Moderátor: Michal Dalecký
No toho mista v ramu neni moc, s NEM okolky se tam kola 1140/87 mm nevejdou.Kola v měřítku určitě budou, není důvod aby nebyly, rám je vnitřní a místa je dost.
radeksindy píše:s NEM okolky se tam kola 1140/87 mm nevejdou
Ani RP25 se tam bez prodloužení rozvorů nevejdou ( (1230-1140)/87 < 2 * 0,64), dokonce PROTO:87 vycházejí jen teoreticky. Takže na drobné prodloužení rozvorů bude muset dojít, obzvláště pokud se mají mezi kola vejít špalky. Trochu se tomu dá pomoct tím, že nebudu předpokládat úplně nová kola, ale trochu ojetá.
Ruda: typicky rakouské vozy
Ci, BCi s 6,5m rozvorem? K tomu DF? Mňáááááááááááám ..
ba ani na 3D výkresy tomu zatím nenasvědčují
ReichenbergW píše:.......Mějte ale na paměti, že z jejich strany jde opravdu o experiment o kterém ještě pořád není Německá firma přesvědčena a jen my víme že to bude trhák. Jakmile se rozjede prodej snad se ledy prolomí...
greenery píše:ReichenbergW píše:.......Mějte ale na paměti, že z jejich strany jde opravdu o experiment o kterém ještě pořád není Německá firma přesvědčena a jen my víme že to bude trhák. Jakmile se rozjede prodej snad se ledy prolomí...
......pokud se zadaří, nezůstane u jedné....snad mě doma nepověsí za...... do průvanu.
Apropo, nevíte náhodou, zda-li ROCO zamýšlí oprášit formy parních mašin zděděných po KMB?
aklman píše:ba ani na 3D výkresy tomu zatím nenasvědčují
kdyby bylo k 3D vykresu meritko dalo by se predpokladat zda budou kola mensi nebo rozvor vetsi nez ve skutecnosti
Apropo, nevíte náhodou, zda-li ROCO zamýšlí oprášit formy parních mašin zděděných po KMB?
Von der Firma Klein-Modellbahn stehen uns leider keine Werkzeuge für Klein-Modellbahn-Ersatzteile zur Verfügung.
Mit großer Wahrscheinlichkeit werden wir in der Zukunft die BR 92 und BR 77 produzieren, jedoch als komplette Neukonstruktion.
Der Zinkalrahmen der Neukonstruktion wird mit dem ursprünglichen Modell der Firma Klein-Modellbahn nicht kompatibel sein. Es tut uns sehr leid, Ihnen keine positivere Antwort übermitteln zu können.
modelu je naměřeno 14,40 mm
aklman píše:Apropo, nevíte náhodou, zda-li ROCO zamýšlí oprášit formy parních mašin zděděných po KMB?
radeksindy píše:pro rozvor 1230 mm v měřítku 14,13 mm a na modelu je naměřeno 14,40 mm
Sice taky nemám náznaky, ale matematika funguje Zvětšení dělá přesně rozdíl mezi přepočtem úplně nového okolku a RP25 normou (14,4 - 14,13 = 0,64 - 0,37).Zbytek se dá vyřešit již zmíněným drobným zmenšením kol. Běžné provozní ojetí obručí dělá v HO desetiny.
ad další plány kkStB nebo ČSD od různých výrobců:
Realita posledních let mě naučila držet se při zemi. ROCO za 10 let (od první verze hrbouna) nikdy nevyrobilo kkStB verzi. O nějakých vhodných vozech za něj ani nemluvím. KMB se sice časům císaře pána věnovalo, ale technicky to nestálo za moc, věrohodnost vozů byla tak napůl. Přechodem výroby k Herisovi se moc nezměnilo. Jinak u KMB od oznámení k realizaci trvalo hezkých pár let. Bavaria (uznávám, že to je jiná kategorie) už pár let oznamuje kkStB vozy. Uhláky se sice objevili alespoň na obrázku, ale jinak to jde s celou Bavarii do háje. Například Crottendorf ohlašoval 475.1 a 477.0, výroba obou byla v tichosti odsunuta na roky 2013 a 2014. Dokud nebudou ty zdejší náznaky na pultě, jsem v klidu
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků