Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod George V. » úte 30 srp, 2011 4:52 am

...tak to budou tahat ve dvojčeti, no :D .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod airwar » úte 30 srp, 2011 8:22 am

George V. píše:...tak to budou tahat ve dvojčeti, no :D .


No to asi jo :mrgreen: , někteří modeláři si s tím alespoň co jsem viděl hlavu nedělají, 3% stoupání v oblouku R286 či R310 a pak se divý, že se tam půlka vozového parku nevyhrabe. :mrgreen:
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod rendo » úte 30 srp, 2011 2:48 pm

Co se barevnych variant tyka, jsou aktualni 2 CSD a 2 CD verze a 1 ZSR. Cargo je v priprave take, ale bude pozdeji nez zminenych pet ks.[/quote]
Co sa tyka ZSR verzie...ktora to bude?
rendo
 
Příspěvky: 190
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod George V. » úte 30 srp, 2011 3:26 pm

vvitty píše:Model ma neco pres ctvrt kila, presne cislo dam vedet vecer. Vazil jsem ho o vikendu, ale jsem hlava derava a nepamatuji si jestli to bylo 260 nebo 290g...

Mimochodem, budou osazeny japonskymi motory Mashima rady 162x.


...Roco váží 175g. Hmotnost je jedna věc, odolnost vůči opotřebení druhá. Uvidíme, co na to plastové osičky dvojkolí...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod MOL » úte 30 srp, 2011 3:31 pm

vvitty píše:Mimochodem, budou osazeny japonskymi motory Mashima rady 162x.

To už sešlo z vývoje vlastního motorku MTB-55?
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod vvitty » úte 30 srp, 2011 3:56 pm

Z vyvoje motorku neseslo, ale pro zpozdeni na strane dodavatele komponent doslo k teto zmene. Druhou moznosti bylo opetovne odlozeni terminu, coz neni prijatelne reseni.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod TTmili » úte 30 srp, 2011 4:35 pm

No tak když se to vezme kolem a kolem tak ta Mashima není až tak špatný motor. Právě naopak, myslím že je to dobrá volba, alespoň pro začátek. Pokud MTB bude mít vlastní motůrek na úrovni Mashimy tak proč ne.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod olik » úte 30 srp, 2011 6:43 pm

Ja jen zase ,Nikdo tu nepise jak to bude se zvukovou verzi?????? bude v nejakem modelu,ci dodatecne k dokoupeni???? Jinak je hezke jak se to dodelava horkou jehlou,ale to je uzasne ze to takhle jde...........Tak at se Vam to zadari :P
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod vvitty » úte 30 srp, 2011 6:50 pm

Sasi modelu je pripraveno pro osazeni reproduktoru i dekoderu, takze zvukove verzi nic nebrani. Zda bude k dispozici hned s analogovymi modey nebo o neco pozdeji nevim...
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod Piiry » úte 30 srp, 2011 7:01 pm

Také by mě zajímali nějaké podrobnosti k té ozvučené verzi. Ale podle toho co jsem vydedukoval z popisu co vyšel v magazínu a na mtbbus.cz, tak bude v prodeji DCC verze již ozvučená a analogová by měla mít již osazený reproduktor pro případnou digitalizaci. Ale možná se mílím...
TT, Moduly, Lenz DCC, Epocha V.
Piiry
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát 09 črc, 2010 12:33 pm
Bydliště: Písek

Re: POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomín

Příspěvekod JBr » úte 30 srp, 2011 7:19 pm

Co jsem si kdysi s panem Banou psal, tak by melo byt v brejlaku misto na dekoder Zimo MX643. Ten se uz ale nevyrabi a je podle vseho nahrazeny MX648P16, ktery ovsem mozna neni jeste ani v prodeji (byla to snad novinka na letosni srpen, pokud chapu stranky Zimo dobre). Moc jinych zvukovych dekoderu na rozhrani Plux16 neni (pokud se tedy neco zasadne nezmenilo a neni tam nakonec rozhrani jine).
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod Jarda H. » úte 30 srp, 2011 7:48 pm

Prosím, aby do nového vlákna "POKRAČ. - Brejlovci od MTB v TT - jen konkrétní připomínky !" byly vkládány pouze příspěvky KONKRÉTNĚ k modelu (pouze to, co jste si na modelu sami osahali apod.,) - co a jak je provedeno, chvála i kritika za skutečné provedení ....

