Novinky H0 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 12 pro, 2014 10:27 am

Barbucha píše:Ale sem se felil při kopírování z vokna, napřed mi to našlo Prahu a pak jsem dohledal Ústí :-). Pochopitelně blbě. Už je to ok.

Můj táta říkával "spěchej pomalu",no něco na tom asi bude. :D
Bývalý centrální přístav,tam jsem se něco našíboval. :P
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » pát 12 pro, 2014 10:29 am

miroslav lengyel píše:
Barbucha píše:Ale sem se felil při kopírování z vokna, napřed mi to našlo Prahu a pak jsem dohledal Ústí :-). Pochopitelně blbě. Už je to ok.

Můj táta říkával "spěchej pomalu",no něco na tom asi bude. :D


Tomu se říká loudat, řeším jiný věci a jen nakukuju. Nicméně nějakou tu V60 bych si měl ještě pořídit, ta se soudruhům z DDR povedla.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod jihous » pát 12 pro, 2014 7:29 pm

Když se tak rozhořelo povídání o V60, jedna jezdila i v Papírnách ve Větřní, já si pamatuji, jak jsem ji viděl v r. 1979 jako něco úžasnýho (spojnicový stroj) a vedle doslova rozsekanou T478.3085, zrušenou jako první dané řady, bylo mi tenkrát 9 let, první jízda s dědou na pielsteku, ale zážitek na celý život. Nevíte někdo celý číslo V60 z Větřní?
jihous
 
Příspěvky: 317
Registrován: čtv 05 kvě, 2011 12:13 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Jezevec Pepa » sob 13 pro, 2014 11:46 am

Novinky ACME :)
Přílohy
acme_am55112.jpg
acme_am52971.jpg
acme_am52961.jpg
Jezevec Pepa
 
Příspěvky: 164
Registrován: pát 21 kvě, 2010 12:03 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod George V. » sob 13 pro, 2014 12:23 pm

...tak to jsem si sedl na pr... Chlapci od A.C.M.E. zdá se rozlišují mezi vozy před a po rekonstrukci (druhé); Bpee/Apee mají úplně jiný spodek, zaslepená malá boční okna na jedné straně a i jiné rozmístění větráků na střeše oproti Ahee/Bhee... Tilligu, styď se! :mrgreen:
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod mariov8 » sob 13 pro, 2014 9:30 pm

LDHV60_JIP_1998_1.jpg
Již odstavená...


LDHV 60 v JIP Větřní byla asi číslo 016, jde to špatně přečíst...
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.
Uživatelský avatar
mariov8
 
Příspěvky: 156
Registrován: úte 10 dub, 2007 7:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » ned 14 pro, 2014 8:58 am

Ve Větřní byla rumunka LDHV-60-010 t. č. 17425/1981. Byla oranžová se zelenými pruhy. Naopak první Rumunské LDH byly zelené s oranžovými pruhy ve stejném schématu. Myslím, že pro provoz na kolejišti si svoje místo najdou .-)

...á tak ještě edit, v Jipapu koukám, že v byly dokonce tři. Ta druhá byla taky rumunka LDHV-60-001, t.č.16370/78 a třeté též z Rumunska ale bez čísla s v. č. 15688/80 Jipap Větřní dodána 26.04.1980 přeznačena 18.03.1996 na 716.513-7 a později prodána ZNZ Čekanice.
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 509
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Barbucha » ned 14 pro, 2014 9:11 am

Jejda a já jsem se hodinu prohrabával V60 a hledal kde která skončila :-D.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Jiřik » ned 14 pro, 2014 9:19 am

Chci poprosit, jestli nemá někdo nějaké informace, nejlépe fotografie V60, které jezdili v Koramu Kolín. Já si je pamatuji již jen jako odstavené vraky vzadu za plotem. Rád bych si ji totiž jako kolíňák takto upravil.
Děkuji.
http://jirik581.rajce.idnes.cz/
TT jako koníček pro zábavu...
Jiřik
 
Příspěvky: 255
Registrován: ned 26 srp, 2012 7:05 pm
Bydliště: kousek od Hořic

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » ned 14 pro, 2014 9:58 am

Tam byly dvě, ale jestli jsem je i fotil si teď nevybavuju. Nějaká fotka se ale najde. Jen to potrvá.
16364/78 Koramo Kolín
17423/81 Koramo Kolín
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 509
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod mariov8 » ned 14 pro, 2014 10:15 am

Já si říkal, že to může být i 010tka, děkuji! Jo byly 3, ale když jsem tam byl, už asi jenom 2 a jezdila jediná. Je to asi z poloviny 90tých let a fotka je ještě ze Směny 8M, pardon za kvalitu.

Byl v nich po generální opravě v Rumunsku, licenční přeplňovaný Mercedes-Benz-Maybach-MTU diesel a ne východoněmecké atmosférické KVD. Nevím zda vevnitř byl ještě původní komůrkový 820Bb nebo v Rumunsku vyvinutá varianta SR s přímým vstřikem. Ale to už je teď jedno a kromě zvuku to zvenku nešlo poznat. Veliký problém byl s náhradními díly na tyto lokomotivy, kanibalizovali se dokud z toho šlo složit alespoň jeden stroj a pak šli... jinak zajímavý stroj.

Kdo zná poměry na tamní vlečce, ví že je tam mimořádný spád. A ta úvrať... :shock: Vytlačit i pár vagónů do Kájova chtělo výkon. Na poskakování po fabrice tam byly "rosničky" T334.0.
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.
Uživatelský avatar
mariov8
 
Příspěvky: 156
Registrován: úte 10 dub, 2007 7:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » ned 14 pro, 2014 10:41 am

Jo je to tak. Vlečka ve Větřní je tím pověstná. A hlavně tyhle hydrauliky mají redukci a velice nízkou kritickou rychlost takže jedou zatraceně pomalu a jak se říká "utáhnou nádraží" .-) Tady jedna Vánoční jíž se jsem se zůčastnil v roce 2005. Ta první byla půjčená z Německa, na druhé /což je dnešní modro-červená Metrans/ jela studená, neb měla ukroucený kardan. Takže tam jsme tu rychlost cca 4 km/h v nejkričtějším místě zrovna pěkně využili :-) Tohle je už pohled zpět proti kopci, uff .-) Jinak určitě pro modely pár atraktivních verzí ještě vybereme, nebyly všechny jen oronžovo strohé bez nápisů.
Přílohy
P2070447.JPG
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 509
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod JarPi » ned 14 pro, 2014 11:10 am

Podařilo se mi najít německou stránku mapující dochované lokomotivy vyrobené lokomotivkou LEW. Jsou tam zahrnuty i lokomotivy exportované do ČSSR.

http://www.werkbahn.de/eisenbahn/lokbau ... es_lew.htm
JarPi
 
Příspěvky: 71
Registrován: úte 09 pro, 2014 7:09 pm
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod mariov8 » ned 14 pro, 2014 1:27 pm

Krása! V60tka pod Kletí...
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.
Uživatelský avatar
mariov8
 
Příspěvky: 156
Registrován: úte 10 dub, 2007 7:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Petr S. » ned 14 pro, 2014 2:38 pm

Pod Ještědem ?!
Petr S.
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků