BR-01 Tillig

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Příspěvekod Lubomír Dudek » úte 11 srp, 2009 7:21 pm

vím Jardo,vím,ale za prvé jak píšeš cena a pro mě pak i za druhé příliš velká mezera mezi tendrem a lokomotivou,která uplně bije do očí a za třetí se mi zrovna tahle varianta br 01 moc nelíbí.
na druhou stranu samotná lokomotiva je provedena do detailu opravdu lépe.
s br 01 mám už jasno.šrot,co mám doma zůstane malýmu na pozdější dobu a s nákupem nové prostě počkám,až jí začne někdo vyrábět,nebo do té doby,než přijde další,tentokrát dospělá evoluce od tilliga.
na té reklamní fotce vypadala opravdu dobře,ale dvakrát stejnou chybu neudělám,neboť si to dokážu dobře představit.
Kdyby stála dva a půl tisíce,hodnotil bych to asi tak,že kupuju super tendr s moderní a funkční technikou a zbytek lokomotivy dostávám zdarma.
jsou to jen mé pocity,ale jak jsem byl z tohoto stroje nadšen,jsem zklamán :cry:
no a proto teď radši vyhledávám tendrovky :lol:
zítra mi přítulkyně přiveze do žatce br 78,co už jí mam doma a počítám,že názor na tilliga se u mě bude taky asi měnit.
Přeběhlík k N scale II epocha druhá válka DRG/DRB
Uživatelský avatar
Lubomír Dudek
 
Příspěvky: 290
Registrován: sob 29 pro, 2007 6:53 pm
Bydliště: Habartov,Žatec,Karlovy vary

Příspěvekod Lubomír Dudek » úte 11 srp, 2009 7:35 pm

to jamamoto22: jaké jsou k tomuto modelu dolepovací detaily?
Přeběhlík k N scale II epocha druhá válka DRG/DRB
Uživatelský avatar
Lubomír Dudek
 
Příspěvky: 290
Registrován: sob 29 pro, 2007 6:53 pm
Bydliště: Habartov,Žatec,Karlovy vary

Příspěvekod Jamamoto22 » stř 12 srp, 2009 5:29 pm

Doplňky jsem zatím nenalepil. Jsou tam kromě brzdových hadic a háků šroubovky i ochrané trubky pístnice, dále vzduchový kompresor, čerpadlo, vyrovnávač tlaku. Na tendru boční schůdky, zadní dva žebříky a smetadlo.
Uživatelský avatar
Jamamoto22
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon 03 srp, 2009 1:24 pm

Příspěvekod Lubomír Dudek » stř 12 srp, 2009 8:39 pm

Díky.
žádná změna.Ptal jsem se kvůli tomu,že tam mohli dát i nějaký to potrubí pod budku.To tam prostě chybí na první pohled a bije to do očí.
Přeběhlík k N scale II epocha druhá válka DRG/DRB
Uživatelský avatar
Lubomír Dudek
 
Příspěvky: 290
Registrován: sob 29 pro, 2007 6:53 pm
Bydliště: Habartov,Žatec,Karlovy vary

Příspěvekod martin tichý » čtv 20 srp, 2009 12:45 pm

Ahoj pánové, jen krátce k diskuzi ohledně BR01, také jsem se těšil na "novou" verzi této krásné párovky a Tillig mě opět "nezklamal".Někdy mám pocit, že ke všemu co oni sploděj jsem až příliš kritický, ale myslím, že po právu. V pondělí jsem byl na čumendu v Sebnitz a měl jsem možnost ji vidět na vlastní oči a vzbudila ve mně trochu očekávané rozpaky, je tomu přesně tak, jak zmiňujete, poměrně pěkně udělaný pojezd, jistě i s kvalitním pohonem, ale se starou kastlí, celkově působí model nedodělaně a oproštěn od veškerých detailů, opět ta jejich nepochopitelná polovičatost za nemalé peníze, vyjadřují tím svou "úctu" k zákazníkovi, dovedete si představit, že s něčím takovým přijde třeba ROCO v HO..?? Holt chybí konkurence a takhle to dopadá, Beckmann se za ní moc považovat nedá, jeho ceny jsou nepřiměřené. Tak snad příště:-(
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvekod Jarda H. » čtv 20 srp, 2009 1:25 pm

martin tichý píše: ..... Holt chybí konkurence a takhle to dopadá, Beckmann se za ní moc považovat nedá, jeho ceny jsou nepřiměřené. Tak snad příště:-(


Přesně jak píšeš - chybí konkurence. Pokud Tilligu nikdo nebude šlapat na paty svými "lepšími" (tj. propracovanějšími) modely, pak bohužel neplatí to Tak snad příště :wink: ?!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Tomáš » čtv 20 srp, 2009 2:04 pm

Jarda H. píše:
martin tichý píše: ..... Holt chybí konkurence a takhle to dopadá, Beckmann se za ní moc považovat nedá, jeho ceny jsou nepřiměřené. Tak snad příště:-(


Přesně jak píšeš - chybí konkurence. Pokud Tilligu nikdo nebude šlapat na paty svými "lepšími" (tj. propracovanějšími) modely, pak bohužel neplatí to Tak snad příště :wink: ?!


Proto stále neumím pochopit proč už nikdo nezačal.řekl bych,ale že nároční modeláři jsou jen češi ostatním je to putna v jaké kvalitě se dělá.Hlavně němci tohlavně berou jako "hračku"
Takže už by bylo načase aby se u nás někdo už našelkdo začne konkurovat Tiligu 8)
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Lubomír Dudek » čtv 20 srp, 2009 2:20 pm

Přitom dotáhnout tu kastli do konce by snad neměl být takový problém pro firmu,jako je tillig.Je to jenom lajdáctví a šetření na nepravém místě.Mohl to být docela dobrý model,mohl...
Přeběhlík k N scale II epocha druhá válka DRG/DRB
Uživatelský avatar
Lubomír Dudek
 
Příspěvky: 290
Registrován: sob 29 pro, 2007 6:53 pm
Bydliště: Habartov,Žatec,Karlovy vary

Příspěvekod martin tichý » pát 21 srp, 2009 10:29 am

Ostatně takhle Tillig rozhodně nešetří poprvé, vzpomeňme BR56, 86, 221, Nohabka to je taky "pastva" pro oči, nakonec i ta BR 119-Kramermutze je taky jen 50% předělávky, ten její pojezd už taky pamatuje krále Klacka, a co teprve jejich "nová" Rosnička, co je avizovaná jako novinka na tento rok,..dají tam pětipól, přípojku na digitál a to sto let staré okolo tam nechají:-(:-(, snad ani není možné!!!Ufff, nechal jsem se trochu unést..No, asi mají spočítáno, že jim ta jízda na půl plynu stačí.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvekod TTmili » sob 22 srp, 2009 8:46 am

Samozřejmě, spočítáno to maj dobře, jediný kdo jim dýchá na paty a to pořádně je Kuehn a to stejně jenom u el. lokomotiv, takže Tillig si bez větší námahy nahrabe na svůj píseček i kdyby nechtěl. Občas se divím co je přimělo k tak radikálnímu zásahu do V100, dyť tak kastle mohla klidně nějakej ten pátek vydržet. Jim prostě chybí konkurence, bylo to tu zmiňováno několikrát a já to jen opakuji, H0-káři by si to nikdy nedovolili protože tamní konkurence je obrovská (i když to co prý vytváří Fleischmann nebo Mehano taky stojí zato), ale hlavně v H0 už je tahle lenost asi přes prsty klepla...
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod martin tichý » sob 22 srp, 2009 10:45 am

Jo, to máš pravdu s tím Kuehnem, jejich sortiment sice není veliký, ale vzhledem ke krátkému období výroby svých modelů to zase není tak špatné, tahle firma si mě postupně získává a fandím jí!, určitě se najde lecos, co by se dalo vytknout, ale snahu rozhodně nelze upřít, co je ovšem na výbornou je jejich kvalita pojezdů, mám od nich E11 a E 03 a je to v TT opravdu špička, zvlášť porovnání E11 Kuehn vs Tillig je jednoznačné, alespoň co se jízdních vlastností a osvětlení týká. V neposlední řadě stojí za připomenutí kvalita obalu, ve které Kuehn své modely prodává, zdarma náhradní bandáže a uhlíky do motoru, tomu říkám přístup k zákazníkovi. Tillig šetří i na těch krabičkách, co by se spíše hodily pro pastu na zuby, ale to jsem asi trochu odbočil od tématu.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Předchozí

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků