Stránka 3 z 22

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 8:41 am
od pospa
Tillig Neuheiten 2019 zde : https://www.tillig.com/dateien/Unterneh ... 202019.pdf

Mě v novém katalogu Tillig zaujal Kocour OKD.Jen mi nesedí šestá epocha,jak v katalogu uvádějí.Tento nátěr je snad pátá epocha.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 1:39 pm
od lesanek
Přidám pár vozových připomínek:

Služebák 16811 je stejný výmysl jako za dob Zeuke/BTTB, nic takového u nás nebylo. DFsa 91-40 je tohle. Konkrétně vůz čísla 046, který má model ztvárňovat, se dožil ještě ČD, vypadal takto. Kastle znázorňuje vůz dodávaný do Německa, pár fotek je tady.

Půl-služebák 16699 - počítačový muster z katalogu též nemá reálnou předlohu. Šedý pruh dole byl pouze u prototypu vozu Bp, nikoliv na BDs, čela mají být celá zelená. Pokud dobře vidím, na musteru je číslo 82-40 034, takový vůz v laku ČD nikdy nebyl. Uvidíme, co přijde do eshopů, už je vyrobeno. Zelené BDs ale dobře zvládl Kuehn, takže kdo chce, má správné.

Béčko v Najbrtu s modrou střechou 16692 by se prodávat mohlo, z limitky DS bylo právě B249 asi nejžádanější. Snad bude mít jiné číslo než ona limitka (B249 515).

Slovenské vozy Aeer 16690 a Beer 16692 jsou opět dost "freelance", hlavně v oblasti oken a spodku. Stejné jako u červených (a polovičatě i modrých) Aee/Bee ČD. Přitom cca správná okna Tillig k dispozici má.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 2:11 pm
od PASKVAL
Pri Aeer a Beer bola snaha aby Tillig použil okná v štýle maďarských TT verzií:
Obrázek
Treba ešte potichu dúfať že sa takto objavia v predaji. Maličkosť čo by veľmi pomohla celkovému vzhľadu.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 3:31 pm
od Colonel32
jak moc freelance je ten RHEINGOLD?

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 3:48 pm
od UncleFardy
Mě by zajímalo, jestli vůbec někde v Evropě existoval ten uhlák, který byl už za dob pana Zeukeho součástí TT START souprav spolu s maketou zavřeného vozu Dresden a nízkostěnného vozu s plachtou. Publikace od pana Carstense a jeho kolegů nic takového neuvádí a ani z jiných zdrojů jsem takový vůz nikde neviděl. V nabídce je pořád a dokonce přešel ze START souprav do normální modelové nabídky, ať již pod správou OBB nebo jiných. V katalogu novinek 2019 je zařazen.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 4:23 pm
od Kajinek11
Ano ten BTTB uhlák, jestli tedy myslíš Es opravdu existoval. Jen neměl tu stupačku pod dveřmi a ten zvedací mechanismus čel. Ikdyž myslím, že jsem měl fotku i s tím mechanismem. Snad 10 jsem si jich upravoval a předělával na ČSD a provozuji. Jedna fotka zde: ale myslím, že jsem měl ještě průkaznější, ale tu nyní nemohu najít.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 5:31 pm
od j p
Ten Tilliguv chladirensky vuz La, to bude taky "freelance"?
Snad by to melo mit podvozky Görlitz? U drive vyrabeneho vozu La bez napisu to meli taky blbe. To jim to za tu dobu nikdo nerekl?

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 6:32 pm
od Jarda H.
Colonel32 píše:jak moc freelance je ten RHEINGOLD?


Pokud zůstaneme u značky ČSD, na str. 4 je "model" :wink: piváku Krakonoš ....

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 8:19 pm
od j p
Kontejnery Lurpak jsou kupodivu spravne
Obrázek

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 8:30 pm
od lachttan.bastr
Kajinek11 píše:Ano ten BTTB uhlák, jestli tedy myslíš Es opravdu existoval. Jen neměl tu stupačku pod dveřmi a ten zvedací mechanismus čel. Ikdyž myslím, že jsem měl fotku i s tím mechanismem. Snad 10 jsem si jich upravoval a předělával na ČSD a provozuji. Jedna fotka zde: ale myslím, že jsem měl ještě průkaznější, ale tu nyní nemohu najít.