Dotazy na provedení, termíny, nátěry, jaký dekodér pro digi, ..... vkládejte sem do starého vlákna !! Zůstane otevřené pro všeobecnou diskuzi kolem modelů MTB.

Nové vlákno jsem založil opravdu jen kvůli SKUTEČNÉMU modelu - ze začátku by tu měly být jen příspěvky toho, kdo model má / měl v ruce, příp. má zprávy a informace přímo od výrobce. Jinak z toho bude zase guláš :wink:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod airwar » stř 31 srp, 2011 5:36 am

George V. píše:
vvitty píše:Model ma neco pres ctvrt kila, presne cislo dam vedet vecer. Vazil jsem ho o vikendu, ale jsem hlava derava a nepamatuji si jestli to bylo 260 nebo 290g...

Mimochodem, budou osazeny japonskymi motory Mashima rady 162x.


...Roco váží 175g. Hmotnost je jedna věc, odolnost vůči opotřebení druhá. Uvidíme, co na to plastové osičky dvojkolí...


Svého času jsem porovnával tažné schopnosti Tilligovi V100 o váze nějakých 110 gramů s bandážemi a mosazných pojezdů pánů Pletichy a Vilingera které vážili minimálně 250 gramů. Na rovině nebyl rozdíl znát, ale ve stoupání začali pojezdy bez bandáže zaostávat a nepomohla jin ani vyšší adhezní hmotnost, v 3% stoupání a oblouku R310 měli problém vyvést sami sebe, zatímco V100 utáhla několik Ypsilonek a ani se nezadejchala. Následně jsem zkoušel V100 bez byndáží a najednou její trakční schopnosti spadli pod 50% toho co uvezla V100 s bandážemi. Tudíž bych byl pokud jde o vypuštění bandáží hodně opatrný.

vvitty píše:Z vyvoje motorku neseslo, ale pro zpozdeni na strane dodavatele komponent doslo k teto zmene. Druhou moznosti bylo opetovne odlozeni terminu, coz neni prijatelne reseni.


Hmm, podle vyjádření už z ledna či února byl vlastní motorek hotová záležitost, tak jaktože v září není? Když k tomu přičtu ty nevhodné plošňáky tak se mě tak trochu zdá že kvalita některých komponent a něktří dodavatelé nebyly zrovna vhodně vybráni. No snad se to na tomhle modelu odchytá a příjdou další, použitelné modely. Zvláště ta Bardotka, a třeba v budoucnu i nějaké motorové vozy.
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod vvitty » stř 31 srp, 2011 8:33 am

Airwar: ve vedlejsim vlakne jsem psal, ze bandazovana kola budou k dispozici, a to bud jako pribal, nebo nahradni dil.

Co se motorku tyka, problemy s dodavateli jsou vzdy a vsude. Vse se resi, ale to znamena investovat cas. Kdyz je k dispozici dobra alternativa, nema cenu kvuli tomu vse dale odsouvat.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod airwar » stř 31 srp, 2011 9:30 am

vvitty píše:Airwar: ve vedlejsim vlakne jsem psal, ze bandazovana kola budou k dispozici, a to bud jako pribal, nebo nahradni dil.

Co se motorku tyka, problemy s dodavateli jsou vzdy a vsude. Vse se resi, ale to znamena investovat cas. Kdyz je k dispozici dobra alternativa, nema cenu kvuli tomu vse dale odsouvat.


Ano na informaci o bandážovaných kolech jsem narazil, moje úvaha byla v tom smyslu že nebandážovaná kola jsou obecně nevýhoda pokud jde o funkčnost, i když souhlasím že jsou modelovější.

Pokud jde o motorky, považuji volbu motorků od Maschimi za vhodnou, rozhodně vhodnější než experimenty z nevychytanými prototypy, jen jsem se trochu pozastavil nad tím že to co v lednu či únoru bylo perfektní a fungovalo, se po půl roce tak nějak sype a nahrazuje jinými komponenty. Mám trochu strach zda není Brejlovec i přes to zpoždění ušit trochu horkou jehlou.
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jacek, Jan+Bjoern a 4 návštevníků