Zdenek Valter píše:Můžem Tě poprosit o fotodokumentaci výměny motoru?
Taky jsem motor vyměňoval za původní 85112, fotek mám ale minimum. Je potřeba ještě podložka 106116 a dva kardany 87171. Kardany se dají na potřebnou délku (naměřil jsem 21,16 mm) zkrátit, pak obě části nasunout do kovové trubičky a zalepit vteřiňákem. Jaký to má vliv na vyvážení nemám ponětí, asi žádný, nepozoroval jsem žádné negativní jevy > hmotnost původního kardanu je 0,19 gram, hmotnost upraveného 0,24 gram
Nový motor jde do rámu normálně vložit. Bylo zde psáno, že má podélnou vůli kvůli absenci aretačních kolíčků vespod rámu. Ano, to má, ale nikdy jsem nepozoroval, že by se vůle vymezila a hnací ústrojí se opřelo o ložisko šneku na jedné nebo na druhé straně. Ale asi se to stát může, kardany mohou mít nějakou toleranci v délce. V mém případě zůstala vždy u všech výměn v obou krajních polohách minimální vůle. Motor jsem zkoušel fixovat plochou podložkou, ale nakonec jsem jí nepoužil. Jde také z boku olepit samolepicí páskou, jak to dělá Roco u čínských motorů. Nicméně jsem zjistil, že po přišroubování desky s plošnými spoji se motor nehnul. Pružinky k motoru jsou 116812, já jsem vždy použil ty od motoru čínského, jednu jsem co nejvíc stlačil, druhou opatrně natáhnul.