Kolejivo f. Kuehn

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod hopeter » sob 04 úno, 2017 7:31 pm

Štastný to člověk... No snad už to špatné je vyprodáno a strejda Kuehn se polepšil. :wink:
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod TTmili » sob 04 úno, 2017 8:28 pm

Na obloukových výhybkách zpravidla problém nebývá, obě křídlové kolejnice bývají bezchybně napájeny (alespoň je to tak u všech BW se kterými jsem se setkal). U obyčejných výhybek to už taková sláva není, nicméně jsem se ještě nesetkal s nenapájenou srdcovkou. Ale zároveň musím říct, že jsem se nesetkal ani s oběmi křídlovými kolejnicemi bez napájení.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Adam96 » úte 21 úno, 2017 12:32 pm

A teď se zeptám: vzali jste měřák a propípali to, a napájení hapruje. Ale když vezmu výhybky tak jak jsou ( a nebudu se pokoušet o přepínání polarity ) a prdnu je na kolejiště - jezdí to po nich dobře nebo ne ? Brejlovci, kocouři, nejmenší model rosnice....
Chci totiž postavit minikolejiště na ježdění a Kuehn nejenže je hezčí než EW1, ale má i aretaci.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod hopeter » stř 15 bře, 2017 3:02 pm

Tak už pan Kuehn odpověděl na problém s napájením srdcovek.

"dostala jsem zprávu z Kuehna ohledně problému s výhybkami, o kterém jste mi psal před měsícem.
Volně cituji odpověď od pana Kuehna..

Na provoz malých lokomotiv je důležité napájení té vnitřní srdcovky, ta je také v průběhu výroby testována. Ty boční mohou, ale nemusí být napájené. Z výroby vychází jen některé napájené, podle výrobní tolerance, a tyto části se ve výrobě netestují, z jejich strany to není výhradně potřebné.

Já bych si tomu dovolila jen doplnit, když srovnáte ceny výhybek Kuehn oproti ostatním (např. Tillig EW1 s vodivou srdcovkou), rozdíl je min. 100 korun. Kdyby se na Kuehn obracelo více zákazníků, aby byla vodivá celá část, změnilo by se to ve výrobě, ale tím by se také zvýšila cena..."


Oříznul jsem z mailu pouze oslovení a pozdrav.
Komentáře se zdržuji , svoje výhybky jsem si opravil a další výrobky stylu "funguje / nefunguje" nahradím od jiného výrobce , který nepraktikuje loterii místo výstupní kontroly .
Paní z mého oblíbeného ešopu děkuji touto cestou za ochotu a vstřícnou pomoc při kontaktu s výrobcem.
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Rocky_MK » stř 15 bře, 2017 4:07 pm

To je tedy pěkně debilní přístup. Je to na ho*no, ale je to levné, tak si nestěžujte. Ať se cena výhybky zvedne pro mě za mě o 50-70 Kč, ale ať to funguje tak, jak výrobce slibuje.
Jsem šťastný, že jsem loterii vyhrál a mám napájené vše bez problému.
Nemám na kolejišti sedmivozový RailJet v N a stále ještě dýchám
Uživatelský avatar
Rocky_MK
 
Příspěvky: 1086
Registrován: stř 22 led, 2014 8:51 am
Bydliště: Brno/Hodonín

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod hopeter » stř 15 bře, 2017 7:01 pm

Přečti si to pořádně... Výrobce garantuje pouze napájení středu. Napájení krajních dílů je právě ta loterie jak to třináctiletá číňanka zmáčkne na lisu... :wink:
Taky bych uvítal třeba rozšíření sortimentu na první a druhou jakost - za příplatek výhybku s napájením všech tří částí nebo slevu na ty co nevyjdou... :D
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Tomáš » sob 01 dub, 2017 2:39 pm

Tak už druhá vexle. Ulítl mi opět jeden jazyk. Spojka v tom děleném úseku se rozlomí a jazyk vypadne. Zatím v obou případech pomohlo slepení,ale jsem z toho v rozpacích. Začalo se to dít moc brzo.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod brzda » ned 18 úno, 2018 8:41 am

Páni, stretol sa už niekto s problémom prejazdu Sergejov ROCO cez oblúkovú výhybku Kuehn? Lokomotíva skratuje pri kontakte bandážovaného dvojkolia na výjazde z výhybky, ani jedna loko Sergej túto výhybku nedokáže prekonať, nie je to ojedinelý jav, mám tých výhybiek na koľajisku 10 a na všetkých je rovnaký stav. Ostatné loko ich prekonávajú bez problému, otestoval som tam skoro všetky vyrábané loko TT a výsedok je bez závad.
brzda
 
Příspěvky: 156
Registrován: stř 13 srp, 2014 12:17 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod nadkachna » pon 19 úno, 2018 8:24 am

Mě tak zlobil Bastard a Hektor. Buď je potřeba srdcovku extra napájet přes přepínač, pro ježdění na koberci postačilo špičku srdcovky lehce přemáznout barvou...
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 391
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod jamik22 » ned 08 črc, 2018 8:37 am

jamik22
 
Příspěvky: 476
Registrován: pát 22 úno, 2008 9:05 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Adam96 » čtv 12 črc, 2018 3:24 pm

Viděl už někdo na živo štíhlé výhybky Kuehn? Přemýšlím, zda na segmentový projekt dát Tyto Kuehn, nebo Filigran EW706. Kuehn bude odolnější + možnost přehazovat elektromagnetem. Zas si nejsem jistý, zda se mi u Kuehna líbí ta poloplastová srdcovka.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod j p » sob 14 črc, 2018 12:31 am

Stihle vyhybky od Kuehna nikdo nevidel a videt nemohl, ani pan Kuehn ne. O vyrobe stihlych vyhybek snad ani nikdy neuvazoval, ty dela jen TT-Filigran. Zminena EW706 od TT-Filigranu neni stihla vyhybka.
Ale vy mate nejspis na mysli WL10/WR10. Ty nejsou stihle, jsou to vyhybky 1:6, tedy 30 km/h. Pokud pouzijeme v TT obvykle zkracovani delek koleji na 2/3, tak ta vyhybka bude predstavovat 1:9, tedy 50 km/h. Ani to neni stihla vyhybka, ale aspon je to vyhybka vyrobena podle skutecne predlohy (na rozdil od vyhybek Tillig).
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Adam96 » sob 14 črc, 2018 9:55 am

Děkuji za přednášku obsahující zajímavé info, ale patrně sám budeš moc dobře vědět, že železniční modelářství, co se týče přenášení vzdáleností, vyžaduje menší nebo větší kompromisy. Kdybych měl k dispozici velkou půdu, klidně si postavím něco takového https://www.youtube.com/watch?v=HFLhfLRBRAA a nebudu se tu ptát na Kuehna :D Stále jsou nejvíce používané EW1, možná EW2 a vůči těm jsou tyto jmenované štíhlé. Když nemám prostor, tak nemá smysl dělat Zagorku je třeba se smířit s tím, že na minikolejiště dám WL20 nebo EW1, na menší segmenty a kolejiště EW2/EW3/WL10/EW706 a pak v hangáru teprve můžu uvažovat na finescale.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » sob 14 črc, 2018 11:34 am

Na eshopech výhybky jsou v nabídce.Já se zaměřil na geometrii výhybky.
Nejdříve základní údaje.
WL10/WR10
délka - 193,08 mm
úhel - 10°
poloměr odbočného oblouku - R758,04/t66,32 mm

V délce jde výhybku nahradit kolejemi G128 a G64.V oblouku,počítám samostatnou vyrovnávacím obloukem* a G60.
Vyrovnávací kolej s výhybkou složena z G128 a G60.
Milan
*nenašel jsem náhradu za R758,04 ze sortimentu kuehn
milan ferdián
 
Příspěvky: 11802
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Kolejivo f. Kuehn

Příspěvekod Adam96 » sob 14 črc, 2018 6:44 pm

Náhrada za R758 je zde https://www.itvlaky.cz/koleje-modelove- ... ehn-71640/

Jinak jsem dnes udělal zajímavý test. Válela se mi na stole jedna kolej G128, tak jsem z podloží vytáhl kolejnice a nasunul pruty Filigran - výška kolejnice 1,5mm. A světe nediv se, modely po tom jezdí bez sebemenšího škrtání o upevňovadla, je tam cca 0,2mm rezerva. Takže je zde možný prostor k předělávce 10°výhybek na peco code 60.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků