Moderátor: Michal Dalecký
Trainmaniak píše:Tak jsem přifotil pohledy před a po zkrácení pro porovnání a přidal i do galerie na webu.
vperlik píše:Jindra Charvat píše:V případě nouze zatím ještě dostupný na
p.s. k té tekutině v kouřovém generátoru, jsou z výroby testované, ale kapalina by při transportu vytekla, takže jsou tam případně pouze nepatrné zbytky. V žádném případě nedoporučuji pouštět na "sucho", pak si taky už nemusíte zakouřit nikdy
Vážení, koho zajímají nějaké technické podrobnosti, jak je model udělaný uvnitř, tak jsem založil nové vlákno, kde se budeme snažit zmapovat funkčnost a provést případně náhradu dekodéru za ZIMO. Také tam přibudou fotky vnitřku lokomotivy, kouř. generátoru apod.
http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=7&t=14150
Také se omlouvám za mystifikaci, že v modelu není plnohodnotný generátor s rázovým ventilátorkem, mýlil jsem se.
Kouřový generátor je udělaný na úplně stejném principu jako jsou elektronické cigarety (WAP), já jsem nekuřák, tak jsem to neznal, ale měl jsem tu kamaráda a ten když u mě viděl na stole rozebraný generátor, tak byl nadšený. Je použita úplně stejná přírodní bavlněná vata, která je tam nacpaná a tu zdola ohřívá malý topný rezistor. Kamarád doběhl do auta a přinesl mi tzv. base-liquid (tj. bez příchutí a nikotinu), oni si z toho ti "wap-kuřáci" ty směsi michají, dali jsme to tam a funguje to naprosto perfektně, skoro bych si troufl tvrdit, že to kouří lépe než ten co tam zbyl po zkoušení ve výrobě. Ale je to, prosím, bez záruky a na vlastní odpovědnost !!!
Co je ale podstatné - kapalina se do vaty krásně vcucne, takže nevytéká ven (jako u starších "vyvíječů" ve tvaru trubičky), když model převrátíte. Samozřejmě nesmíte tam dát větší množství, než je doporučeno a nechat kapalinu "vykouřit", než doplníte novou, protože není poznat, jak je vata ještě nacucaná.V generátoru je ještě teplotní čidlo a malý ventilátorek se 4 lopatkami a motorkem na 2,8V. Celý generátor je řízen mikroprocesorem, který v sobě loko má. Ta vata by se bez problémů dala časem vyměnit, pokud by se přepálil ten topný rezistor, i to by dalo vyměnit, vše jde krásně rozebrat. Jinak už asi víte, že po cca 5 minutách se generátor automaticky vypne.
Jindra Charvat píše:... aby se promazal a ztichl suchý hlučný ventilátor (platí pro ESU).
apa píše:To Aleson
Nevidím vážně důvod ani obavu že by navěky vyschla nádržka. I kdyby jsi loko nepoužíval delší dobu, tak stačí jen doplnit s citem a zase kouří.
Mě spíš štve jiná věc a to je to nesmyslné automatické vypínání po 5 min. To fakt můžou vymyslet jen Němci...Již jsem dal i dotaz na Německé fóra, ale asi to deaktivovat nepůjde. Další věc je, že Trix neumí dělat dynamické generátory kouře. Nevím proč, ale výsledky jsou oproti americkým mašinám ubohé. Cyklování včetně konzistence kouře taky za dvě věci...
Zkoušeny všechny možné kapaliny, včetně Mega Steam. Mám doma nějaké ty obludy od firmy Broadway limited, MTH a to je neskutečný rozdíl!
Navíc u Trixe ani nekouří při stání, při jízdě je to fakt bídá. Nevím co za generátory tam amíci maj, ale ta dynamika a množství je excelentní.
Koupil jsem nedávno legendu BR18 201DR, taky od Trixe, no kouřově stejná bídá.
apa píše:15 - 16V by mělo být. Kolik je ve skutečnosti nejsem schopen zjistit. Veškeré Voltmetry jsou totiž k ničemu, údajně je to neměřitelné? Podle různých článku na téma jak změřit DCC signál na kolejišti, jsem narazil na fintu se žárovkou, ale nezkoušel jsem.
Na lokomotivách od BLI jsou možnosti nastavit si v CV kouřící výkon, tohle je bohužel u Trixu scifi...
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků