Od pátku jsem taky majitelem, ale při mé smůle jsem zastrčil dekodér, na nic nereagoval a po chvilce se z něj začalo kouřit. Nechápal jsem. Nic jsem špatně neudělal. Prohlédl jsem celou desku a nic špatného jsem na ní nenašel. Tak zkoušky musely počkat, a dnes jsem dostal dekodér jiný a ten už nehoří a funguje. Prodejce mě ujistil, že se to občas stane, i u nového.
Hned jsem zapojil pozičky. Doporučuji desky k sobě NEPÁJET! Na předchystaném pocínování na hlavní desce, jsem odsál cín, aby se to tolik nezvedalo. Nechal jsem jen trochu. A aby plošky na sebe dosedaly, tak jsem pod šroubky, co mají držet malé destičky, dal podložky 2mm. A sešrouboval společně s hlavní deskou. Dodané šroubečky, jsou taky trochu delší, jako by se s tím počítalo. Tím na sebe desky přilehnou, zkontaktují se, a dotažením šroubků doladím ledky reflektorů ke kastli, jak se o tom zmínil
vvitty. Podložky by byly lepší plastové, ale já jsem použil kovové, a vyhladil jsem je, aby se neprotlačily přes izolační lak na desce.
Takhle se dá hlavní deska odejmou, a malé se jen odklopí, i kdybych se chtěl dostat pod závaží k podvozkům. Nemusí se pásky k pozičkám už nikdy znovu pájet.
Když jsem studoval desku, jestli je v pořádku, když shořel dekodér, tak jsem si namaloval schéma. (bez záruky)
Ještě CVčka:
CV 29,15 - jak býbá zvykem u MTB, neví, kde je předek a zadek lokomotivy.
CV 33,1
CV 34,2
CV 35,12
CV 36,32
CV 37,3
CV 43,16 - světlo v kabině, já si dávám na F9. Může být kdekoliv jak je libo.
CV 61,96
CV 124,+128 - cokoliv původního +128, zrušení SUSI
CV 127,2 - směrová závislost konců
CV 128,1
CV 430,3 - při posunu F3, zhasne reflektory a konce. Jedna pozička do kříže v V. epoše už není
CV 431,0
CV 432,196
CV 433,194
CV 434,196
CV 435,193
Snad jsem to sem opsal dobře.
Světlo v kabině mně trochu prosvěcuje při použití bílých i červených poziček. Na F9 se rozsvítí naplno. Je to asi divným zapojením ledky, jak to MTBáci vymysleli. Viz to schéma.
EDIT: ještě jsem si vzpomněl. Jak je doporučeno, v přiloženém letáku, tak jsem přerušil plus přívod k reflektorům. Ve schématu jsem to místo označil dvěma puntíky. Sníží se tím mírně intenzita svícení, ale dají se reflektory ovládat F2.
Přerušení provádím na desce efektně. Jehlou si naznačím důlek, přesně na vodiči, kde ho chci přerušit, a v tom místě pak vrtáčkem 0,8mm ručně odvrtám důlek, a tím se spoj přeruší. Nepůsobí to blbě jako nějaké rýhy.