Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod dmerhaut » úte 01 kvě, 2018 1:35 pm

TomBart: Ta druhá fotka v příspěvku 7.2.2018 je za mne nejvěrněji znázorňující skutečnost, co jsem kdy viděl. Je to opravdu jak focená reálná krajina i vozidla! Jen tak dál.
Dan
http://www.1ku160.cz
N, FREMO, DCC Digikeijs, Digitrax, TrainController 8 Gold, Tanvald-Kořenov
Uživatelský avatar
dmerhaut
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř 06 lis, 2013 10:39 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Tempotaxi » čtv 10 kvě, 2018 2:30 pm

T 448.0793 - SHR č.260 (Báň.st.Most) rok výroby 1983
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 2267
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Tempotaxi » čtv 10 kvě, 2018 2:39 pm

T448.0762 výstaviště Brno v roce 1983, pak Bučina Zvolen.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 2267
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Tempotaxi » sob 12 kvě, 2018 10:52 am

Kniha: 150 let Tríneckých železáren VŘSR.
Lokomotiva T 448.0729
Obrázek
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 2267
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Jindřich Bek » sob 02 čer, 2018 10:01 pm

Michal Dalecký píše:Další fotky Koroura a malé povídání: http://www.modely.biz/magazin/clanek-motorova-lokomotiva-rady-t466-2-742-v-h0-od-mtb/

Dobrý den,
jdu sice s křížkem po funuse, ale nedá mi to, jednak proto, že 742 044 byla v Opavě a měl jsem možnost na kontrolní jízdě si s ní pojezdit na manipuláku mezi Opavou a Hlučínem. Neměla ještě reko žaluzií na střeše a také neměla zákonitě TRSku respektive GSMR, jestli milí diskutéři víte co to je. Na lokomotivě, tedy modelu, v markingu ČSD nemá na střeše anténa na rozsah 450 MHz co dělat a už vůbec ne dvě. To je ten kolík na střeše jako ježek se čtyřmi bodci do stran. Maximálně tam může být znázorněna anténa na 150 MHz, připomínající píšťalu. Na dnešních lokomotivách ČD a.s. a ČD Cargo a.s. pak obě zmiňované antény , jedna na 150 MHz a druhá na 450 MHz. A vždy jsou umístěny na střeše tam kde je pod střechou blízko k rozvaděči.
Jindřich Bek
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned 20 kvě, 2018 7:28 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Mcx » ned 03 čer, 2018 7:12 pm

Možná si někdo všiml, ale ve vnitřnostech MTB modelů se něco změnilo:
Obrázek
5-ti pólový motor je skutečností - je to v nově dodaných T448.0
Obrázek
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 1587
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod look23 » ned 03 čer, 2018 10:13 pm

Pěkná dvojice :wink:
H0, ČSD epocha IV
look23
 
Příspěvky: 287
Registrován: ned 17 lis, 2013 2:20 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod mikinko » pon 04 čer, 2018 7:07 am

potešujúca správa. Hádam ten nový motorček bude o poznanie lepší ako ten pôvodný (a dúfam, že bude vo všetkých nových modeloch).
Na druhej strane ale by ma celkom zaujímalo, ktoré modely už sú novým motorom vybavené a ktoré nie. Lebo u predajcov stále svieti 3-pólový motor. Asi sa výrobca o tom neunúval nikoho informovať (a pritom je to z marketingového hľadiska dobrá správa).
A taktiež mi uniká zmysel produkcie MTB - tieto dve v dobách ČSD bežné varianty loko, ktoré majú celkom slušné predpoklady na dobrú predajnosť, MTB vyrobí ako limitku, a iné, ktoré sú podľa mňa dosť nezaujímavé, sú na stránke označené ako štandardná produkcia. Osobne by som mal záujem minimálne o jednu variantu (možno obe) ale naháňať to po burze alebo niekde po čechách sa mi teda rozhodne nechce ...
mikinko
 
Příspěvky: 931
Registrován: ned 06 pro, 2009 7:05 am
Bydliště: Žilina

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod mikinko » pon 04 čer, 2018 7:09 am

to mcx: A ako je to s doplnkami. Dodáva už aj MTB imitácie hadíc a šroubovky pre čelo so spriahadlom ("urezané"). Predsa len aj tá urezaná imitácia hadíc vyzerá na čele so spriahadlom lepšie ako diery ....
mikinko
 
Příspěvky: 931
Registrován: ned 06 pro, 2009 7:05 am
Bydliště: Žilina

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Mcx » sob 09 čer, 2018 10:39 am

mikinko píše:Dodáva už aj MTB imitácie hadíc a šroubovky pre čelo so spriahadlom ("urezané")

Součásti dodávky jsou dva balíčky - v jednom - tabulky + houkačky v barvě lokomotivy, v druhém standard MTB tj. od stěračů, přes antény po hadice - v plné délce - ovšem vzít kleště a cviknout je na požadovanou délku... to asi není problém.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 1587
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod mikinko » sob 09 čer, 2018 10:46 am

Mcx píše:
mikinko píše:Dodáva už aj MTB imitácie hadíc a šroubovky pre čelo so spriahadlom ("urezané")

Součásti dodávky jsou dva balíčky - v jednom - tabulky + houkačky v barvě lokomotivy, v druhém standard MTB tj. od stěračů, přes antény po hadice - v plné délce - ovšem vzít kleště a cviknout je na požadovanou délku... to asi není problém.

Diky za info .... tak samozrejme, urezať to nie je problém. Len niektorí výrobcovia to dodávajú štandardne a preto som sa pýtal. Určenie tejto loko na vlečku totiž u mňa znamená, že plná dĺžka hadíc nebude využitá, keďže spriahadlá budú na oboch stranách.
Ešte otázočka - ako je to s jazdnými vlastnosťami na tom 5-pólovom motore? Je to lepšie ako ten 3-pólový ? Ako na DCC ? A menilo sa aj usporiadanie prevodov/ich konštrukcia ?
mikinko
 
Příspěvky: 931
Registrován: ned 06 pro, 2009 7:05 am
Bydliště: Žilina

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Mcx » sob 09 čer, 2018 11:19 am

mikinko píše:Ešte otázočka - ako je to s jazdnými vlastnosťami na tom 5-pólovom motore? Je to lepšie ako ten 3-pólový ? Ako na DCC ?

Jízdní vlastnosti - subjektivně o něco lepší než již tak velmi dobré se starými motory - vyrovnanější klidnější chod a řekl bych o něco tišší než se starými motory - nerozebírali jsem je, tak k převodům se neumím vyjádřit. Máme je obě na DCC Zimo se zvukem Artol, repro Zimo kostka v malém představku.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 1587
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Brejla » sob 09 čer, 2018 4:08 pm

Mcx píše:
mikinko píše:Ešte otázočka - ako je to s jazdnými vlastnosťami na tom 5-pólovom motore? Je to lepšie ako ten 3-pólový ? Ako na DCC ?

Jízdní vlastnosti - subjektivně o něco lepší než již tak velmi dobré se starými motory - vyrovnanější klidnější chod a řekl bych o něco tišší než se starými motory - nerozebírali jsem je, tak k převodům se neumím vyjádřit. Máme je obě na DCC Zimo se zvukem Artol, repro Zimo kostka v malém představku.


Tak pokud se alespoň trochu přiblíží jízdními vlastnostmi a životností upravenému modelu s motorem Mashima, tak to bude oproti nepoužitelné verzi s původním třípólovým motorem a příšernými jízdními vlastnostmi hezký krok vpřed. Ve vzhledu už je pokrok trochu patrný a tak i ten pojezd se snad zlepší.
Zároveň je tu i naděje, že očekávaný Kyklop s prý :?: lepším pojezdem by mohl být na slušné úrovni.
Brejla
 
Příspěvky: 853
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

T448

Příspěvekod RSC » ned 10 čer, 2018 11:05 pm

Musím také konstatovat, že socialistické provedení T448 MTB je barevně mimo (odhaduji inspirováno současnými barevnými provedeními). Barva rozhodně byla podstatně tmavší. Odstín barvy pro představu lze vidět na barvě tabule lokomotivy nahoře, pokud se zadíváte na ten čistější proužek pod horním okrajem tabule. Ten barevně odpovídá tomu jak to bylo (v mezích možností webu) a je nezašedlý. Tabule byla barvena stejnou barvou jako lokomotiva. Barva není zásadně pozměněna sluncem, nemíním zatím tabuli něčím čistit. Rozhodně není přemalovaná. Bastard je TT verze pro srovnání v PC.
škoda, že i domací tvůrci modelů jsou barevně dost vzdáleni tomu, co zde běžně jezdilo ve stovkách exemplářích a je na první dobrou zřejmé, že takto vybledlé by to možná mohlo být, když měla jít lokomotiva na lak. Kdyby byla matná a oloupaná, asi by se to nějak dalo, ale není...
Přílohy
T448.JPG
Uživatelský avatar
RSC
 
Příspěvky: 254
Registrován: sob 28 bře, 2015 4:07 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Mcx » pon 11 čer, 2018 11:31 am

RSC píše:Musím také konstatovat, že socialistické provedení T448 MTB je barevně mimo

Musím konstatovat, že tabule je kdoví ze kdy a s původním nátěrem lokomotiv nemá nic společného.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 1587
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků