Bohužel i se sundanými kryty ojnic to vypadává - tak hloupej nejsem abych je jako první věc nesundal když to vypadává z kolejí... Je ale fakt že mi občas něco unikne - například že moje "super" muvka neprojede žádnou veksli neb jsem si v zápalu detailování podvozku a instalace dalšího pomocného závaží nad podvěšený dekodér umožnil jen jízdu těsně nad pražcovými polem - takže to musím předělat zpět na původní stav
ops Tohle mi došlo až mne na to v rámci diskuse v jiném tématu upozornil jeden z kolegů
Nebo koupím exemplář mašiny (Albatros 423ka) která mi vypadává skoro všude - problém je v zadním běhounu který má špatně nalisovaný kola - jsou na osičce moc volně takže v obloucích se vnější kolo na osičce postupně posouvá a pak to hned na nejbližší veksli nebo protioblouku vypadne. Krom toho je vepředu na jedný straně křivě nalepený kovový odlitek pístnice - ten musí dolů a posunout o několik desetin směrem od osy kolejí - mám to už pár měsíců rozdělaný a málo času to dodělat, ale po upravach už by to mělo být OK... Bohužel jsem si mašinu kupoval v dobré víře a kolejiště dal do "trochu provozního" stavu až po uplynutí záruky na mašinu...
Ale zpět k PIKO vekslím - je to věc názoru, nicméně pro mě drahá zkušenost - 5x do popelnice vyhozená piko oblouková výhybka plus vše ostatní prodané pod cenou abych se toho rychle zbavil... Jak už jsem ale psal, na rovné PIKO veksli mi blbnou jen dlouhé páry při jízdě tendrem napřed, navíc jen při jízdě do odbočky, takže pro mé účely (mám to ve smyčce) je to víceméně OK. Obloukové byly ale naprostá katastrofa, křižovatkovou jsem raděj ani nikam nedával a nezkoušel...
:
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů