Moderátor: Michal Dalecký
Petr Zatrepalek píše:"tak to jsou přesně věci, kterými poctivě udělaný tovární model nedisponuje. " - Abych byl upřímný, zatím jsem žádný "poctivě" udělaný tovární model neviděl, a že mi jich za ta léta rukama prošlo hodně! U některý mašiny odfláklý potisk, u jiný přechody barev, další vypadává kinematika, další se kýve při jízdě, jiný skáčou, maj jiný počet žaluzií, nesedí číslo s typem serie, je to delší nebo kratší než má být, má to blbý pantografy, nemá to vůbec schůdky, odfláknutý a totálně vymyšlený interiér, nefunkční světla, špatný odstín barvy, naprostá vymyšlenost (nikdy to u nás nejezdilo)..... Mám pokračovat dál??? Fakt by mě zajímal JEDEN pořádný tovární model čsd/čd co odpovídá realitě, a fungoval aniž bych na tom musel něco opravovat nebo upravovat... To co jsem napsal u bobiny viz výše, jsou prkotiny oproti např. brejlovcům, bardotce (ppně zk...vený žaluzie a nádrž viz výše, o "různých" kvalitách tištáku a pojezdu v mašině raděj nemluvě), 555kám roco, krysám, bastardům, m152, 365, 455... atd atd...
Petr Zatrepalek píše:Tak tohle neposoudím, neb skopčácký mašiny až na Němky, BR64, BR86, BR01.5 a pár dalších mně naprosto unikají... Sergej - na první pohled hezký model, při bližším pohledu a porovnání s monografií už je vše jinak (nesedí vzhled mašiny vůči serii případně číslování či drobné detaily). Tedy pokud jde o český verze, ostatní hodnotit moc nemohu... Jízdní vlastnosti modelu ale pro mě super!
radeksindy píše:Dalších 2600 vozů si koupily ČSD v době nedostaku vozů pro přepravu uhlí (bylo potřeba zásobovat Vídeň, k tomu se ČSR zavázala) v Německu. Většina podle výkresu A10 (ten větší vůz), pár stovek i podle A1 (menší vůz). Dalších 1500 si pak koupily přes svoje společnosti cukrovary, ale po finančních problémech skončily v roce 1929 u ČSD také.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků