Stránka 2 z 3

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 6:40 am
od štokr
Hloubkar píše:A co třeba pohyblivý koně i s povozem? Koňka je neokoukaná :D



Kdo by to uklízel na těch kolejích... :D

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 12:43 pm
od Yarda
Určitě by byl zájem o univerzální parní loko, která
- měla uplatnění od počátků ČSD až dodnes (jako HV)
- tahala rychlíky, osobáky i posunovala
- jezdila na hlavních tratích i lokálkách
- byla všeobecně známá a oblíbená

Z mého pohledu je to čtyřkolák 434.2 nebo 434.1 :wink:

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 2:23 pm
od George V.
...ó nikoliv, takovou mašinkou je 354.1

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 2:57 pm
od vorisekml
Já osobně bych uvítal 523.0 /180KkstB/ nebo její mladší sestru 524.0/80KkstB/. Samozřejmě že nejraději bych ovšem 524.2 rekoČSD.
Jako další by se určitě hodila 434.0/180KKstB/ a její deriváty 434.1/270KkstB/. Samozřejmě že nejraději bych ovšem 434.2 rekoČSD.
Další by se hodila univerzální poválečná 475.1 tu bych bral ze všech nejvíc. Štokr je určite nádherný stroj, ale na kolejišti ho lze nahradit němkou nebo 555.1. Kremáka taky může zastoupit němka, nebo 534.0/G 10KPEV/. Čím nahradit 475.1 na rychlíku čí osobáku to nevím. Už proto se těším na zamračenou, brejlovec je moc moderní. 498.0/1 jsou spíš do vitríny, na menších kolejištích se neuživí. Když ale člověk vidí jak se na kolejištích 1x2m prohání 01 DR je mě jasné že albatros by si své zákazníky našel. Ale ta 01 se dá sehnat za 100€, albatrose by si tito "takymodeláři" při ceně 300-500€ asi odpustily a rádi by kupovali tu "nádhernou 01". Z tendrovek chybí všudybylka 354.1, střep od Kleinmodellbahn mě nevoní.
Když bych měl volit jen jednu jedinou....asi ta 475.1, je nejuniverzálnější. Snad se dočkáme něčeho od Modellbahnmanufaktur Crottendorf. Ale ta cena.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 4:38 pm
od lmd
Další by se hodila univerzální poválečná 475.0 tu bych bral ze všech nejvíc.

tak na tú si brúsim zuby aj ja mám niečo rozrobené, ale čas ukáže :D

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 6:05 pm
od milan ferdián
Mě by bohatě stačila 622.003.... :mrgreen:

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 8:32 pm
od "Beňa"
Ne Milane, 622 ne, 623, ale tu si budu msuet asi stejně postavit sám, asi hned po ďáblu,litevce a jedničkovém antonu. Až dodělám ten zatracenej loket tak se zase pustím do ďábla, už jsem na něm začal a řekl bych že to půjde.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 9:12 pm
od Michal Šuhajda
vorisekml píše:Když bych měl volit jen jednu jedinou....asi ta 475.0, je nejuniverzálnější. Snad se dočkáme něčeho od Modellbahnmanufaktur Crottendorf. Ale ta cena.

Opravdu máš na mysli jediný prototyp tendrové "Báby s nůší"? Nebo jsi myslel 475.1 kterou má ve výr. plánu Crottendorf ovšem cena cca 1600€ není zrovna lidová. To je moje oblíbená pára, kterou lze nasadit kromě zmíněných Os a R též na Mn vlaky (viz Lovosice 70-tá léta)
Jinak souhlasím s tvým výběrem i když o "kremáka" 534.03 bych nezatracoval. Díky nízké nápr. hmotnosti se objevil i na místních tratích s neúnosným svrškem, kam štokry či němky nesměly. Pro obdivovatele velkých lokomotiv s "lokálkovým" kolejištěm je to ideální volba.
Abych to shrnul
za mě 310.0, 434.1/2, 464.0, 475.1, 534.03, 556.0 (no a 423.0, ale ne za dvacet litrů)

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: čtv 24 úno, 2011 10:16 pm
od vorisekml
Samozřejmě že jsem se upsal a opravuji to. Měl jsem na mysli 475.1. Klasickou "pětasedmu/šlechtičnu". To je moje volba. Objednanou mám stavebnici za lidových 700€.
Kremák by byl velice solidní stroj, ale pořád mám pocit že mě spíš schází něco na rychlík/osobák. Na náklady je toho víc. Že celkově chybí tendrovky je kapitola sama o sobě.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: pát 25 úno, 2011 7:03 am
od Hloubkar
Dá se někde najít nějaký info, třeba fotky apod., stavebnice tý 475?

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: sob 26 úno, 2011 12:32 pm
od mariov8
Moje srdcovky: 354.1, 387.0, 422.0, 434.1, 434.0/2, 464.0, 475.1, 524.0/1

V ceně tak 4 000,-Kč (bejček), 6 500 až 10 000,-Kč za sériový větší model.

Edit 475.0->475.1

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: sob 26 úno, 2011 12:54 pm
od mariov8
Nevidím, zdá se, uvedenou trakci. Tedy asi by se u motorových, co se zatím nevyrábí nebo neplánuje, uživila i T466.2/T448.0 a z elektrik bych rád starou gardu, E499.0, E499.1, E469.1 a E669.1/2/3.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: sob 26 úno, 2011 1:32 pm
od 123.marek
Trakce je zmíněna v prvním příspěvku.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: ned 27 úno, 2011 8:53 am
od mariov8
No jo, je tam, ale i tak jsem se krásně zasnil, asi po roce opět něco vytáhnu z šuplíku.

Nějaký ten bejček či všudybylka, ale hlavně čtyřkolák by se hodil vždy.

Re: Průzkum

PříspěvekNapsal: ned 27 úno, 2011 4:51 pm
od Čouda
Dvojkovej čtyřkolák :wink: