malá zkušenost pro všechny majitele vykolejivších pater Rivarrosi.., po víceméně pravidelném vykolejování vždy stejného tříosého podvozku na stejném místě kolejiště mých dvou souprav jsme se ve dvou lidech v pozdních nočních hodinách pustili do společného bádání proč k tomu dochází a zjistili, že to způsobují nekvalitní dvojkolí, ..alespoň na mých soupravách je možno za použití nepříliš veliké síly pootočit-posunout izolované kolečko dvojkolí vůči osičce a měnit tak rozteč dvojkolí.., ať už se tak stane samovolně nebo čínský zaměstnanec při skládání dvojkolí špatně odhadne správnou rozteč, výsledkem je vykolejování soupravy a zkažení celé radosti z jinak moc pěkného modelu...po úpravě rozteče problém na 100% pominul, patra krouží a krouží, brázdíc takřka tramvajové poloměry a ne a ne vypadnout