novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

novinky 2011

Příspěvekod mnitka » sob 20 lis, 2010 9:56 am

Bpjo od Rivarossi
Přílohy
rivarossi3.jpg
rivarossi3.jpg (131.98 KiB) Zobrazeno 13250 krát
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » sob 20 lis, 2010 10:09 am

další..., těším se...
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » sob 20 lis, 2010 12:22 pm

...ten kotel od Tilliga vypadá více než dobře, ten od Roco vypadá jak chudej příbuznej. No taky aby ne, když už na něm vyšívají 2 roky... S nákladníma vozama od Tilligu jsem už nechtěl mít nic společného, ale asi ještě dostanou šanci :D .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » sob 20 lis, 2010 12:40 pm

Uvidíme, jak to bude vypadat on TILLIG tento model taky ohlásil už na Norimberku 2009... . Každopádně nové podvozky s lepšími chodovými vlastnostmi by si model zasluhoval. Tento vůz určitě v několika variantách pořídím (u nás se vyskytuje hojně)
Model ROCO pochází myslím ještě z nerealizovaných projektů FLEISCHMANN. U nás ne tolik výdaný vůz, taky si jej nenechám ujít.
Skvělým modelem je novinka od Brawy na obrázku DR, dostupná je DB KVG, DB ermewa.
Přílohy
brawa6.jpg
brawa6.jpg (90.49 KiB) Zobrazeno 13205 krát
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » stř 29 pro, 2010 10:29 pm

Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

PIKO 2011

Příspěvekod fousek » stř 29 pro, 2010 10:39 pm

Tak nám právě začalo období spekulací a pouštění prvních informací o novinkách na příští rok. Loni se taky první odhalilo Piko :-)
Žádné překvapení se nekoná. Opět se oprášily staré formy a jede se...
Hlavně ta Wapka je křeč... Jakoby PIKO žilo ve vzduchoprázdnu.
fousek
 
Příspěvky: 465
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » stř 29 pro, 2010 10:50 pm

Myslím, že je jasné jakým směrem PIKO jde...
V řadě EXPERT vidí zřejmě budoucnost.
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » stř 29 pro, 2010 11:00 pm

Hééézký, ty patra. Pěkně fousatý ČSD patra za 700,-Kč. Ještě jak moc budou očesaný... Přišly v pravou chvíli, za rudou zamračenou budou OK. Mě se líbí BR 119 a 118. Jen mě zaujal ten ČSD spěšinový na bázi DR formy. To jsou tak povzbuzeni prodejem té ČSD pošty že udělají ještě spěšinu. No fuj. Je jasně vidět že se krásně segmentuje trh. Lidiček co chtějí dávat za China kvalitu velké peníze ubývá a výrobci to konečně chápou že za China kvalitu si mohou říct méně peněz. A zákazníci na to slyší, viz zcela vyprodaná BR 118 od PIKO. Já se jí v řísi nedočkal, jsem už od listopadu na pořadníku. Dík zimnímu počasí se mě pro ní do hor Krušných ani moc nechce. Škoda že jim to žerou zákazníci Roco. Ty nové Y od Roco jsou kvalitou taky tak za 30€. A taky se ukazuje jak je výhodné mít v Číně "svojí" továrnu a nespoléhat se na jiné.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » stř 29 pro, 2010 11:11 pm

Letošní novinky Expert se prodávaly víc než dobře. Takže asi proto ta pozornost na střední úroveň. Jenže- plánovaný Stadler v Expertu stojí tolik, co Desiro v řadě Classic dosud. A nové varianty BR118 jsou dražší, oproti těm letošním. BR119 má zdatnou konkurentku v Brawácké 119. Současný rozdíl je 80 versus 109 Euro a kvalitativně na ní mít nebude. Nemluvě o tom, že už jsem i viděl Brawu v akci za 80 Euro.

PS: Posledních několik let pozoruji, že Roco, Piko začali dělat spoustu lokomotiv, co původně dělal jen Gutzold. Novinek má málo. Většinou jen parní lokomotivy, se kterými takový obrat neudělá. Podle mě na to musí Gutzold časem vykrvácet.
fousek
 
Příspěvky: 465
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » stř 29 pro, 2010 11:21 pm

Jenže ten Gutzold se dík pár reorganizacím přeměnil na skoro "garážovou" firmu. Ale jsou třeba na rozdíl od PMT spolehliví. A s těma cenama souhlas. Ta 118 se ovšem Piku povedla. Ošidily jen madla.
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/vsehochut ... 118_2_.jpg
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/vsehochut ... NI_118.jpg
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » stř 29 pro, 2010 11:49 pm

To určitě povedla. Měl jsem jí v ruce a málem jsem jí koupil. Ale nakonec jsem se rozhodl počkat na V180 s dvěma bílými proužky, jak jezdily v 60´létech. V letošních novinkách snad nějaká je, Byť s novým označením. Od Gutzolda zase několik let očekávám V200.203 v modré barvě. Doufám, že snad letos už to konečně vyjde...
Nejvíc jsem zvědavý na novinky Rivarossi.
fousek
 
Příspěvky: 465
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » čtv 30 pro, 2010 12:47 pm

...u Pika trošku zklamání, čekal jsem že přijdou s G1206 LTE. Zajímavý je ten Stadler GTW 2/6 - kdoví jestli se nakonec nerozhoupají udělat i slovenskou 840?
Patra se budou hodit, modrý ex-DR "Vsa" se u nás taky občas vyskytne, akorát asi na jiných podvozcích... Akorát si říkám, když už se PIKO tak naváží do těch Francouzů, tak proč by nemohl udělat v řadě Expert třeba naší bangládu. Pojezd v podstatě mají (G1206, dvojkolí z BR118)...

Tu BR 118 jsem si z nostalgie také objednal a od včerejška jsem jejím (snad) šťastným majitelem. Velmi jsem se podivil co všechno je možné a v jaké kvalitě udělat za 70 Eur. Kinematika (typ Guetzold), osvětlení bílá/červená, motor s dvěma setrvačníkama, plnohodnotná dvojkolí s kovovou osou, celý spodek je perfektně odlitý z kovu, prvotřídní nástřik a potisk (ve srovnání třeba s tím co teď předvádí Roco). Opravdu jediná "nevýhoda" je provedení madel, ale je otázka, jestli není lepší ty madla jen decetně ale kvalitně naznačit, než je udělat nepřirozeně vystouplá z nemodelově tlustého drátu, o plastu ala Guetzold nemluvě...

P.S. Tak jsem svoji BR 118 konečně projel. A musím konstatovat, že PIKO nasadilo laťku hodně, hodně vysoko. Model je velmi tichý (kam se hrabe Roco), podle zvuku je nejspíše vybaven 5-ti pólovým motorem, výborné jízdní vlastnosti dané též účinnými setrvačníky. Hmotnost přiměřená (zhruba jako model z časů DDR), bandáže umístěné střídavě na jednom kole vnitřních náprav, ale vysoce účinné. Excelentní osvětlení, přední bílá LED světla mají zajímavý odstín mírně do žlutozelena, ale vypadají přirozeně, zadní červené LED mají přiměřený jas. Musím smeknout, za hodně málo peněz, opravdu hodně muziky. Doufám, že nastoupený trend PIKU vydrží a už se těším na 1216 OBB a některou z šestiosých 118 soukromého dopravce, až budou na trhu...
Naposledy upravil George V. dne úte 04 led, 2011 5:40 am, celkově upraveno 1
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod martin tichý » čtv 30 pro, 2010 5:25 pm

mně se tyhle polovičatosti moc nelíbí, mám na mysli BR 118 od PIKO, teď jak se zdá přijdou i se 119, je to sice levné, ale modelově to neobstojí, já bych si raději připlatil a měl 100% model, ta 118 by si ho určitě zasloužila, verze od Gutzold je taky děs. Tuhle cestu PIKU neschvaluju, nevím, komu je to vlastně určený, pro děti na hraní to zas tak za hubičku není.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » čtv 30 pro, 2010 5:55 pm

...přál bych Ti ji mít doma. Je to mašina na ježdění na kolejišti, a tam je Ti docela jedno, jestli to má madla z drátu, nebo ne. Každopádně je srovnatelná, ne li lepší, než třeba "plnohodnotná" BR 110 od Roca. Skoro celé dnešní odpoledne jsem věnoval hledání videí, fotek a dalších podkladů na internetu k BR 118 a musím konstatovat, že tohle je zatím asi nejvěrnější model co se tvaru kastle týče, co existuje... Co mne ale velmi překvapilo, že 4 nápravových bylo jen 169, zatímco 6-nápravových 206 ks. Doposud jsem žil v domění, že 6-n verze byla jen okrajová varianta, vyrobená jen v pár kusech, že potřebu 6-n strojů pokryly až BR119...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » čtv 30 pro, 2010 7:02 pm

... Akorát si říkám, když už se PIKO tak naváží do těch Francouzů, tak proč by nemohl udělat v řadě Expert třeba naší bangládu.

Tohle není navážení!!!! To je velký francouzský trh :!: :!: :!:


http://www.maquettes-sai.fr/docs/PIKO.pdf
http://www.piko.de/f/SAI/Neuheiten.php
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1224
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků