Snad u všech vozů po vyndání z krabičky byla dvojkolí zamáčknutá, jako když se o střechu vozu opře malé dítě. Není divu, jsou v podvozku velmi, velmi navolno, jakoby měla krátkou osu. Některá dokonce tak, že je stačí v rámci vůle vychýlit do boku a na druhé straně vypadnou z ložiska. Bylo to tak i u starších sérií před lety?
Mně zatím dorazili 4 vozy Blonski a 2 ČD. ČD v pořádku (stejné inventární číslo vozu B), ale všechny 4 Blonski také stejný problém ( u obou inventárních čísel vozu B) - zamáčknutá kolečka a velmi volně se vychylující. U Roco dříve žádný problém v této oblasti. Petr B.
Pawlik píše:Bylo to tak i u starších sérií před lety?
Staré kusy ČSD pred viac ako 10-timi rokmi sú OK. Obdobný problém bol s Vindobonou ČSD a MÁV. Tam dokonca dvojkolia (jednostranne izolované) boli polorozobrané - plastový izolačný disk a samotný kovový disk kolesa boli od seba vzdialené - nezalisované. Postláčal som ich do hromady a skontroloval všetky dvojkolia - bolo toho viac ako 50% na piiiiiip. A takmer všetky dvojkolia bolo treba nanovo usadiť na svoje miesta v ráme podvozku. MÁV SET bol už výrazne vydarenejší. Ale údržba bola nutná tiež.
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
Dnes se mi u jednoho vozu stalo (respektive synovi a nebyl s to rozklíčovat, proč se tak děje ) , že začal vykolejovat na srdcovce. Již popsaný problém - kolo stažené z plastového náboje. Navlékl jsem kolo zpátky, ale že by to tam samo od sebe nějak extra drželo, se říct nedá. Je to tedy dost zoufalé, nějaká technologická kázeň nebo výstupní kontrola asi nebudou stát za moc.