Stránka 3 z 8

PříspěvekNapsal: stř 11 lis, 2009 9:47 pm
od Lubomír Dudek
Kdo chce na malym poloměru provozovat "dlouhou páru" , ať zvolí malletku 4/4 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: stř 18 lis, 2009 5:13 pm
od Lubomír Dudek
Jen tak pro zajímavost.
Zkoušel někdo postavit něco podobného v TT?
http://inzerce.modelbazar.cz/p/257369_1256143324.jpg
Dělal sem si z toho srandu,ale jak by se choval takovej stroj na poloměrech a poměrech plechového kolejiva?
Zajímal se o to někdo?

PříspěvekNapsal: čtv 19 lis, 2009 12:31 am
od Donatelli
No nějak mlhavě si pamatuju, že pan Chmelík ( možná jsem to jméno zkomolil či překroutil za což se omlouvám ) z Hradce Králové z klubu ŽM postavil loko ř. 623. Je sice o něco kratší, ale koncepce přibližně podobná. Pokud vím použil 2x BR 81/92. Ten by asi mohl fundovaně povědět víc.

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 6:30 am
od Jamamoto22
No vida, u Tilliga je už na skladě :D

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 8:44 am
od Mirek Moc
.. a tady je její první fotka. Už se těším na ježíska.... :D
Obrázek

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 11:44 am
od MOL
A není to s tou fotkou zase bota?

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 1:06 pm
od Mirek Moc
MOL píše:A není to s tou fotkou zase bota?


Jak to myslíš ? :shock:

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 5:42 pm
od MOL
Jestli ti není H0...

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 6:34 pm
od Mirek Moc
.. tak snad tě přesvědčí druhá fotka ze zadu . Viditelné spřáhlo Tillig a v pozadí Sergej od ROCO.
Obrázek

PříspěvekNapsal: sob 05 pro, 2009 7:34 pm
od MOL
To je dobře že jsem se mýlil :lol: Nikde jsem ji ještě neviděl a okolí se mi zdálo na TT moc detailní... Omlouvám se za pochybovačnost :D

PříspěvekNapsal: čtv 10 pro, 2009 2:01 pm
od radekkrupka
555.1 je na stránkách Tilligu jako lieferbar! Žeby to bylo pod stromeček? U mně asi ano :)

PříspěvekNapsal: pon 28 pro, 2009 8:56 am
od radekkrupka
Tak jsem se stal čerstvým majitelem němky - první dojmy:

Veksrze pozitivní, pojezd výborný, tichý, plynulý, R310 projíždí jako nic. Detaily hezké...

Co mě zarazilo:

- spojování tendru s lokomotivou je složité, vodivý trn mi jde zasunout jen s použitím velmi hrubého násilí, což ve mě vyvozuje dojem, že jednou něco ulomím.... do krabičky se totiž dá model uložit jenom rozložený. Čili radši nerozpojovat a ukládat jinak...

- nevím proč, ale při jednom ježdění mi při jízdě vpřed šmajdala a vydávala hlasitý klepavý zvuk. Když jsem pátral po příčině zjistil jsem, že levé kolo třetí "hnané" (zkrátka třetí velké kolo lokomotivy) nápravy při každé otáčce se v jisté poloze nadzvedne o cca 1 mm a zase dosedne zpět na kolejnici. Z toho plynul klepavý zvuk a vrtění lokomotivy. Nevím čím to bylo, rozvody se zdály v pořádku i když v rozvodech jsem viděl jedinou možnou příčinu... pak aniž bych cokoliv viditelně opravil to přestalo...

Jinak jsou mé dojmy výborné. A na trainmanii jsou pěkné fotky z provozu.

PříspěvekNapsal: pon 28 pro, 2009 10:41 am
od Lubomír Dudek
Gratuluju Radku.
S tím vodivým trnem máš pravdu a když už to jde spojit,rozpojování je věc.trn se začne kroutit a já trnout,kdy povolí něco jiného.Ten pojezd je potřeba pořádně prohlédnout a dát pozor na otřepky jak na ojnicích rozvodu,tak na brzdových špalících,aby měly bezproblémový příčný chod.Taky se mi stalo,že když sem měl mírně znečištěný obandážovaný kolečka tendru,žačala hned drhnout o brzdový špalky,který sou až příliš blízko koleček a vydávaly šílenej zvuk.
Nebudu dál chytrej,jsou to pochopitelný věci.Osobně se mi velice líbí mezara lokomotivy a tendru a taky,že už u týhle mašiny tillig pochopil,jak jsou důležité díly separátně dosazené na model,namísto vylisovanin jako u BR 01.Ještě jednou gratuluju a přeju jen ty nejlepší zážitky. :wink:
Jo a někdy se ukaž v Žatci až půjdem s Jardou H na jedničku,víc hlav víc ví... :lol:

PříspěvekNapsal: pon 28 pro, 2009 10:56 am
od radekkrupka
Mezera mezi loko a tendrem je určitě plus - střecha kabiny prakticky doléhá nad tendr... a přitom v oblouku to nevadí... dobře vyřešeno!

PříspěvekNapsal: pon 11 led, 2010 1:21 pm
od myrha
Ahoj, tak i já jsem si nadělil na Vánoce páru 555.1. Jenže již po nemnoha modelových kilometrech se mi u ní vyskytly problémy s plynulostí jízdy. :( Začalo to v okamžiku, kdy jsem začal jezdit "vzad" - lokomotiva v tomto směru šíleně při jízdě cuká, jízda samotného tendru je stejná (nejde tedy asi o problém se samotnou lokomotivou). Navíc se tyto problémy vyskytly v menší míře i při jízdě přímým směrem (a nebo jsem si jich ze začátku nevšiml). Pravdou je, že již první jízda nebyla tak tichá jak jsem si představoval. Chtěl jsem se zeptat jestli se náhodou s podobným problémem nesetkal, večer se zkusím podívat na vnitřnosti tendru ale budu rád za každý podnět. Jen doufám, že naleznu podobný problém jako u Sergeje od Roca, nerad bych se s mašinkou loučil :cry: Pravda je ale, že takto je model neprovozovatelný.. :( Předem díky!