Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod TomBart » sob 27 led, 2018 5:40 pm

jedna z dalších úprav. Ex Pardubická 742 199. Co se dalo zachránit, to se zachránilo, ale některé věci jsou pak už na přestříkání celého a to se mi nechtělo. Škoda jen, že k úpravě boudy se nepřidala i úprava čelních dvířek na kratší straně....
na tom dvojčeti je dobře patrný rozdíl boudy. Když jsou spolu, tak je to hodně znát.
Přílohy
TMB_9314.JPG
TMB_9308.JPG
TMB_9301.JPG
TomBart
 
Příspěvky: 496
Registrován: čtv 21 pro, 2006 10:14 am
Bydliště: Chrudim

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod B-londýn » úte 30 led, 2018 5:43 pm

chtělo se to ušetřit na FB toho hloupého komentáře a narážek!
nevím proč bych měl na modelu zakrývat jeho známé nedostatky za takovou cenu a pokud ano tak by měl být za jiné a menší peníze.
někdo si ho chce koupit tak aby nemusel nic maskovat a měl doma hezký kousek hned jako je na fotkách. :wink:
B-londýn
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 25 úno, 2016 3:44 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod TomBart » stř 31 led, 2018 7:21 am

B-londýn píše:chtělo se to ušetřit na FB toho hloupého komentáře a narážek!
nevím proč bych měl na modelu zakrývat jeho známé nedostatky za takovou cenu a pokud ano tak by měl být za jiné a menší peníze.
někdo si ho chce koupit tak aby nemusel nic maskovat a měl doma hezký kousek hned jako je na fotkách. :wink:


narážka na stále se opakující kritiku od jedněch a těch samých. MTB dělá chyby, dělá naprosto zbytečný chyby. A stačí si je přečíst jednou a ne neustále dokola omýlat jednu a tu samou ohranou písničku. Stačí se podívat do vláken pod jakýkoliv model MTB. Věcných připomínek je pomálu a rad a návodů co s tím je ještě míň.

Kocour na fotkách je jen naptinován, dosazen jiný pluh a osazeny doplňky. Fotky mají ukázat, že tato úprava bez velkých zásahů modelu výrazně pomůže. Je otázka pár hodin. Cílem pochopitelně je zamaskovat chyby, resp. od chyb odvést pozornost takovým způsobem, který nedá tolik práce.

Znovu opakuji, že mi je strašně moc líto, že MTB nedokáže přenést skutečné rozměry do modelu, a že třeba návrh modelu před výrobou neposyktne modelářům, kteří by se k tomu vyjádřili, ale příspěvky začínající haněním p. Báni a stále dokola opakovat jak MTB neumí a model MTB mi nesmí domů mi přijde naprosto ubohé.
TomBart
 
Příspěvky: 496
Registrován: čtv 21 pro, 2006 10:14 am
Bydliště: Chrudim

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Vik » pát 02 úno, 2018 7:14 am

To já bych se raději zeptal co je to za pluh?
H0
Uživatelský avatar
Vik
 
Příspěvky: 167
Registrován: stř 09 led, 2008 1:09 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod ČouĎák » pát 02 úno, 2018 1:42 pm

Taky jsem čekal na nějaké objektivní zhodnocení chyb a pomoc o jejich iluzionistiskou nápravu. :wink:
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Moravan » pát 02 úno, 2018 7:09 pm

TomBart:

Ten tranzistor je skutečně krásnej, všechna čest! Myslím, ten červenej s bílým 60cm na čelech. Závidím Vašim schopnostem.

Dovolte mi ale k Vašemu komentáři asi tohle... Podívejte, třeba Vy máte to štěstí, že máte ruce šikovné a mašinku MTB si sám doděláte tak, aby se chyby zamaskovaly. Ale přestože uděláte vše co je ve Vašich silách, je vidět, že ten unifikovanej prostě nemá v richtiku kabinu, je to prostě v kýblu, snažit se můžete jak chcete... Tolik práce to dá, ale výsledek tak napůl...

Ti, co dle Vás furt dokola píšou tu kritiku co se Vám tak nelíbí, Ti by rádi chtěli, aby to k už něčemu bylo, aby pan Báňa konečně vyrobil model, nikoli jen napodobeninu... S každým dalším modelem potencionální kupci čekají, že tenhle je už poslední, co skončil fiaskem... Já si dřív myslel, že člověk je tvor poučitelný, ale zjistil jsem, že poučitelný jsou jen zvířata, ta když se jednou spálí, podruhý to udělají už jinak... Takže, pokud chceme, aby firma MTB si vzala ze zvířátek ponaučení, pišme kritiku, máme aspoň naději...

Jen rekapitulace, začalo to zamračenou, po krátkém okouzlení nad konečně českou lokomotivou přišlo po zkonzultování modelu se skutečností k vystřízlivění a s modelem od Roca i útlum zájmu o zamráču MTB. Najednou hektor, fajn, ten byl tak to nejlepší od MTB, chvilku se prodával, pak kdesi cosi nějaké zvěsti o proměnlivé kvalitě, hledání správného původního lakování naněkolikrát a pak už jen výprodej, žádný rozvoj, unifikovaného už ani neudělali. Proč? Jistě by se taky prodal. První vagóny, Zaz, hurá, budou taky vagóny, nojo, ale trošku nepřesné, lehce hračkové, o těch Zav ani nemluvím, to byla jen skutečně laciná napodobenina... Už se taky dál nerozvíjely, zas po spršce kritiky utekl pan Báňa opět k něčemu dalšímu. Zkusíme to jinak, elektriku, to ještě nikdo neudělal. Nojo, šestilolák má taky trošku jiný ksicht, to už začíná být rukopis MTB, tak honem ještě nějakého, kritika je nám v patách a zas jdem dál. Uděláme ještě 742, tu přece všichni chtějí, jezdí to všude. A sakra, ta kabina, opět špatně, co s tím? Vykašlem se na to a utečeme raděj zpátky k elektrikám. No, ale to je škoda, že na to přišli hned tak rychle, vždyť jsme jich moc neudělali a dalšího motóra, to už by nemuselo vyjít vůbec. Tak, nějak dobastlit kabinu, ať se to dá prodávat. (Fajn, tohle si osobně cením, první okamžik pokroku v uvažování MTB) Ovšem, proč mají některé lak suprový (třeba ta červená) a některý jsou odfláknutý? Tak ty elektriky, to bude teď nový směr vývoje, eso, to je dobrý, dají se udělat různé mašiny z jedné formy, bude i peršing. A jéje, ta okna jak výkladní skříň! Asi už další nebudem dělat, na hranatých mašinách je všechno moc vidět, navíc zas nás brzo převálcuje konkurence. Tak něco kulatýho, tam se nepřesnosti schovají, uděláme bobinu a zrovna i éčko nákladní. Do prčic, zase jinak ta okna nahoře, jiný tvary, rukopis výrobce už každý zná... Nene, kontinuálně začínáme dělat i motoráčky, tam bude úspěch. Těch bude, slibuji, že se polepším, ta hydra bude skutečně jak originál. Jak to? Ona ve skutečnosti má jiný hřbet? Ona není tak placatá? To jsem nevěděl? Aha, tak zas tolik jich neuděláme, my už jedem v něčem dalším, a toho bude! Kyklop, to bude ono, stejně je jen jedna varianta lakování, když ho netrefíme, stejně jich víc ani nemůže být. No a pojezdy co nám zbyly z těch neúspěšných hyder, uděláme nějakej motorák co nikdo nepamatuje, to nebudou kritizovat, když to nikdo neviděl na vlastní oči...

Neznáte někdo tuhle pohádku?
Moravan
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 01 úno, 2018 8:53 am

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod cer.t » pát 02 úno, 2018 8:43 pm

Zname pohadku o cervene karkulce mtb, kterou nam tu nekteri sberatele modelu stale pisi dokola a dokola... Je to s vami nuda panove vecni kritici. Budto jako modelari sednete ke stolu a neco tvorte jako spousta zde diskutujicich a nebo se jako sberatele spokojte s tim, co trh nabizi. Zakony nabidky a poptavky neprecurate, i kdyby jste tu psali na tema mtb disertacni prace. Ale pokud Vam trh nenabizi to, co chcete, zacnete sbirat neco jineho nez zeleznicni modely ;) Vzdyt znamky jsou taky pekna vec, co rikate........?
Jinak by me zajimalo, zda nebyt mtb., by se treba nediskutovalo o tom, ze si nekteri prodejci na burze dovoli za hrisne penize prodavat fakt hrozne odlitky modelu nebo obtisky nebo stromecky nebo domecky nebo nebo... Kdy Vam sakra dojde, ze jste smesni?
Apropo, zadny vyrobce neni dokonaly, je to jenom o tom, jestli si to koupit chcete v dane kvalite nebo ne. Takze kupujte nebo budte radi, ze jste za svuj vystredni konicek neutratili dalsi zbytecne penize.
cer.t
 
Příspěvky: 300
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Colonel32 » pát 02 úno, 2018 8:48 pm

Jak použít nevyužité pojezdy z hyder na motorák Ganz, který má jeden třínápravový (a asymetrický) podvozek, to teda úplně netuším. Jinak mám obavu, že p. Báňa by se klidně poučit nechal, kdyby jeho výrobky lidi kupovat přestali. Přístup "nekectejte, kupujte co je" potažmo "tak to sami udělejte líp", viz příspěvek výše, je ten skutečný důvod, proč firma MTB jede od paskvilu k paskvilu.
Colonel32
 
Příspěvky: 862
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod cer.t » pát 02 úno, 2018 9:02 pm

panove jste zlati, necekal jsem takovou odezvu... mlaceni prazdne slamy je taky dobry konicek, jeste lepsi nez-li sbirat znamky, ale nesmite se projevovat verejne :)
Jinak bych navrhl zakonem zakazat produkovat spolecnosti mtb modely, aby nemohlo dojit k dusevni ujme nekterych obcanu. Pripadne je mozne s odkazem na minulost nasich zemi upalit pana Banu na hranici ve Velkych Losinach, jelikoz jeho modely mohou byt pouze cinem dabla :D
cer.t
 
Příspěvky: 300
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod cer.t » pát 02 úno, 2018 9:13 pm

Jinak mam za to, ze mame svobodu a je mozne, aby kazdy produkoval, co se mu zlibi, pokud to neni zdravi skodlive. Takze tak jak jsme tu meli bardotky dvou vyrobcu, cmelaky dvou vyrobcu, vozy Y dvou vyrobcu a mnoho dalsich, tak tu preci muzeme mit cokoliv od kohokoliv. Nebo jste psali nekdo diplomaticke noty piku, ze udelalo driv cmelaka nez roco a levnejsiho a v horsi kvalite? Je to preci jejich svobodna vule, tak jako kazdeho z nas, jestli si to koupime nebo ne.
cer.t
 
Příspěvky: 300
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod jirkan » pát 02 úno, 2018 10:10 pm

Objednal jsem jak bobinu, tak tu neůspěšnou hydru, co se jich moc neprodá (viz výše). A v obou případech hodně brzy po tom, co bylo možno objednávku udělat. Tak jsem si říkal, že když jsem tak rychlý a navíc to nikdo nechce, tak že by mohla být pod stromečkem. A ejhle, nic. Zajímavé je, že někteří kritici jí evidentně už mají.
Teď jsem se dočetl, že bobiny jsou opět skladem. A kupodivu pořád nic. Ta jak to, když to nikdo nekupuje?
Ale nakonec jsem to pochopil. Jediné věrohodné vysvětlení je, že kritici MTB se rozhodli ochránit nás méně chápavé od zlozvyku, kupovat si špatné modely (viz jedna nejmenované automobilka), a celou produkci MTB skoupili.
jirkan
 
Příspěvky: 1076
Registrován: stř 16 bře, 2011 9:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod hummus » sob 03 úno, 2018 10:11 am

mikinko píše:...Až mi ukážeš ešte jedného výrobcu, ktorého KAŽDÝ model má také nedostatky ako MTB, potom súhlasím s tým, že MTB je bežná modelárska firma...

