Prosím o rady a pomoci.

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Prosím o rady a pomoci.

Příspěvekod parezovic » úte 25 srp, 2015 9:28 am

Dobrý den. Jsem absolutní začátečník. Ale i přesto bych se chtěl zeptat na tři věci.
Prosím vás , jaký je rozměr dvoukolí u starý vozů piko. Jsou to ty kovové po obvodu s plastem uvnitř. Konkrétně na vozech Bi33 a piko broomberg.
Potom bych se chtěl zeptat , kde bych mohl koupit v dnešní době modely od sachsenmodelle ty starší, pokud je nějaký lepší bazar.
A nakonec. Odkud by se daly objednat náhradní díly na Piko br182 taurus. Myšleno různé doplňky popřípadě detailnější kastle.

Moc děkuji za případné rady. Už to je nějaký pátek co hledám všude možně na internetu, ale stále nic.
parezovic
 
Příspěvky: 15
Registrován: pon 24 srp, 2015 5:05 pm

Re: Prosím o rady a pomoci.

Příspěvekod Brejla » úte 25 srp, 2015 2:23 pm

parezovic píše:Dobrý den. Jsem absolutní začátečník. Ale i přesto bych se chtěl zeptat na tři věci.
Prosím vás , jaký je rozměr dvoukolí u starý vozů piko. Jsou to ty kovové po obvodu s plastem uvnitř. Konkrétně na vozech Bi33 a piko broomberg.
Potom bych se chtěl zeptat , kde bych mohl koupit v dnešní době modely od sachsenmodelle ty starší, pokud je nějaký lepší bazar.
A nakonec. Odkud by se daly objednat náhradní díly na Piko br182 taurus. Myšleno různé doplňky popřípadě detailnější kastle.

Moc děkuji za případné rady. Už to je nějaký pátek co hledám všude možně na internetu, ale stále nic.

Zkus http://www.bazarmodelovezeleznice.cz. Tam je věcí od Sachsenmodelle dost.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Prosím o rady a pomoci.

Příspěvekod Barbucha » stř 26 srp, 2015 11:23 pm

parezovic píše:Dobrý den. Jsem absolutní začátečník. Ale i přesto bych se chtěl zeptat na tři věci.
Prosím vás , jaký je rozměr dvoukolí u starý vozů piko. Jsou to ty kovové po obvodu s plastem uvnitř. Konkrétně na vozech Bi33 a piko broomberg.