měl....


Nelze...šnek z bastarda a i z ostatních mašin je mohutnější , respektive zuby jsou tluštější...stejně tak první ozubené kolo má tyto mohutné zuby. (mohutné oproti jemnému převodu v brejlích).

aldrin píše:Jeste k tem kinematikam. Neplette se vysunuti kinematiky a jeji drahu. Spravne by to melo byt naraznik na naraznik. Roco vagony se spatne spojuji, to je pravda, ale nikdy se mi nekously. Proste to vybrani do oblouku maji zrejme nepochybne vetsi... a jinak jsou napasovany uplne na sebe. Porovnavat, jak ma ktera lokomotiva vysunuty sprahlo, je trochu mimo problem.

To máš naprostou pravdu...průběh vysouvání není zcela v pořádku a měl by být v závislosti na odklonění od střední polohy větší...

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: úte 14 úno, 2012 5:06 am
od George V.
Tomas_C. píše:
volda píše:Jenom dotaz.
Zkusil někdo prohodit šnek od Bastarda s Brejlovcem :?: :?: Jestli je tam tedy stejný podvozek,což by snad měl....


Nelze...šnek z bastarda a i z ostatních mašin je mohutnější , respektive zuby jsou tluštější...stejně tak první ozubené kolo má tyto mohutné zuby. (mohutné oproti jemnému převodu v brejlích).


...docela jsem o tomto přemýšlel a napadlo mne, že ty převodovky vůbec nemusí být Kuehnovo konstrukce, ale třeba outsourcing odjinud. Nabízí se G1206 od PIKA. Máte ji někdo? Můžete se podívat pod kapotu?

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: úte 14 úno, 2012 5:39 pm
od cejnarxx
Zdravím všechny kolegy.
Ozval se Vám někomu David S., zda jsou věci ohledně Brejlovců už v ,,pohybu" ? :?:

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: úte 14 úno, 2012 5:58 pm
od Pája
jo,řeší se to.Vydržte,nic nejde hned

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: úte 14 úno, 2012 8:45 pm
od jrtrain
cejnarxx píše:Zdravím všechny kolegy.
Ozval se Vám někomu David S., zda jsou věci ohledně Brejlovců už v ,,pohybu" ? :?:


ano, ozval, věc se řeší, což ostatně psal jak zde před několika dny, tak i v informačním emailu.

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: stř 15 úno, 2012 9:43 pm
od nalini
„Celá věc se řeší, vše je v běhu, vydržte, …“ to je OK a zcela jistě oceňuji přístup Davida Struppa k celé záležitosti. Pokud se však popisované problémy týkají celé první výrobní série, tedy řádově tisíců kusů modelů, tak pak už postrádám nějaké vyjádření ze strany výrobce, což je Kuehn
http://www.kuehn-modell.de/
Taky nerozumím tomu, proč to tak dlouho trvá. Pokud jsou k dispozici prototypy, které fungovaly bezvadně, tak jejich porovnání se sériovými modely a nalezení odchylek je snad záležitostí hodin a ne několika týdnů. Neprudím, pouze jsem napsal to, o čem v této chvíli přemýšlím nejen já, ale možná i někdo další …

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 8:33 am
od Tkadlec Jaroslav
a co když kuehen má už plán ,že to co má on na skladě předělává a bude vyměňovat obchodníkům co už mají brejle na obchodech a jestli jich je 1000 a víc tak snad to trvá ne stačí myslím vydržet ,když už se čekalo tak dlouho ...

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 8:44 am
od George V.
...tak oprava znamená výměnu šneku, eventuálně celého podvozku. A ty jaksi na stromech nerostou, ale musí je někdo vyrobit (navíc nad plán, mimo již zadanou výrobu). Já to odhaduju v řádu měsíců, ne-li půl roku...

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 9:27 am
od male zvire
nalini píše:Pokud se však popisované problémy týkají celé první výrobní série, tedy řádově tisíců kusů modelů, tak pak už postrádám nějaké vyjádření ze strany výrobce, což je Kuehn

A ty by jsi jakožto výrobce dobrovolně veřejně přiznal že jsi svůj produkt zprznil? Nesnažil by ses nejdřív v tichosti závadu odstranit a potom to řešit s odběrateli/zákazníky? Vždyť i Apple, když se zjistilo že iP4 má problémy s anténou, ze začátku mlžil a problém sváděl na chybu v SW a teprve když vydali "opravu" a zlepšení se nedostavilo tak přiznali barvu...

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 1:49 pm
od Donatelli
Oficiální vyjádření fy Kuehn.


Sehr geehrte Kunden,

kurz vor der Spielwarenmesse in Nürnberg haben wir mit der Auslieferung der Lokomotiven dder Baureihe T478.3 mit den Artikelnummern 33310, 33312 und 33314 begonnen.
Auf häufig geäußerten Wunsch von vielen Modellbahnern wurde die Getriebeauslegung so angepasst, dass die Lokomotiven eine etwas höhere Endgeschwindigkeit erreichen. Dadurch verursacht ist für eine gleichmäßige Fahrt im unteren Spannungsbereich der Trafo etwas weiter aufzudrehen.
Bei einigen ausgelieferten Lokomotiven zeigt sich jedoch zusätzlich im Spannungsbereich von 5 bis 8 Volt ein schnelles Schwanken der Geschwindigkeit. Dieses Problem konnte im Rahmen der Endprüfung nicht erkannt werden. Innerhalb der letzten Tage wurde die Ursache für dieses Verhalten untersucht und die Fehlerquelle im Form eines Montagefehlers lokalisiert.
Wir arbeiten zur Zeit an einer Lösung zur Behebung dieses Problems und werden Sie in Kürze dazu genauer informieren.

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 1:56 pm
od milan ferdián
Pro ty co neumí německy.Překladač on-line.

Vážený zákazníku,

krátce před veletrhu hraček v Norimberku jsme začali dodávat lokomotivy T478.3 sérii s čísly položek 33310 , 33 312 a 33314.
Na populární poptávky z mnoha modelových railroaders , byla upravena tak, aby konstrukce převodovky dosáhnout o něco vyšší maximální rychlost lokomotivy. To je důvod pro plynulou jízdu v dolní rozsahu napětí transformátoru objeví něco víc .
Některé však vyplývá, další lokomotivy dodávány v rozsahu napětí od 5 do 8 voltů rychlé výkyvy rychlosti. Tento problém nemůže být zjištěn v závěrečném testu. V posledních několika dnech byl zkoumán na příčinu tohoto chování a lokalizovat zdroj chyb ve formě montážní chyby.
V současné době pracujeme na řešení , aby tento problém vyřešit a budou Vás kontaktovat nejbližší době na detail.

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 2:34 pm
od myrha
Na četná přání modelářů byla převodovka upravena tak, že model může dosáhnout vyšší maximální rychlosti. - volný překlad


Nerad bych šířil poplašné zprávy, popravdě řečeno, celkově to na mě nepůsobí dobře. V tomto místě prohlášení to totiž vypadá, že to s tou maximálkou šnek nešnek mysleli vážně... A jestli si od maturity z NJ něco pamatuji, budou se řešit jen poskakující kusy :( Snad se mýlím, mašinky mi totiž jezdí jako splašené koně a to se mi moc nelíbí. Protože když to budu provozovat na nižším napětí, krok v napětí mi udělá vyšší krok v rychlosti a tím budu více omezen.

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 2:43 pm
od Jarda H.
Firma Kuehn reaguje, snaží se něco řešit (nejde to ze dne na den, což chápu !), ale v mailu od Kuehna mi nějak chybí i informace, zda ví a bude třeba něco dělat i s kinematikou - viz pár příspěvků, které řešily problémy se zaklesáváním vagonů apod. ?! Po drobné úpravě - odobroušení :wink: - se to snad spravilo, ale aby stejný problém nebyl za rok, rok a půl u zamráči ?!
Možná u Kuehna ani o problému s kinematikou nebyli informováni, nevím.

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 2:51 pm
od George V.
myrha píše:Nerad bych šířil poplašné zprávy, popravdě řečeno, celkově to na mě nepůsobí dobře. V tomto místě prohlášení to totiž vypadá, že to s tou maximálkou šnek nešnek mysleli vážně... A jestli si od maturity z NJ něco pamatuji, budou se řešit jen poskakující kusy :( Snad se mýlím, mašinky mi totiž jezdí jako splašené koně a to se mi moc nelíbí. Protože když to budu provozovat na nižším napětí, krok v napětí mi udělá vyšší krok v rychlosti a tím budu více omezen.


...co se bude měnit je spíše věcí prodejců, jak si to zařídí. Já jsem toho svého již kontaktoval a nebrání se tomu pořešit i můj momentálně neposkakující exemplář :D . Já myslím, že bychom měli trvat na nápravě všichni. Nikde není psáno, že ten model vydrží neposkakovat věčně. Magnety stárnou, převodovka se opotřebovává...

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

PříspěvekNapsal: čtv 16 úno, 2012 3:08 pm
od jrtrain
komu brejle neposkakují, zkoušeli jste jezdit při nižším napětí i se soupravou vozů? na samotné loko cukání nebývá vidět, ale u vozů ano :idea: