Ahoj Mám dva Hektory od PMT a jsem spokojen. U obou jsem měnil masky dvojkolí za "pensylvánské " podvozky, protože originál má podvozky s kyvnými rameny (byly u zkušebně T435.087 a pak u čtvrté výrobní série (u ČSD tuším čísla 139 -145). Podle fotek to bude u Pika stejné, protože vycházejí z verze exportované do DDR (V107).
K hektorovi od PMT se daly (dají?) koupit velmi kvalitní odlitky (výlisky) "pensylvánských" podvozků vč. uložení totožného s originálem, takže nebylo nutno nic brousit, tmeli a lepit. Masky se po nabarvení / nástřiku pouze lehce nasunuly na místo původních. jediná větší práce byla rozborka a sborka lokomotivy při které se člověk nevyhnul od-/při- pájení vodičů od sběru proudu.
PMT má rozhraní Plux16 a přední světla nesvítí samostatně - myšleno po jednom. Samostatné ovládání koncovek možné je.
Tažná síla odpovídá originálu, lze těžko čekat, že Hektor bude tahat 20 vozů. Podívejte se na
Ostramo, kde jsou vidět zátěžové tabulky z programu Grafikon. Tyto tabulky jsou sice upraveny, ale vycházejí ze skutečnosti.
Např.: Na stoupání 15 - 18 promile (např. trať Děčín - Rumburk) tabulkově utáhne Hektor při rychlosti 30 km/h
200t . Toto odpovídá vlaku se 14 nápravami (3x čtyřnápravový vůz + služební) při ložení 14 t/nápravu (lokálky 70. - 80. léta)