U modelů tohoto typu není cena problém, jinak by MicroMetakit nebo Lemaco neměli vyprodáno v podstatě už před oficiálním vydáním modelu. O modelu 475.1 se mluvilo v modelářských kruzích ještě dříve než se objevily oficiální informace. Tuším, že v roce 2013 to bude mít kulaté desetileté výročí
. Takže se spíše přikláním k názoru Michala Daleckého a očekávám ještě nejméně jedno prodloužení a i ve firmě pochopí, že nic nevyrobí. Pokud si totiž někdo myslí, že na doprovodných obrázcích jsou snad prototypy lokomotiv, tak jste na velkém omylu. Jedná se o rukodělné modely některých českých modelářů. MMK se v Lokpavilionu válejí také proto, že doposavadní produkce naprosto kvalitou neodpovídá ceně.
A ještě poznámka k haldám modelů v obchodech. ROCO i GFN dělají menší série a více variant, BRAWA to má posazeno jinak. Do extrému to dotáhl TRIX. Např. v roce 2009 ohlásil parní motorový vůz Kittel I.epochy, Bádenských drah. Vyrobil se až teď napodzim v tak malé sérii, že neuspokojil ani předobjednávky a v obchodech se prakticky moc neobjevil. Na webu výrobce se stav "bude vyroben" překlopil rovnou na "u výrobce vyprodán". Srovnávat tedy prodávanost s pohledem do obchodů moc nejde, to by člověk musel mít informaci, jak velká série to byla. Tady budou obrovské rozdíly - od pár stovek až po tisíce.