od Petr Zatrepalek » sob 23 črc, 2011 5:50 am
K hrbounům roco obecně - mašina spíš než na ježdění je klasická vitrínovka - vzhledem ke spoustě "ulomitelných" detailů. Velký problém (aspon u mojeho) je tendence k vypadávání šroubků od táhel rozvodu - takže bacha! Známkou toho že vypadl je náhlé prudké zastavení mašiny a vrčení na místě - ale najít ho následně je tak nechat si udělat velký hrnek silnýho kafe, zakázat následný vstup do místnosti ženám, dětem, zvířatům a jiné havěti (v tomto pořadí) a hodinku věnovat hledání s lupou... Až to najdete, pomůže zakápnutí dírky v kole herkulesem nebo clearfixem před zašroubováním šroubku zpět. Kdo má dílničku vybavenou pidi klíčkem na rozborku všech šestihranných hlavic šroubků u rozvodu, má vyhráno! Za jízdy se taky rády otevírají dvojitá dýmn. dvířka, takže bacha při posunu, najíždění na vozy nebo braní modelu do ruky! Mašina má sice přípravu na kouřák - NEDÁVAT HO TAM! Komín je z plastu a příliš úzký. Jeho tvar a tvar kotle mašiny nezaručuje dostatečný odvod tepla od kouř. generátoru = plast ze zkroutí! Měl jsem doma mašinu jednoho nešťastníka - komín na vyhození (dá se dokoupit jako ND) a kotel v místě komína bohužel zborcený teplem...
Pokud jde o zátěž - mašina mi v pohodě utáhne 6 rychlíkáčů ROCO, jediný problém byl při stoupání Auhagen (stoupací klín) kde je převýšení 10cm na 1m - tam už se jí s vagonama nechtělo...
Zajímal by mě názor kluků co tyhle mašiny jezděj na Zababov setkáních - tam to musí naběhat kilometry!
Zástavba zvukáče - mám tam ESU 3.5 - reprák v tendru skrytý pod novou, vyšší, hromadou uhlí - super ozvučnice, po Ragulinu a Sergeji nejhlučnější mašina u mě doma
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů