RSC píše:... a proč to nemá obě nápravy hnané, není to škoda?
Je to škoda a je otázka, jak to řešit. Nakousl to tady kolega jipol57 na první stránce. Převodovka Als Racing je ale moc vysoká a nevejde se pod ložnou plochu, jinou jsem předtím neměl.
Řešením by mohly být ty mikropřevodovky, co mi teď dorazily z Číny, jen to znamená všechno vylejt. Od toho je toto prototyp, aby se řešení vyzkoušelo.
Ale už vím, jak na to - okolo dvojkolí je rám "z výroby" ztenčený, tam se dá vložit nosný plech, pod něj uložit tuhle mikropřevodovku. Pohon od motoru, který bych nechal pod vozidlem, by se jen vytáhl na obě strany. A už taky vím, jak mít převodovky kyvné a vypružené.
Tuhle drezínu asi složím, jak je, koupím další a budu pokusničit dál. Začalo mě to zase bavit

Stěrače? Zevnitř rotačním elektromagnetem pod střechou? Stěrač z magnetického materiálu, osa prochází do kabiny, uvnitř ještě kousek páky směrem nahoru (1, 5 mm). Pod střechou otočně upevněná destička, co se bude otáčet tím elektromagnetem kousek tam a zpět a na ní nalepené 4 magnety, které k sobě budou přitahovat ty vnitřní konce stěračů? Nekecám:
https://www.aliexpress.com/item/1005004169728251.htmlCo tam máš dál?
