Stránka 20 z 28

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: ned 24 led, 2016 11:17 pm
od olik
Jiřik píše:Ono to možná bude tím, že tam je relativně málo materiálu a pro ty co použijí elmag. přestavníky Tillig, by to ta dírka ještě více zbytečně zeslabila.
Pan Kühn prostě předpokládá to, že když má modelář technickou úroveň na takové výši, že dokáže nainstalovat přestavník pod výhybku, tak také dokáže vyvrtat předznačenou dírku... :)

Konecne spravna odpoved....

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: úte 29 bře, 2016 11:50 am
od Trainmaniak
K mému zkušebnímu okruhu jsem uplácal krátké video z provozu: http://www.trainmania.info/video.html#zkusebni_okruh

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 06 led, 2017 8:48 pm
od Rocky_MK
Zdravím,
mám obloukovou výhybku Kuehn, která má sice očko pro připájení drátku pro napájení srdcovky, nicméně srdcovka samotná je plastová. Chápe někdo tu logiku?
Jinak právě jsem na stole vyzkoušel průjezdnost a jsem spokojený, 710 (nový Tillig) i 810 (pojezd p. Bártka) ji projedou dostatečně pomalu.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 07 led, 2017 1:23 pm
od hopeter
Na podobný problém narazil hank61 tak ho zkus jak se s tím vyrovnal... Já sice používám rád výhybky Kuehn ale ty pseudoobloukové zatím úspěšně obcházím. Možná strejda Kuehn vynalezl vodivý plast... :mrgreen:

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 8:18 pm
od nynuna
Pro svůj další malý projekt jsem měl v plánu použití obloukových vyhybek kuehn a plastová srdcovka je pro mne docela nepříjemným zjištěním. Na fotkách bych plastovou srdcovku nepředpokládal http://www.elektrickevlacky.cz/modelova-zeleznice-tt-bwl-vnitrni-obloukova-vyhybka-leva-r321mm30-rucni_p_6378.html. Ta vzdálenost bez napětí na srdcovce mi přijde dostatečně velká na to, aby s ní měly menší lokomotivy problém a i když kolega RockyMK má pozitivní zkušenosti s průjezdností, tak možná by byly užitečné i zkušenosti ostatních z praktického použití této vyhybky.
Strejda google mi nikde neukazuje tuto vyhybku ze spodní části - proč je tam sakra ta příprava na napájení??? Kdyby byl tedy někdo tak hodný a ochotný... :roll:

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 8:57 pm
od miroslav lengyel
Píšou,že je to napájení srdcovky...http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... uct_id=777
Tudíž to bude zespodu vypadat stejně jako tady
Obrázek
a tady video https://www.youtube.com/watch?v=WoAWVzHsCfc

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 6:19 am
od Trainmaniak
Konzultoval jsem rovněž s TTmodelářem, ten nelenil, vzal měřák a proměřil, co je s čím vlastně propojeno. Napájeny/přepínány jsou křídlové kolejnice, viz obrázek, červeně zvýrazěno.

Foto: http://www.ttmodelar.eu
k-72631-c-800x800.jpg

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 2:27 pm
od nynuna
Dík za vyčerpávající odpověď. Klasickou vyhybku kuehn znám a mám s ní dobré zkušenosti ale teď u té obloukové jsem docela v rozpacích s jejím použitím. Pokud jsou napájeny jen křídlové kolejnice, může se jich dotýkat tak maximálně vnitřní strana okolku a to ještě velice sporadicky. Zkusím ji teda asi koupit a prozkoumat, jak se chová v praxi, případně jestli by nešla upravit podobně, jako tillig. Aspoň ten plastový hrot by měl jít snad ubrousit a kolejové pruty zbrousit k sobě. Zase od výrobce krok zpět :x

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 3:05 pm
od Trainmaniak
Vymyšleno je to tak, že buď vnitřek, nebo vnějšek kola se jedné nebo druhé kolejnice alespoň chvíli částečně dotýká. Napájené jsou obě v jednu chvíli jedním pólem. Asi to není ideální, ale pořád lepší než úplně nenapájená srdcovka.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 3:11 pm
od hopeter
Ach jo , zase DODO... :( A to už se tak hezky snažili a šest let to vyvíjeli...
Asi nezbude než udělat úpravu jako dělám u IBW Tillig ale tam je to o level jednodušší než si umím představit tady.

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 3:43 pm
od TTmili
Kdo z vás tu vyhybku máte doma? Ani nevyzkoušíte jak se na ní chová např. Tilligova rosnička nebo cokoliv dvouosého a už naříkáte a přemýšlíte jak předělat. Osobně jsem se ještě nesetkal s vozidlem co by na téhle vyhybce mělo problém, protože pokud je vedeno napájení do srdcovky (respektive křídlových kolejnic) tak je jedna osa nenapájená na bez napětí jen a pouze po dobu než přejede plastový hrot, přičemž tato vzálenost činí 5,5mm. A to převedeno do absolutna je o 0,7mm méně než na upravené EW1 (IBW bohužel upravenou nemám), a o necelé 0,4mm více než na tovární EW2. A včíl mudrujte!

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 3:47 pm
od miroslav lengyel
Včera jsem někde viděl na youtube video,kde tuhle veksli přejížděla bez problému krátká 2 osá vozidla a to nebyla výhybka ani napájená. :mrgreen:

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 6:52 pm
od hank61

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 7:00 pm
od miroslav lengyel
To je ono! :wink:

Re: Kolejivo f. Kuehn

PříspěvekNapsal: sob 14 led, 2017 9:18 am
od nynuna
No to jsem chtěl (a určitě nejen já) slyšet a dokonce i vidět... Pokud to funguje, není co řešit a asi je dobré vědět předem, co lze od vyhybky očekávat. Chlapi dík, jdu objednávat.