Zdravím kolego,já jsem někde v období 1925-1933,parní provoz.Kolejiště jsem si vymyslel tak,že mám malou stanici na hlavní jednokolejné trati s odbočkou na lokální trať a vozový park je tomu uzpůsoben.Na lokálce BR 64,91 a ještě plánuji BR 94 nebo BR 75.Na hlavní trati BR 14,18,38,39,50,55,57,77 s tím,že BR 18 a 39 jsou ve skryťáku a občas nádražím projedou,ale nestaví.Prostě jsem si nemohl pomoct a ten rychlík jsem musel mít.
Navíc jsou se zvukem,takže je to lahoda,když stanicí projíždí.
DRG jsem si vybral z jednoduchého důvodu,nepřeberné množství hnacích vozidel a vagónů,navíc se mi líbí ta německá upravenost a řád.Navíc nemusím nic upravovovat a předělávat,na to prostě nemám.Vrcholem mého snažení je osvětlení vozů a zabudování dekodérů.
Do elektrické trakce jsem se zatím nepouštěl,protože jezdit s elektrikou bez trolejí mě nebere,ale jeden nikdy neví,že?
Na začátku jsem měl také trošku jiné plány(skromější) a už jsem 2x přistavoval a jak to tak vypadá,tak ještě budu.Naštěstí si u Fleischmanna dávají trochu oraz,ale až to spustí,tak to zase bude mela,BR18.6,17.1,78,86,54,01,03,43.První dvě mi utekly,protože jsem zrovna neměl nabito
ale oni s tím zase určitě vylezou.No v N-ku se určitě vyřádíš,tam je také výběr nepřeberný
Míra
P.S.Netřeba mi vykat
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.