A co Kleinbahn, nebo Lima?
Bude nějaké oficiální prohlášení, že MTB je bežná modelářská firma? :lol:
HO - DCC, IVb
Uživatelský avatar
hummus
 
Příspěvky: 575
Registrován: pon 04 pro, 2006 8:13 am
Bydliště: Praha 9

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Střelec » sob 03 úno, 2018 6:24 pm

jirkan píše:Objednal jsem jak bobinu, tak tu neůspěšnou hydru, co se jich moc neprodá (viz výše). A v obou případech hodně brzy po tom, co bylo možno objednávku udělat. Tak jsem si říkal, že když jsem tak rychlý a navíc to nikdo nechce, tak že by mohla být pod stromečkem. A ejhle, nic. Zajímavé je, že někteří kritici jí evidentně už mají.
Teď jsem se dočetl, že bobiny jsou opět skladem. A kupodivu pořád nic. Ta jak to, když to nikdo nekupuje?
Ale nakonec jsem to pochopil. Jediné věrohodné vysvětlení je, že kritici MTB se rozhodli ochránit nás méně chápavé od zlozvyku, kupovat si špatné modely (viz jedna nejmenované automobilka), a celou produkci MTB skoupili.


To vypadá spíš na bordel v evidenci objednávek. To je problém u řady firem.

Skutečným problémen je, že díky jedincům jako jste vy nebo čer.t (a zdaleka nejste sami, další kategorie se ohání heslem "jsme modeláři, tak si to doděláme" a vice versa) je železniční modelářství zaostalé o třicet let za plastikovým. Proč by se výrobce zlepšoval, když to nějakej hejl nebo nenáročnej jedinec vždycky koupí a ještě případný zmetek omlouvá a propaguje.
Střelec
 
Příspěvky: 1621
Registrován: pon 29 bře, 2010 8:03 am
Bydliště: Plzeň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod jirkan » sob 03 úno, 2018 10:01 pm

Člověka opravdu potěší, když slyší, že je minimálně z 50 procent zodpovědný za třicetileté zpoždění ve vývoji železničního modelářství. Asi budu muset z nostalgie vybavit těch několik 70 a více let starejch modelů, co mám, abych se nemusel tolik propadat hanbou. Ale jinak slibuji, že i nadále budu kupovat modely podle svého!
jirkan
 
Příspěvky: 1076
Registrován: stř 16 bře, 2011 9:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod cer.t » ned 04 úno, 2018 8:26 am

Chtel bych jen deklarovat, ze "letadylka" lepim taky :) a s zeleznicnim modelarstvim, kdy si podle koupim vice ci mene hotovy model, paralelu nenalezam... Naopak bych kvitoval mnohem vice zeleznicnich plastikovych stavebnic.
Jen bych jeste uvedl jednu paralelu napr. s automobilismem, kdy by zde diskutujici jedinci meli obvinit Dacii, ze brani vyvoji v automobilismu. A urcite to tak ve skutecnosti neni. Takze rozhodne bych nevinil MTB z toho, ze brzdi trh. Osobne mam MTB modely pouze dve bardotky, tak asi nejsem ten pravy cil pro zdejsi plamene recniky.
Ale vzdy me tesi vice, kdyz tak jako u zminovanych letadylek mohu vnest ke konecnemu stavu modelu take svuj dil prace, protoze to je to, co me na modelarstvi bavi. A vysledkem je model, ktery mam pouze ja a ne dalsich x stovek lidi. Koupit si model a strcit ho do vitriny, neni nic zajimaveho.
Takze dle meho nejlepsi formu modelarstvi prezentuje Tempotaxi, ktery z profilu evergreenu a par odlitku postavi cely model. No a na opacne strane stoji sberatelstvi, ale to uz jsem psal vyse.
A na zaver bych mohl ve svetle zdejsi ideologie obvinit vsechny, kteri kupuji kompletni modely, ze brani trhu ve vytvoreni moznosti pro nejakeho vyrobce stavebnic... Na hlavu postaveny nazor, nemyslite?
Naposledy upravil cer.t dne ned 04 úno, 2018 8:56 am, celkově upraveno 1
cer.t
 
Příspěvky: 300
Registrován: stř 13 úno, 2008 10:17 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jindřich Bek a 39 návštevníků