Novinky H0 2016

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod Colonel32 » čtv 28 led, 2016 5:10 pm

já bych hlavně rád, kdyby pak využili zkušeností a ten uhláček udělali i v TTčku
Colonel32
 
Příspěvky: 863
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod novk2007 » čtv 28 led, 2016 5:20 pm

JamesBond007 píše:
George V. píše:Jojo. A taky jsou tam jasně vidět tlumiče primárního vypružení (které tam ovšem nemají co dělat :) )...


na primárním vypružení nemají být tlumiče?....to snad ne!


Taky jsem si říkal co je to za blbost Všechny tlumiče jsou na těch lokomotivách jak mají být ale u té modré to zase zkurvily s tím modrým pruhem ten jim opět ujíždí asi pro to aby zamaskovali že ty madla mají trošku víc nahoře
novk2007
 
Příspěvky: 808
Registrován: ned 23 říj, 2011 6:58 am

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod hummus » čtv 28 led, 2016 8:28 pm

novk2007 píše:Taky jsem si říkal co je to za blbost Všechny tlumiče jsou na těch lokomotivách jak mají být ale u té modré to zase zkurvily s tím modrým pruhem ten jim opět ujíždí asi pro to aby zamaskovali že ty madla mají trošku víc nahoře

Ne, nejsou. Tyhle tlumiče primárního vypružení tam nemaji co dělat.
Přílohy
IMG_7379.jpg
IMG_7379.jpg (67.98 KiB) Zobrazeno 5514 krát
HO - DCC, IVb
Uživatelský avatar
hummus
 
Příspěvky: 575
Registrován: pon 04 pro, 2006 8:13 am
Bydliště: Praha 9

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod radeksindy » čtv 28 led, 2016 8:45 pm

Ut Tillig: Bohužel Tillig si vzal k ruce jen třetí díl knihy S.Carstense Güterwagen a podle toho jede. Tam je česká varianta nakreslená podle fotek vozů (možná podle jediné tam publikované) nacházejících se u DB po druhé světové válce. Vůz má jiné bednění, odstraněné čelní klapky, jiná ložiska, náhrady profilů a další drobnosti. Z toho bude těžké vyčarovat ČSD varianty.
radeksindy
 
Příspěvky: 2515
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod JamesBond007 » čtv 28 led, 2016 10:28 pm

hummus píše:
novk2007 píše:Taky jsem si říkal co je to za blbost Všechny tlumiče jsou na těch lokomotivách jak mají být ale u té modré to zase zkurvily s tím modrým pruhem ten jim opět ujíždí asi pro to aby zamaskovali že ty madla mají trošku víc nahoře

Ne, nejsou. Tyhle tlumiče primárního vypružení tam nemaji co dělat.


a proč jsou tady?
Přílohy
151019.jpg
JamesBond007
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát 22 led, 2016 4:44 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod 362.001 » čtv 28 led, 2016 11:59 pm

Páni, k tým tlmičom...
Tieto mašiny mali väčšiu časť svojho života tlmiče primárneho vypruženia umiestnené medzi prevodovú skriňu a rám podvozku, nachádzali sa teda ťažšie zbadateľné, vnútri dvojkolia.
Až po generálkach po roku 2000 boli tlmiče premiestňované medzi konzolu ložiskového domca a rám podvozku z vonkajšej strany podobne, ako to bolo z výroby na esách trebárs.
Pozriete si akúkoľvek fotku 350-ky spred roku 2000 a skutočne zbadáte, že tam ten tlmič spredu na naliatku ložiskovej skrine jednoducho nie je.
Podvozok bez tlmiča vrtivých kmitov, ale zároveň s tlmičmi primáru na ložiskových domcoch je skrátka systémová hlúposť. V tomto ohľade bol bližšie realnemu stvárneniu ES499.0 pôvodný podvozok PIKO znázorňujúci miesto týchto tlmičov len podchytné závesy primárnych spruh. Neriešim samozrejme teraz nízku modelovosť a proporčnú vernosť masky pikáckeho podvozku, len skrátka tento detail tvorcom ACME ušiel. Prípadne neušiel, len sa ním rozhodli nezapodievať.. to už nevieme.
362.001
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned 07 lis, 2010 7:27 am

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod Aleson » pát 29 led, 2016 12:09 am

No, na lokomotivě 151-019-7, která prošla ca v roce 2000 rekonstrukcí na rychlost 160km/h ( a která je na fotce výše),
jsou tlumiče asi v pořádku. Ovšem na lokomotivě ES499.0 tlumiče nebyly.
Viz přiložené výřezy fotografií ( modelu z videa z veletrhu a skutečné lokomotivy na fotce z .r 1997 v Blavě).Díval jsem se
i na fotky lokomotiv s původním značením ES499.0 a jsem přesvědčený, že uspořádání odpružení je stejné. Kvalita těchto
fotek je však bídná, tak to sem ani nedávám.
ES499_ACMEu.jpg

350_013_9_Blava_1997.jpg


Jako daleko větší problém ale vidím křivě nastříkaný předěl modré a krémové pod oknem kabiny. Doufám, že to na sériových
modelech bude O.K. Odstranit tlumiče by snad šly, ale přestříkavat kastli bych nepovažoval zrovna za ideální :?
Bylo by asi dobré, aby někdo z distributorů, kdo je s ACME v kontaktu , jim napsal důrazné upozornění, ať si na tuto věc
dají pozor a neposílají sem nějaké zmršeně nastříkané modely !
AL
Aleson
 
Příspěvky: 389
Registrován: pát 24 čer, 2011 9:33 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod greenery » pát 29 led, 2016 9:27 am

radeksindy píše:Ut Tillig: Bohužel Tillig si vzal k ruce jen třetí díl knihy S.Carstense Güterwagen a podle toho jede. Tam je česká varianta nakreslená podle fotek vozů (možná podle jediné tam publikované) nacházejících se u DB po druhé světové válce. Vůz má jiné bednění, odstraněné čelní klapky, jiná ložiska, náhrady profilů a další drobnosti. Z toho bude těžké vyčarovat ČSD varianty.


To je samozřejmě škoda, otázkou je, jestli je to záměr (německý trh a dost), anebo jim utíkají souvislosti. Pak by bylo dobré jim podklady podstrčit.
greenery
 
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod greenery » pát 29 led, 2016 9:40 am

....... anebo to dobře ví, přednost má německý trh, a spoléhají, že ostatním bude stačit podobnost s předlohou.
Že by český trh ale byla jen vedlejší kolej, se mi nechce věřit po zdařilých cisternách a připravovaném modelu kocoura TT.
greenery
 
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod JamesBond007 » pát 29 led, 2016 10:37 am

Aleson píše:No, na lokomotivě 151-019-7, která prošla ca v roce 2000 rekonstrukcí na rychlost 160km/h ( a která je na fotce výše),
jsou tlumiče asi v pořádku. Ovšem na lokomotivě ES499.0 tlumiče nebyly.
Viz přiložené výřezy fotografií ( modelu z videa z veletrhu a skutečné lokomotivy na fotce z .r 1997 v Blavě).Díval jsem se
i na fotky lokomotiv s původním značením ES499.0 a jsem přesvědčený, že uspořádání odpružení je stejné. Kvalita těchto
fotek je však bídná, tak to sem ani nedávám.
ES499_ACMEu.jpg

350_013_9_Blava_1997.jpg


Jako daleko větší problém ale vidím křivě nastříkaný předěl modré a krémové pod oknem kabiny. Doufám, že to na sériových
modelech bude O.K. Odstranit tlumiče by snad šly, ale přestříkavat kastli bych nepovažoval zrovna za ideální :?
Bylo by asi dobré, aby někdo z distributorů, kdo je s ACME v kontaktu , jim napsal důrazné upozornění, ať si na tuto věc
dají pozor a neposílají sem nějaké zmršeně nastříkané modely !
AL


řešit jestli tam nemají být zvenku pidi-tlumiče,nevidím za zásadní problém na modelu a nástřik se snad povede.
Jen chci číst objektivní a spravedlivou recenzi na přicházející model 363MTB s oddalujícím termínem snad na únor.
Potom jsem zvědav jestli bude metr měřit stejnou délku u MTB a tady řešit chyby na tlumičích nebo na celé lokomotivě.
Naposledy upravil JamesBond007 dne pát 29 led, 2016 3:34 pm, celkově upraveno 1
JamesBond007
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát 22 led, 2016 4:44 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod novk2007 » pát 29 led, 2016 12:49 pm

Tak já jsem řešil jen tu 151 s těma tlumíčema . Tu modrou Gorilu jsem neřešil protože jsem si ji neobjednal, ale i přesto se omlouvám ve svém výroku co je to za blbost . S tím Nástřikem přechodu modré jak jim to pod oknem utíká se spíš obávám že to udělají i v sériich protože u té první 350 to jim také ulítlo asi z důvodu kůli tomu hornímu madlu podle mě ho mají výš než má být proto jim to tak lítá protože by pak vypadalo špatně kdyby to madlo už mělo bílou barvu. No třeba se pletu . Ohledně MTB elektriky .Držel jsem jim palce . No uvídíme kdy ji dá do prodeje třeba pokud bude MTB v Nerimberku a bude tam prezentovat 363 163 Tak už jí někdo mohl vidět.
novk2007
 
Příspěvky: 808
Registrován: ned 23 říj, 2011 6:58 am

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod vvitty » pát 29 led, 2016 12:58 pm

MTB nema na Norimberk cas. A nakonec asi ani rozumny duvod tam jezdit.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2627
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod JamesBond007 » pát 29 led, 2016 3:48 pm

vvitty píše:MTB nema na Norimberk cas. A nakonec asi ani rozumny duvod tam jezdit.


MTB nemá asi čas na nic a zatím není co představit,když od prosince je slíbené 163/363.
A to je to jediné v čem má rozum a neleze kam nemá.
Představení a reklama je dobrá věc.
JamesBond007
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát 22 led, 2016 4:44 pm

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod Rtep » pát 29 led, 2016 7:30 pm

Dobrý večer

Hobbytrain představil dokončený Ostende Expres v 1 epoše v HO a oznámil vstup do velikosti TT
https://www.youtube.com/watch?v=F_59JHH2dy8
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Re: Novinky H0 2016

Příspěvekod martin tichý » sob 30 led, 2016 6:17 pm

..nějak si nepamatuju, že by se někdy odstranily nedostatky na předváděných musterech, se vsadím, že vystavená gorila odpovídá finální verzi, ujetej pruh může být ale kus od kusu..
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků