Začátek

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Začátek

Příspěvekod Starbucg » pon 17 kvě, 2010 2:55 pm

Zdravím vespolek,

Po dlouhé době jsem se končeně rozhodl, že se pustím do železničního modelářství. Vybral jsem si k tomu velikost H0. Bohužel jsem úplný začátečník, takže netuším jak začít.

Chtěl bych vás tedy požádat o nějaké rady do začátku, čím začít,....

Děkuji :-)
Starbucg
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 16 kvě, 2010 10:45 am
Bydliště: *root/domains/www

Příspěvekod Michal Šuhajda » pon 17 kvě, 2010 8:39 pm

Určitě začni samostudiem. Na začátek dopuručuju knihu V. Zusky Modely železnice v terénu. Je staršího data vydání, takže to chce zajít do knihovny. Dále některé webové stránky, včetně DF.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2385
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod Pája » pon 17 kvě, 2010 9:04 pm

Michal Šuhajda píše: DF.
:?: Je tím myšleno celé fórum Modely.biz ?
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Re: Začátek

Příspěvekod Jirin » pát 12 úno, 2021 3:15 pm

Ahoj všem, také bych rád znovu začal se železničním modelářstvím, ale jak to tady čtu, tak to abych měl aspoň vysokou z elektroniky, což je u mne problém. Zatím zde čtu, kde, co a jak, ale stále v tom tápu. Spousta odkazu je už nefunkčích a patřičná literatura k dostání snad není vůbec. Poradí aspoň někdo něco do začátku? Chtěl bych si postavit kolejiště cca 250 x 140 cm v H0. Kolejiště by bylo schované pod vyklápěcím gaučem, tudíž na zemi a pokud ho budu chtít provozovat, tak aby nebylo na zemi, ale o něco výš. Jak ho zvednout? Heverem či nějakou soustavou kladek nebo jiný systém? Má s tím někdo zkušenost?