Stránka 5 z 8

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: stř 21 pro, 2011 2:27 pm
od olik
Ahoj Miro
Tak jsem to vcera zakrikl vid....
Koukal jsem na rajceti na popsani Tveho problemu,a musim rict ze neco podobneho se mi stalo kdyz jsem prekopaval 218 na 143,pokud jsi nemel jeste jina ozubena kolecka ktera se ti mohla zamotat k tem spravnym tak jedina chybka muze bejt ve spravnem usazeni tech ozubenych kol,oni totiz obe strany nejsou vzdy totozne,jedna je upravena hladce a ta druha je neupravena,koukni na to,ja mel stejne potize,nemohl jsem s tim ani pootocit,pak jsem to prohlizel a prohlizel a otacel a otacel a uz jezdi mrska...Jinak pri tom skladani toho soukoli si uzijes,kdyz jsem to skladal u 52 tak jsem tekl,a to nemaji ozubena kola,od te doba take vim proc Workshop nejsou zadne pary,protoze malokdo by to slozil jen tak bez zkusenosti a bez pomucek ktere oni k tomu maji.....
Na rajceti mas na obrazku c4. zacatek Tveho dila,treba ten pomuze,a take (hloupa otazka)namazal jsi ty osicky?
Diky za radu s temi potisky,ja hledam ale valecne znaceni ,orla jsem nasel ale je moc velkej,ten je tak na nejakej osobacek,a cislo br 52.... mi snad udelaji u Banku,ale jen to cislo,tak kdyby nekdo vedel o nekom z venku,moc prosim dejte vedet...diky Petr

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 23 pro, 2011 3:14 pm
od MirekTT
Nic jsi nezakřikl, to já jsem vůl. Taková pitomost a mně to netrklo. Řešení se našlo v plátku čerstvě vyuzeného špeku a sklenky červeného. Staří dnes udili, tak jsme si se ženou dali po delší době do trumpety a tohle z toho vypadlo: http://mirektt.rajce.idnes.cz/BR86_Tillig#DSC02303.jpg

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 30 pro, 2011 8:37 pm
od MirekTT
Tak končí, (aspoň doufáááámmm) tahle komédie.....
Napokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, na pokraji smrti vysílením, ale jestli to stálo zato, to posuďte sami:
http://mirektt.rajce.idnes.cz/BR86_Tillig#DSC02371.jpg
Adios

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 30 pro, 2011 9:04 pm
od Radek Strnad
No tedy docela nářez.Už to vypadá dobře.Chvílema to v rozloženém stavu vypadalo,že to snad už nikdo nedá dohromady,aby to jezdilo.S tou kastlí si taky užiješ,neboj.Ale tam už se nic nehýbe,takže nebude tolik strachu,že se něco nezdaří.Já tyto mašinky kdysi také tunil,ale jen s těmi základními lepty od Hekttora a ochozy jsem stříhal a ohýbal z krablovaného plechu od DK-Model.Ale nakonec jsem je obě prodal,protože jsou poměrně lehké a na mých obloucích měly neustálé tendence k vyšinutí náprav a do kopce toho taky moc neutáhly.V provozu stále používám ty starší od Tilliga s černým pojezdem.Jsou těžší,mají větší vůle v nápravách a nemají bandáže,ale paradoxně utáhnou víc a také dobře vedou proud.Hranaté motory jsem vyhodil a namísto nich přišly Mashimy s tučným setrvákem a pohoda.Až bude čas,dám tam ještě kondenzátory a bude.Celkový dojem bohužel kazí staré rozvody.Až je rozeberu,tak to možná nafotím a pověsím na rajče.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 21 pro, 2012 7:48 am
od Tkadlec Jaroslav
BR 86(455.2 ČSD) dá se někde sehnat? tillig to vyřadil z prodeje?

no mám BTTB kdo by byl ochotný mě jí digitalizovat tak se ozvěte

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 21 pro, 2012 1:53 pm
od Jarda H.
Jardo, máš ode mne SZ !

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 22 pro, 2012 5:14 am
od miroslav lengyel
V TT se zrovna moc neorientuji,ale jedna se válí zde:
http://www.bazarmodelovezeleznice.cz/ba ... 86-1615-TT
Pokud bys chtěl funglovku,tak tady:
http://www.elriwa.de/de/Tillig-02174-Da ... p.III.html
No a na ebay se také něco najde:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0& ... 0TT&_sop=2

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: sob 22 pro, 2012 7:32 am
od Tkadlec Jaroslav
jo jo díky

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: úte 02 dub, 2013 5:56 pm
od Tkadlec Jaroslav
vracím se z prosbou http://www.malemodely.cz/katalog/model- ... 3#00001223 tato lokomotiva už byla předělaná tilligem s novějším motorken a převody ? a byla už i patice pro dekoder?

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: úte 02 dub, 2013 6:27 pm
od peter_vy
Je to v podstate rovnaký model ako BTTB, iba motor je iný (a tiež kardan) - http://www.malemodely.cz/katalog/model- ... 8#00001098.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: stř 03 dub, 2013 4:54 am
od Trainmaniak
BR 86 obecně už byla předělána někdy v roce 2007. Pojezd stroje je úplně jiný a samozřejmě i s paticí pro dekodér. S původním BTTB modelem to má společný jen vršek. V této nové verzi však Tillig zatím 455.2 ČSD neudělal (je to snad jediná verze, která chybí, mám za to, že už i na polskou došlo).
Podívej se na Udělátko z 30.12.2010 - http://www.trainmania.info/udelatka.html#br86 - na snímku č. 8 je vidět podoba pojezdu, která se od původního modelu opravdu zásadně liší.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 04 črc, 2014 5:56 am
od rakusanka426
Trainmaniak píše:BR 86 obecně už byla předělána někdy v roce 2007. Pojezd stroje je úplně jiný a samozřejmě i s paticí pro dekodér. S původním BTTB modelem to má společný jen vršek. V této nové verzi však Tillig zatím 455.2 ČSD neudělal (je to snad jediná verze, která chybí, mám za to, že už i na polskou došlo).
Podívej se na Udělátko z 30.12.2010 - http://www.trainmania.info/udelatka.html#br86 - na snímku č. 8 je vidět podoba pojezdu, která se od původního modelu opravdu zásadně liší.


Nyni se konecne objevila BR86 v ceske verzi 455.2 CSD. Mate ji nekdo a pripadne jak vypada. Ma stale ten problem s pojezdem, ktery je treba predelavat, jak psal na svych strankach kolega Trainmaniak?
Predm dekuji za Vase postrehy, rady atd. Vaham totiz, zda koupit, ci ne??? :(

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 04 črc, 2014 6:03 am
od Trainmaniak
Pokud vím, tak pojezd byl mírně upraven, konkrétně sběr proudu. Jen nevím, jak zásadně, ani jak moc se to zlepšilo.

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 04 črc, 2014 6:34 am
od Tkadlec Jaroslav
pojezd je komplet předělaný motor taky ...

Re: BR86 Tillig

PříspěvekNapsal: pát 04 črc, 2014 6:46 am
od Trainmaniak
Pozor, Járo, kompletně předělaný pojezd je od roku 2007. Právě tu verzi mám já (asi od října 2007) a tu jsem si upravoval, aby to lépe sbíralo (http://www.trainmania.info/udelatka.html#br86). Ale teď před nedávnem (asi rok?) se ještě dělala další úprava, která dle informací, jež se ke mně dostaly, spočívala právě ve změně sbírání proudu. Jinak se snad na pojezdu už nic dalšího neměnilo.