stendy píše:je pravda , že strecha kapoty je moc oblá, to je dôsledok toho, že výrobca je lenivý pozrieť do origo dokumentácie, prípadne za to niečo zaplatiť.
Ja si osobne počkám na ROCO čmeliaka, ak bude bude určite vernejší
Pane kolego, dle čeho soudíte? Měl jste lokomotivu v ruce? Já ano, ale že by něco tvarově nesedělo jsem si nevšiml. Fotky na stránkách výrobce trošku zkreslují. V reálu je to víc než OK. Nehledě na to, že i tvary kapot se u lokomotiv ČME3 časem vyvíjely. Máte snad pocit, že výrobce dělal model zpaměti a nikoliv podle tovární dokumentace? Pokud si myslíte, že bude čmelák u Roca lepší, nechám Vás v tom přesvědčení. U zamračené mají ale potíže s tvary a provedením místy dost zásadní. Nechme se ale překvapit... Zatím to vypadá na stejnou "kvalitu" jako je u brejlovců. Každopádně osobně pochybuji o ceně čmeláka 120 Euro, kterou mezi lid modelářský vypouští někteří členové Roco clubu. To je dost zoufalé tvrzení. To by museli lokomotivu obchodníkům rozdávat zdarma
Ale když tomu někdo věří budiž. Nicméně více než zbytečně hanit, by modelu Českého výrobce slušela větší propagace a pak ať se každý rozhodne sám. Takové detaily jako jsou zde, Roco nikdy nebude schopno nabídnout (U Roca začínají ceny šestinápravových ale skříňových a tedy méně pracnějších a složitějších lokomotiv za 150 Eury v základním provedení, u malosériových modelů v kvalitě tlakově litého odlitku nebo modelu z 3D tiskárny s lepty jsou ceny ovšem už okolo 20 tisíc). Takže raději znova upozorňuji, že na fotografích výrobce Techimage jde o prototypy jejichž konečné provedení se ještě mění (hlavně v popisu který byl celý přepracován). I těch verzí bude časem víc. Počkejme si a zdržme se zatím zbytečných předčasných závěrů