Novinky H0 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » úte 09 pro, 2014 10:04 pm

Já už se nedivím ničemu:
http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... ko-742-cd/
Maskovaný Kocour. Nekupte takovou raritu.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod vorisekml » stř 10 pro, 2014 1:45 am

Ta V 60 jezdila u horníků v OKR /Ostravsko-Karvinský revír/ a skutečně měla Kryšpínovské tabulky. Existuje fotka z výstavy na Ostravsku. Model jde zařadit do 80.l tj. ep.IV samozřejmě vlečková.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod vvitty » stř 10 pro, 2014 7:50 am

Barbucha píše:Já už se nedivím ničemu:
http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... ko-742-cd/
Maskovaný Kocour. Nekupte takovou raritu.


Ja tam vidim 754 :lol: asi se vloudila tiskova chyba, Tobe se neco takoveho nikdy nestalo? :)
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2627
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » stř 10 pro, 2014 9:02 am

vorisekml píše:Ta V 60 jezdila u horníků v OKR /Ostravsko-Karvinský revír/ a skutečně měla Kryšpínovské tabulky. Existuje fotka z výstavy na Ostravsku. Model jde zařadit do 80.l tj. ep.IV samozřejmě vlečková.


To je všechno možný, ale pak by se měl někdo zamyslet nad tím, jestli v 80. letech existovaly České dráhy. Já si myslím, že to zase tak složitý není. V potravinách by se člověk taky divil, kdyby mu místo džusu prodali pivo.
Namátkou:
PIKO 59427 H0 Dieselová lokomotiva 106, ČD, Ep.V
H0 - Dieselová lokomotiva ČD T435.2568 - BR106 / Piko 59427
59427 Piko Lokomotiva řady 106, ČD Epocha / období: IV - V
59427 PIKO - Dieselová lokomotiva řady 106, Epocha: V, VI

Jinak stroj je to moc pěkný, jezdí perfektně. Mám předchozí vydání V60.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » stř 10 pro, 2014 6:42 pm

Jak praví klasik - no asi takhle:
T 435.2568 15568/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.502-0 OKD-dopr. a.s. Ostrava
T 435.2569 15569/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.503-8 OKD-dopr. a.s. Ostrava

Nebojte na příští léta chystáme další exoty nejen od typu V 60 .-)
Přílohy
V 1056.jpg
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 509
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Ferda » čtv 11 pro, 2014 9:36 am

ReichenbergW píše:Jak praví klasik - no asi takhle:
T 435.2568 15568/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.502-0 OKD-dopr. a.s. Ostrava
T 435.2569 15569/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.503-8 OKD-dopr. a.s. Ostrava

Ví někdo od kterého roku jezdily v této podobě?
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Petr S. » čtv 11 pro, 2014 8:55 pm

Někdejší V 60 DR jezdila v Kovošrotu v Plzni , na její přeznačení podle Kryšpína se nepamatuju . Další v Plzni měla Škodovka .
Petr S.
Petr S.
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod milan ferdián » pát 12 pro, 2014 7:34 am

Ferda píše:
ReichenbergW píše:Jak praví klasik - no asi takhle:
T 435.2568 15568/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.502-0 OKD-dopr. a.s. Ostrava
T 435.2569 15569/77 OKR-doprava Ostrava 07.12.1995 716.503-8 OKD-dopr. a.s. Ostrava

Ví někdo od kterého roku jezdily v této podobě?

Lokomotivy pro ČSSR se vyráběly v rozpětí let 1976 - 1983 a bylo dodáno v počtu 144 ks.Ve vlečkovém provozu se moc neohřály z důvodu velké spotřeby paliva a nedostatkových náhradních dílů.Mladší stroje byly modernizovány.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » pát 12 pro, 2014 9:59 am

Milane ne tak docela, mnoho strojů bylo v provozu ještě v devadesátých letech, a 39 ks, vč. 4 původem Rumunských (taky na ní dojde .-) bylo přeznačeno na na řadu 716.5. Pár posledních mohykánů je ještě v provozu (např. v prosinci byla zpět do provozu dána 716.505 Railtransu na novém terminálu Metransu v Ústí nad Labem - takže už jsem taky dostal filcuňk za to, že ještě není v modelu :-) Jinak stroje to jsou robustní a spolehlivé, jen potřebují nasazení na vhodný výkon. Pokud jde o to označení, bylo to zcela specifický značení OKR, který bylo mixem "kryšpína" a konce výrobního čísla lokomotivy. Stejně měly označený i dvě V 100 koupené taky z NDR, které nesly čísla T 436.4527 a T 436.4528. Všechny pak v roce 1995 dostaly i nový označení - fau-šedesátky 716.502-0 a 716.503-8, fau stovky pak 745.527-2 a 745.528-0. Ještě něco nebo co? :-)
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 509
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 12 pro, 2014 10:09 am

Sakryš,kdepak ten terminál Metransu v Ústí je? :shock:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 12 pro, 2014 10:12 am

milan ferdián píše:Ve vlečkovém provozu se moc neohřály z důvodu velké spotřeby paliva ....

Bodejď by neměly velkou spotřebu paliva,žijeme v zemi Robinů Hoodů :!: :oops:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » pát 12 pro, 2014 10:16 am

Vzhledem k tomu, že se u nás na vlečkách šibujou maximálně tři vagony (v Brně dva), tak je jasný, že by to utáhl pár koní. Tak výkonnej stroj je škoda. To je podobný, jak já jezdím po městě za 17 litrů benzínu :-).
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » pát 12 pro, 2014 10:18 am

Naposledy upravil Barbucha dne pát 12 pro, 2014 10:23 am, celkově upraveno 1
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 12 pro, 2014 10:22 am

Barbucha píše:
miroslav lengyel píše:Sakryš,kdepak ten terminál Metransu v Ústí je? :shock:


https://www.google.cz/maps/place/Metrans,+A.s./@50.0383959,14.5827432,717m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470b8dbd1b10c94d:0x42d4b6c967e3ed32

Jsem netušil,že UL už patří pod Prahu. :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » pát 12 pro, 2014 10:24 am

Ale sem se felil při kopírování z vokna, napřed mi to našlo Prahu a pak jsem dohledal Ústí :-). Pochopitelně blbě. Už je to ok.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků