Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Keďul » ned 10 zář, 2017 2:05 pm

Ahoj,při digitalizaci zvukovým dekodérem Zimo MX645P16 jsem narazil na problém s nasazením kastle na straně motoru - nejde "docvaknout" do zámečků,jako by se tam dekodér nevešel,nemáte s tím taky někdo problém?
Keďul
 
Příspěvky: 54
Registrován: pon 06 úno, 2012 5:28 pm

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod radula63 » ned 10 zář, 2017 2:35 pm

Sám jsem analogista. Tak mne napadá, jda-li to není tím, že 645 je oproti 648 širší. Co zešikmení střechy, nenaráží tam? jen spekuluji, nemám možnost to oměřit.
Raďula 63 -TT
http://www.kzm-praha.cz/
Psi štěkají, karavana jede dál...
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 832
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres Třebíč

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Keďul » ned 10 zář, 2017 3:09 pm

Díky za typ, nejspíš je počítáno s 648 je kratší a užší.
Keďul
 
Příspěvky: 54
Registrován: pon 06 úno, 2012 5:28 pm

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Jacek » ned 10 zář, 2017 3:25 pm

Je třeba použít 648 jinak nebude možné spínat interiér, případně oddělená dálková světla.
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 523
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Jacek » úte 12 zář, 2017 7:13 pm

Pár obrázků pro inspiraci. Doplnil jsem imitace stanovišť z leptu od MM a zkusil jsem osvětlení. Dekodér už nemá volné výstupy, vzal jsem nevyužitý funkční dekodér. Přepážky a kryty diod dálkových světel jsou natřené, pak neprosvítají.
Když je funkční dekodér Zimo, dá se krásně nastavit se zvukovým Zimo. Stanoviště svítí na F5 s interiérem, přepínání podle směru jízdy. Při rozjezdu stanoviště zhasne, po zastavení se rožne se zpožděním asi sekundy, funkční dekodér má simulaci motoru, tzn. funkce můžou reagovat podle zrychlení zpomalení.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Další fotky spíš dokumentační, nevím jak to vyfotit, aby to nebylo tak strašně přepálené. Jas světel je snížený v CV, dovnitř je při normálním pohledu krásně vidět

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 523
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod proky1 » úte 12 zář, 2017 10:15 pm

Zajimava informace na vebu masinky cz
MTB - Všechny vyrobené vozy byly během dvou dnů vyprodány. Ani jsme nestihli dát motoráček do nabídky jako ozvučený DCC model. Další výroba se plánuje na konec roku, KDY BY MĚL BYT VYROBEN I SE DVEMA PRIPOJNYMY VOZY.
proky1
 
Příspěvky: 55
Registrován: pát 18 čer, 2010 9:49 pm
Bydliště: Stochov

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod radula63 » stř 13 zář, 2017 3:46 pm

proky1 píše:Zajimava informace na vebu masinky cz
MTB - Všechny vyrobené vozy byly během dvou dnů vyprodány. Ani jsme nestihli dát motoráček do nabídky jako ozvučený DCC model. Další výroba se plánuje na konec roku, KDY BY MĚL BYT VYROBEN I SE DVEMA PRIPOJNYMY VOZY.

:shock:
http://www.masinky.cz/clanek/31859-Novi ... /index.htm
Nejspíš nějaká kachna, že?

Po osobním dotazu přímo u p.Báni mi bylo sděleno, že s přípojným vozem teď nepočítá. Prý by vzhledem k nákladům prodejní cena vycházela někde okolo dvou tisíc korun.
Raďula 63 -TT
http://www.kzm-praha.cz/
Psi štěkají, karavana jede dál...
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 832
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres Třebíč

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Jacek » stř 13 zář, 2017 4:27 pm

radula63 píše:Po osobním dotazu přímo u p.Báni mi bylo sděleno, že s přípojným vozem teď nepočítá. Prý by vzhledem k nákladům prodejní cena vycházela někde okolo dvou tisíc korun.

Záleží jaké má kdo představy o cenách a jaký by byl skutečný zájem. Pro porovnání:
http://www.modely-masinek-eshop.cz/Stav ... et-d86.htm 1250 Kč stavebnice, k tomu náklady na osvětlení, dvojkolí, kinematiky, atd. a jste u dvou tisícovek jen za materiál. Cenu stavebnice Balmu si nepamatuji, ale vyšlo to ve výsledku podobně. Když by si to někdo nechal stavět, dá za jeden vůz nejméně tři a půl tisíce.
Tovární vozy jsou sice levnější, ovšem bez osvětlení. Tillig ty ceny ale taky neustále zvedá
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 523
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Radek Strnad » stř 13 zář, 2017 5:06 pm

Já si myslím, že kdyby se cena vešla do 2.000,-, tak by si své kupce vozy našly. Rychlíkáče ČSD/ČD od Tilliga stojí kolem 1.300,- a bez osvětlení. To vyjde na cca 400 - 600,-Kč a musí si to každý nabastlit sám. Takže vzhledem k výjimečnosti vozu, ale všestrannému použití(jak za motorák, tak za lokomotivy,/osobáky i rychlíky)......nebyl by to marný počin. Málokomu by stačil jeden.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 859
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod greenery » stř 13 zář, 2017 5:44 pm

.... mám stejný názor.
Kdybych těch přívěšáků potřeboval čtrnáct......... Ale 1 - 2 kusy, které byly součástí soupravy k tomu prostě koupím.
Bez přívěsných vozů to končí v půli cesty. Něco jako silniční tahač bez návěsu. Prostě to k sobě patří.
Navíc v "oboru" motorových vozů je taková díra na trhu ........ skoro černá.
Remcat se bude vždycky, ale zapráší se po nich i při vyšší ceně.

Srovnání se nabízí tady :-)
http://www.pragomodel.cz/pragomH0.htm (někde v dolní polovině) . Obdobné to bude asi i u TT.

U motoráků asi bude volba tak trochu usnadněna tím, že s velkou pravděpodobností ty české nikdo jiný dělat nebude.
A jestli jo, tak v době kdy budu mít vyndavací zuby a neuvidím na to.
greenery
 
Příspěvky: 901
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod radula63 » stř 13 zář, 2017 6:33 pm

Abych ještě upřesnil svoji informaci. Jestli někdo k letošním vánocům udělá sadu 851 od MTB s přípojným vozem, tak výrobce přípojného vozu nebude MTB. Leda, že v sadě budete mít přípojný vůz z odlitku, nebo (v lepším případě) z leptu. V opačném případě je na stránkách pana Valtera KACHNA :!:
Raďula 63 -TT
http://www.kzm-praha.cz/
Psi štěkají, karavana jede dál...
Uživatelský avatar
radula63
 
Příspěvky: 832
Registrován: čtv 28 kvě, 2009 6:15 pm
Bydliště: kraj Vysočina - okres Třebíč

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod ttmodelar » stř 13 zář, 2017 8:08 pm

Pokud by se p. Báňa rozhodl přívěšáky udělat .S osvětlením v ceně kolem 2500kč by se jich prodaly mraky.
ttmodelar
 
Příspěvky: 71
Registrován: pát 07 led, 2011 11:14 am

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod JendaTT » stř 13 zář, 2017 10:19 pm

Přesně tak, pokud by to bylo s digitálním osvětlením a koncovým směrově závislým, každý by po tom hned hrábnul, protože by měl celkem fajn udělanou soupravu.
JendaTT
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát 06 bře, 2015 2:56 pm

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Rudolf » sob 16 zář, 2017 5:53 pm

Jacek píše:Pár obrázků pro inspiraci. Doplnil jsem imitace stanovišť z leptu od MM a zkusil jsem osvětlení. Dekodér už nemá volné výstupy, vzal jsem nevyužitý funkční dekodér. Přepážky a kryty diod dálkových světel jsou natřené, pak neprosvítají.
Když je funkční dekodér Zimo, dá se krásně nastavit se zvukovým Zimo. Stanoviště svítí na F5 s interiérem, přepínání podle směru jízdy. Při rozjezdu stanoviště zhasne, po zastavení se rožne se zpožděním asi sekundy, funkční dekodér má simulaci motoru, tzn. funkce můžou reagovat podle zrychlení zpomalení.



jak se nastaví "rožne se zpožděním asi sekundy" ať to nemusím hledat ...

Díky

Ruda
Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 709
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

Re: Motorový vůz řady 850 / 851 v TT od MTB

Příspěvekod Jacek » sob 16 zář, 2017 6:11 pm

Rudolf píše:
jak se nastaví "rožne se zpožděním asi sekundy" ať to nemusím hledat ...

Díky

Ruda

To už je trochu vysoká škola jak to všechno sladit se zvukovým projektem a jak zamezit, aby nahráním zvuků se nastavení nepřepsalo i ve funkčním dekodéru. Zpoždění je obyčejná doba brždění v CV4, funkční dekodéry Zimo mají simulovaný výstup na motor, výstup se rožne až fiktivní motor zastaví. Ve zvukovém i funkčním dekodéru mám pro rychlosti stejné hodnoty, při nich je funkční asi o tu sekundu opožděný, ale zadáním jiné hodnoty se světlo rožne jak je třeba.
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 523
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků