Já si říkal, že to může být i 010tka, děkuji! Jo byly 3, ale když jsem tam byl, už asi jenom 2 a jezdila jediná. Je to asi z poloviny 90tých let a fotka je ještě ze Směny 8M, pardon za kvalitu.
Byl v nich po generální opravě v Rumunsku, licenční přeplňovaný Mercedes-Benz-Maybach-MTU diesel a ne východoněmecké atmosférické KVD. Nevím zda vevnitř byl ještě původní komůrkový 820Bb nebo v Rumunsku vyvinutá varianta SR s přímým vstřikem. Ale to už je teď jedno a kromě zvuku to zvenku nešlo poznat. Veliký problém byl s náhradními díly na tyto lokomotivy, kanibalizovali se dokud z toho šlo složit alespoň jeden stroj a pak šli... jinak zajímavý stroj.
Kdo zná poměry na tamní vlečce, ví že je tam mimořádný spád. A ta úvrať...
Vytlačit i pár vagónů do Kájova chtělo výkon. Na poskakování po fabrice tam byly "rosničky" T334.0.
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.