od Moravan » pát 02 úno, 2018 7:09 pm
TomBart:
Ten tranzistor je skutečně krásnej, všechna čest! Myslím, ten červenej s bílým 60cm na čelech. Závidím Vašim schopnostem.
Dovolte mi ale k Vašemu komentáři asi tohle... Podívejte, třeba Vy máte to štěstí, že máte ruce šikovné a mašinku MTB si sám doděláte tak, aby se chyby zamaskovaly. Ale přestože uděláte vše co je ve Vašich silách, je vidět, že ten unifikovanej prostě nemá v richtiku kabinu, je to prostě v kýblu, snažit se můžete jak chcete... Tolik práce to dá, ale výsledek tak napůl...
Ti, co dle Vás furt dokola píšou tu kritiku co se Vám tak nelíbí, Ti by rádi chtěli, aby to k už něčemu bylo, aby pan Báňa konečně vyrobil model, nikoli jen napodobeninu... S každým dalším modelem potencionální kupci čekají, že tenhle je už poslední, co skončil fiaskem... Já si dřív myslel, že člověk je tvor poučitelný, ale zjistil jsem, že poučitelný jsou jen zvířata, ta když se jednou spálí, podruhý to udělají už jinak... Takže, pokud chceme, aby firma MTB si vzala ze zvířátek ponaučení, pišme kritiku, máme aspoň naději...
Jen rekapitulace, začalo to zamračenou, po krátkém okouzlení nad konečně českou lokomotivou přišlo po zkonzultování modelu se skutečností k vystřízlivění a s modelem od Roca i útlum zájmu o zamráču MTB. Najednou hektor, fajn, ten byl tak to nejlepší od MTB, chvilku se prodával, pak kdesi cosi nějaké zvěsti o proměnlivé kvalitě, hledání správného původního lakování naněkolikrát a pak už jen výprodej, žádný rozvoj, unifikovaného už ani neudělali. Proč? Jistě by se taky prodal. První vagóny, Zaz, hurá, budou taky vagóny, nojo, ale trošku nepřesné, lehce hračkové, o těch Zav ani nemluvím, to byla jen skutečně laciná napodobenina... Už se taky dál nerozvíjely, zas po spršce kritiky utekl pan Báňa opět k něčemu dalšímu. Zkusíme to jinak, elektriku, to ještě nikdo neudělal. Nojo, šestilolák má taky trošku jiný ksicht, to už začíná být rukopis MTB, tak honem ještě nějakého, kritika je nám v patách a zas jdem dál. Uděláme ještě 742, tu přece všichni chtějí, jezdí to všude. A sakra, ta kabina, opět špatně, co s tím? Vykašlem se na to a utečeme raděj zpátky k elektrikám. No, ale to je škoda, že na to přišli hned tak rychle, vždyť jsme jich moc neudělali a dalšího motóra, to už by nemuselo vyjít vůbec. Tak, nějak dobastlit kabinu, ať se to dá prodávat. (Fajn, tohle si osobně cením, první okamžik pokroku v uvažování MTB) Ovšem, proč mají některé lak suprový (třeba ta červená) a některý jsou odfláknutý? Tak ty elektriky, to bude teď nový směr vývoje, eso, to je dobrý, dají se udělat různé mašiny z jedné formy, bude i peršing. A jéje, ta okna jak výkladní skříň! Asi už další nebudem dělat, na hranatých mašinách je všechno moc vidět, navíc zas nás brzo převálcuje konkurence. Tak něco kulatýho, tam se nepřesnosti schovají, uděláme bobinu a zrovna i éčko nákladní. Do prčic, zase jinak ta okna nahoře, jiný tvary, rukopis výrobce už každý zná... Nene, kontinuálně začínáme dělat i motoráčky, tam bude úspěch. Těch bude, slibuji, že se polepším, ta hydra bude skutečně jak originál. Jak to? Ona ve skutečnosti má jiný hřbet? Ona není tak placatá? To jsem nevěděl? Aha, tak zas tolik jich neuděláme, my už jedem v něčem dalším, a toho bude! Kyklop, to bude ono, stejně je jen jedna varianta lakování, když ho netrefíme, stejně jich víc ani nemůže být. No a pojezdy co nám zbyly z těch neúspěšných hyder, uděláme nějakej motorák co nikdo nepamatuje, to nebudou kritizovat, když to nikdo neviděl na vlastní oči...
Neznáte někdo tuhle pohádku?