Moderátor: Michal Dalecký
eduardo píše:Nebyť tej šachty pre kinematiku tak rozdiel od skutočnosti nepoznám.
Miloš Pavlát píše:...
A té "tmy" v tunelu, je nějaká divná.
...
Miloš Pavlát píše:eduardo píše:Nebyť tej šachty pre kinematiku tak rozdiel od skutočnosti nepoznám.
A té "tmy" v tunelu, je nějaká divná.
Klobouk dolů, nádherná práce.
Přeji hezký zbytek dne
Miloš
mnitka píše:Jak jsem postupoval.
mnitka píše:Jakou žlutou jsi nakonec použil. Pluh je stříkanej?
alik píše:Vykolejování s bandáží - je to takřka standardní věc, mně to dělá totéž. Bandáž je volná a nadměrně snižuje efektivní výšku okolku ze standardních 0,8 na 0,5-0,6 mm, je to i vidět na první pohled a mám to i přesně změřeno. Bandážované dvojkolí se dokáže doslova vyšplhat na výhybce přes kolejnici. Doufám, že pomůže výměna za bezbandážové dvojkolí, které ale nemá nikdo skladem. Vzhledem ke komplikacím s reklamací (5 týdnů, riziko poškození, vrácení bez opravy - keci typu "vada se neprojevuje" , "ještě jsme se s tím nesetkali", "máte špatné kolejiště" atp.) bohužel nevidím jiné řešení, než zakoupit bezbandážové dvojkolí za své, i když je to jasný zmetek a výrobní vada. Já ale odstraňuji bandáže vždy, pokud to trochu jde a to kvůli špinění kolejí, nikdy jsem se ale nesetkal s tím, že by bandáže způsobovaly vykolejování.
Jinak v nejhorším se nízké okolky dají vyměnit za ty z Roco brejlovce či bardotky (pochopitelně ale všech 6), pokud by náhrada za bezbandážové čmeláčí nepomohla. Je to lepší, než čmeláka odstavit do depa, můžeš si to zkusit přehodit.
Na obrázku je vidět, jak bandáž u čmeláka vystupuje (vlevo) oproti bandáži správně zarovnané v rýze dvojkolí u brejlovce (vpravo). Brejlovec má samozřejmě navíc vyšší okolek.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků