4-dílná patrová jednotka DR DBx, DBvq...

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: 4-dílná patrová jednotka DR DBx, DBvq...

Příspěvekod martin tichý » ned 11 kvě, 2014 9:16 pm

malá zkušenost pro všechny majitele vykolejivších pater Rivarrosi.., po víceméně pravidelném vykolejování vždy stejného tříosého podvozku na stejném místě kolejiště mých dvou souprav jsme se ve dvou lidech v pozdních nočních hodinách pustili do společného bádání proč k tomu dochází a zjistili, že to způsobují nekvalitní dvojkolí, ..alespoň na mých soupravách je možno za použití nepříliš veliké síly pootočit-posunout izolované kolečko dvojkolí vůči osičce a měnit tak rozteč dvojkolí.., ať už se tak stane samovolně nebo čínský zaměstnanec při skládání dvojkolí špatně odhadne správnou rozteč, výsledkem je vykolejování soupravy a zkažení celé radosti z jinak moc pěkného modelu...po úpravě rozteče problém na 100% pominul, patra krouží a krouží, brázdíc takřka tramvajové poloměry a ne a ne vypadnout :)
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: 4-dílná patrová jednotka DR DBx, DBvq...

Příspěvekod horak » pon 12 kvě, 2014 4:35 am

Ja som na CSD Rivarossi poschodaku urobil jedinu zmenu a to ze som "zrazil" (obrusil) hranu konca vagona planzetovym nozom tam kde sa v kolajovom obluku dotykaju konce kasne prechodoveho mechu medzi jednotlivymi vagonmi. Na 100% zabralo. Ono je totiz problem, ze prave pri prechode oblukmi sa kasna s ostrou hranou zasekne do zubkovaneho mechu a drzi az do doby kym nevyleti z kolaji. Po tejto uprave CSD Rivarossi jazdi ako vino aj nemodelovou 200-kou a to dokonca aj na kadejakych krkolomnych vyhybkovych cik-cakoch. :) Este som na spojovacie capy natrel zrnko silikonovej vazelinky (myslim ze zbytocne, ale utierat to nebudem). A to mam v suprave nainstavovane osvetlenie (od vvitty-ho) s prepojovacimi konektormi ktore su skryte prave v prechodovom mechu. Osobne by som kupil este jednu taku supravu s kludnym svedomim (idealne aj s oknom pre vlakveduceho)... nenarocna uprava a jazdi to bez problemov...
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 681
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Předchozí

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Pawlik a 13 návštevníků