Moderátor: Michal Dalecký
Sandy píše:Tak jsem chtěl jirkanovi udělat radost a vyzkoušet Da s klasickým krátkým spřáhlem ROCO. A ejhle. Asi se budeme pohybovat v kruhu (neboť o výšce kinematiky se tu už diskutovalo).
Déáčko je s jiným vozem nespřažitelné!
Zkoušel jsem soupravu : Bardotka ROCO + Balm(Lipenka) + WRmz (ROCO kat.č.54418) + Da.
No a s krátkým spřáhlem je služebák nepoužitelný.
Ten můj má kinematiku asi o dva milimetry výše než jiné vozy. Horní hrana spřáhla je ve výšce cca 9 mm. U těch ostatních necelých sedm.
Ale mám i jiné poznatky:
Bardotka + Balm : spřahování bez problému, mezera mezi nárazníky necelé dva milimetry. Jízdní vlastnosti výborné i na plechu (R380).
Bardotka + Balm + WRmz : spřahování mezi vozy je s problémy. Mám dojem, že přechodový měch u Balmu je tak o 1 mm větší, než by měl být. Jinak i tato souprava projíždí R380 celkem dobře. Někdy dojde v oblouku k rozpojení mezi Balmem a WRmz. Docházelo k tomu ale pokaždé jinde. Na vině byl výše zmíněný přechodový měch.
Úkrok stranou : je zbytečné se kácet na záda, že jezdím na tak malém poloměru. Tak to prostě je a berte to jako informaci o jízdních vlastnostech různých modelů.
No a pokud jde o tu soupravu, kterou zmiňuje Barbucha, tak někdy před dvěma lety ji na burze nabízel nějaký cizinec ( nevím, jestli to byl Němec nebo Polák) za cenu cca 40.- Kč za spřáhlo. Nevěděl jsem tenkrát k čemu by to mohlo být, tak jsem si koupil jen pár....
Jo, a očkovým spřáhlem jsem myslel klasický třmen do kinematiky.
Kulsud píše:Sandy píše:Tak jsem chtěl jirkanovi udělat radost a vyzkoušet Da s klasickým krátkým spřáhlem ROCO. A ejhle. Asi se budeme pohybovat v kruhu (neboť o výšce kinematiky se tu už diskutovalo).
Déáčko je s jiným vozem nespřažitelné!
Zkoušel jsem soupravu : Bardotka ROCO + Balm(Lipenka) + WRmz (ROCO kat.č.54418) + Da.
No a s krátkým spřáhlem je služebák nepoužitelný.
Ten můj má kinematiku asi o dva milimetry výše než jiné vozy. Horní hrana spřáhla je ve výšce cca 9 mm. U těch ostatních necelých sedm.
Ale mám i jiné poznatky:
Bardotka + Balm : spřahování bez problému, mezera mezi nárazníky necelé dva milimetry. Jízdní vlastnosti výborné i na plechu (R380).
Bardotka + Balm + WRmz : spřahování mezi vozy je s problémy. Mám dojem, že přechodový měch u Balmu je tak o 1 mm větší, než by měl být. Jinak i tato souprava projíždí R380 celkem dobře. Někdy dojde v oblouku k rozpojení mezi Balmem a WRmz. Docházelo k tomu ale pokaždé jinde. Na vině byl výše zmíněný přechodový měch.
Úkrok stranou : je zbytečné se kácet na záda, že jezdím na tak malém poloměru. Tak to prostě je a berte to jako informaci o jízdních vlastnostech různých modelů.
No a pokud jde o tu soupravu, kterou zmiňuje Barbucha, tak někdy před dvěma lety ji na burze nabízel nějaký cizinec ( nevím, jestli to byl Němec nebo Polák) za cenu cca 40.- Kč za spřáhlo. Nevěděl jsem tenkrát k čemu by to mohlo být, tak jsem si koupil jen pár....
Jo, a očkovým spřáhlem jsem myslel klasický třmen do kinematiky.
Zdravím, možná to tu je, nenašel jsem. Řeším stejný problém spřáhla u Bai, které je výš, než spřáhla na lokomotivách Roco. Zakoupil jsem vozy až nyní, ale zapřáhnout jsem je za lokomotivu nemohl...
Barbucha píše:Roco 40286, zrovna na to koukám na stole.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků