Abe Simpson píše:Jsem zase klidnější, díky
Možná když už vás tu mám jako uživatele Elite, nemá někdo zkušenosti s kombinací s trojcestnou od Roco? Bude tam pak ta trojcestná svítit, protože pruty jsou z jiného materiálu?
Máme nakombinované Elite s RocoLine 2,1 a je to v pohode. Rozdiel výšky koľajového prútu je prakticky zanedbateľný a nespôsobuje nám to žiadne problémy pri jazde ani pokládke. Dokonca bez problémov je možné kombinovať aj spojky koľají pre RocoLine a Tillig Elite (izolované je ale potrebné používať rocoline, lebo Tillig je trochu jemnejší koľajový prút a tak sa tilligácka psojka nepodarí nasunúť na RocoLine).
Po dobrom zaštrkovaní a patine nie je badať žiadne "nekonzistencie" ....
My okrem toho ešte používame na mieru zhotovené koľajové spojky (jeden modelár z maďarska nám to robil - už si ale nepamätám jeho meno - ale inak fakt špičková práca) a všetko pekne do seba zapadá.
A hlavne - konzistencia koľají závisí od epochy a modelovanej trate. Koridory sú samozrejme ako vyžehlené, ale klasické ešte nerekonštruované trate, resp. epocha IV - V ... tam bol pomaly každý pražec iný ... občas to vyzeralo ako zebra ... betón - drevo - betón - drevo, ...
Na ukážku - a to je to ešte bez patiny. Flexi koľaje sú RocoLine, koľajová spojka robená na mieru (je to v oblúku), oblúková výhybka na vedľajšej trati RocoLine, zvyšok Tillig Elite ...