Stránka 1 z 1
Zapojení PECO křižovatky

Napsal:
sob 28 led, 2012 4:57 pm
od René Prášil
Ahoj Hánulkáři, byl by tu někdo, kdo by mě poslal schéma od A do Z pro zapojení výhybkové křižovatky od PECA? Toto jsem nikde pořádně nenašel.Ten návod u vyhýbky v balení je pro mě španělská vesnice a ještě v angličtině. Jsem naprosto elektroamatér, tak sám fakt si s tim nevím rady. Jednoduchou výhybku zapojím, ale tady nevím a nechci nic zkazit. Jedná se sice o křížení s izolovanou srdcovkou, ale tu kdyžtak předělám na vodivou, to není problém. Přestavník je PECO Pl-15. Jinak nevím jestli je zapojení stejné jak pro výhybky s vodivou, tak izolovanou srdcovkou. Díky, Renda.
Re: Zapojení PECO křižovatky

Napsal:
sob 28 led, 2012 5:18 pm
od milan ferdián
Budeš muset provést zapojení jak u klasické výhybky.U N-ku,máme v přístavu kolejovou křižovatku,aby nedošlo ke zkratu Dan nás informuje o tom ať dvě navazující výhybky,nemáme postavené současně do odbočky.Protože v přístavu je jeden stroj a při posunu,ani nelze tyto dvě výhybky postavit současně (prakticky lze),tak se nám to ještě nestalo.
Kolejové schéma_výhybka levá-křižovatka-výhybka pravá,při čemž obě výhybky jsou kolejově propojeny na směr přímo.
Re: Zapojení PECO křižovatky

Napsal:
sob 28 led, 2012 8:52 pm
od Ferda
Nevím jak to je u nevodivých srdcovek. Předpokládám, že v tom žádná záludnost není a v nejhorším si to prozvoň, ať víš co s čím souvisí.
U vodivých je to jednoduché. Uprostřed jsou dva dráty. Levá a pravá strana. U každé srdcovky je pak po jednom drátu. Je to stejné, jako dvě samostatné vexle. Jen si musíš uvědomit, že k příslušnému přestavníku patří protilehlá srdcovka.
Re: Zapojení PECO křižovatky

Napsal:
sob 28 led, 2012 8:55 pm
od Michal Dalecký
U pekackeho anglicana neni treba nic resit. Srdcovky jsou sice izolovane, ale ve spodni casti je to vse propojene. Staci zapojit a jezdit. Pres PL-15 neni treba nic napajet. Ani neni treba predelavat na vodive. Snad jen kvuli vzhledu.