Zippich píše:Vypadá to moc hezky, pane Dudlifuku, ačkoli tohle už není moje epocha. Je vidět, že výrobu skříní má šikovná trnavská lokomotívka dobře zmáknutou. Ale co pojezdy a finalizace? Nezabírá tisk nových předloh výrobní kapacity potřebné pro dotažení předchozích projektů do konce? Bylo by škoda, kdyby zůstaly nedokončeny. Navíc pokud by TT-lokomotívka zůstala odkázána na tovární pojezdy, jak jsem někde zahlédl, zůstala by i její kapacita limitována jejich dostupností. No, zkrátím to do krátké otázky. Nechtěl bys nejprve dokončit toho bejčka?
som rad ze sa paci. vyrobne kapacity su obmedzene iba mojim volnym casom a je pravda ze uz musim pribrzdit a dotiahnut neukoncene projekty. paradoxne velky bycek je konstrukcne najnarocnejsi a vyvoj zabere vela casu a vyskytne sa aj fura slepych uliciek. ono sa to nezda ale vyvoj je velmi komplikovany, zrovna riesim na byckovi zavazie, ktore bude vyrobene cnc technologiou a tam na nejake omyly nieje priestor. vsetky komponenty su navrhnute a vyrobene ako uplne originaly. neviem kolko trva vyvoj napr. u Tilliga a kolko ludi sa tomu venuje 8 hodin denne ale ja som nato sam a travim pri tom cas len po veceroch. k tovarenskym pojazdom, tillig br89 je vynikajuci pojazd a v amaterskych podmienkach tazko napodobitelny, bola by skoda ho nevyuzit. pojazd br55 bol len pokus o vyuzitie. okrem br89 dalej nebudem vyuzivat tovarenske pojazdy. modely postavene na tovarenskych pojazdoch som chcel ponukat ako prestavbovy kit. este skusam vyuzit br94 pre 524.1 , ale naozaj len skusam.