Přátelé, patrně myslíte "uhlák" řady Es, dříve Vte, 31. voz. skupiny. Tento vyráběly v šedesátých letech jugoslávské vagonky. První série měla vyšší čelnice. Model BTTB z 1975 znázorňuje právě tento vůz. U ČSD dojezdily v osmdesátých letech. Pozdější domácí "uhláky" z konce sedmdesátých let se liší hlavně větším rozvorem, brzdou a z modelářského hlediska hlavně podlahou a čelnicemi. Viz modely SDV.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: pát 25 led, 2019 11:20 pm
od vorech
Já nějak nechápu politiku tilliga. Pořád točí svůj výrobní artikl stále několik let pořád dokola.To snad musí mít doma každý. Z nových mašin nic. Předloha Vectronů,dává možnost výroby xxx kusů a oni vyjedou z jedním Traxem,kterého dělali s jiným logem firmy již před 4 lety!!!To čekají na to,až trh nasytí PIKO a pak to rozjedou?Tauruse ČD máme již taky nějaký patek a žádné kočáry za ně. Naopak vozy na Berlín máme,ale zas nemáme mašinu.Tuhle politiku od německé firmy bych fakt nečekal.Pro mě veliké zklamání.

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: sob 26 led, 2019 8:12 am
od lesanek
Vectron ČD dělá Piko, takže celkem chápu, že se Tillig neopakuje. Jinak jak za ČD Vectrona, tak Tauruse můžete zapřáhnout téměř cokoliv :) odkaz 1, odkaz 2.

Když kouknu do vedlejšího měřítka, tak tam dělá třeba ACME/LS models každý rok několik typů vozů z celé Evropy jako "formneuheit", vyrobí se určitý počet kusů a dál nic. Ano, cena je trochu výše, ale je to o cca 500, tedy ani ne dvojnásobek za "limitku", přitom trh s českými rychlíkovými vozy příklad (nejezdícími do Německa v tomto případě) nemůže být o moc větší než v TT, a stejně se to prodá. Proč s něčím takovým nepřijde někdo v TT?

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: sob 26 led, 2019 8:15 am
od Donatelli
[quote="lesanek"]Přidám pár vozových připomínek:

Služebák 16811 je stejný výmysl jako za dob Zeuke/BTTB, nic takového u nás nebylo. DFsa 91-40 je tohle. Konkrétně vůz čísla 046, který má model ztvárňovat, se dožil ještě ČD, vypadal takto. Kastle znázorňuje vůz dodávaný do Německa, pár fotek je tady.

Já teda nevím, ale na voze je napsáno Československá pošta a v popisu je Bahnpostwagen, tak to asi služebák nebude. A taky si nějak nepamatuju, že by Zeuke nebo BTTB dělali tento vůz v ČSD. Ale třeba se mýlím.....

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: sob 26 led, 2019 9:40 am
od hank
Řadové označení DFsa patří na kombinovaný vůz služební a poštovní...

Re: Diskuze (a třeba i plky) k vláknu "Novinky TT 2019"

PříspěvekNapsal: sob 26 led, 2019 11:29 am
od vorech
lesanek píše:Vectron ČD dělá Piko, takže celkem chápu, že se Tillig neopakuje. Jinak jak za ČD Vectrona, tak Tauruse můžete zapřáhnout téměř cokoliv :) odkaz 1, odkaz 2.

Když kouknu do vedlejšího měřítka, tak tam dělá třeba ACME/LS models každý rok několik typů vozů z celé Evropy jako "formneuheit", vyrobí se určitý počet kusů a dál nic. Ano, cena je trochu výše, ale je to o cca 500, tedy ani ne dvojnásobek za "limitku", přitom trh s českými rychlíkovými vozy příklad (nejezdícími do Německa v tomto případě) nemůže být o moc větší než v TT, a stejně se to prodá. Proč s něčím takovým nepřijde někdo v TT?

Tak vectron neni jen CD a CDC,je jich i v Nemecku dost.Nakladni vagony v VI epose je taky poskromnu.Pusi o tom,ze toci stale ty same predlohy furt dokola.Proste,zadny naznak rozvoje,proste stagnace