Barvy M152.0/810 + Blm/Baafx/010/Btax

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Barvy M152.0/810 + Blm/Baafx/010/Btax

Příspěvekod milan ferdián » pát 30 říj, 2020 11:19 am

M152.0/810

Barevné řešení
Ž73/20 prototyp
Ž82/5 sériový
střecha šedivá COLORLAK (CK) 4147
skříň krémová, červená 6001/8161
nápisy žluté – přemístěny označení třídy „2“ z bočnic na nástupní dveře
hlavní rám černá 1999 nahrazená šedivou
čelo střechy šedivá nahrazená krémovou

19.1.1976 FMD č.6817/76-12
horní část skříně krémová střední 6100
dolní část skříně + hlavní rám červeň višňová 8300
střecha šeď střední 1100
madla šeď pastelová 1010
podvozek, spřáhlové, narážecí čerň 1999

*
Ž82/18 podvěsy šedivé
Ž88/5 podvěsy v červené
Ž88/13 podvěsy červené

1982 čela žluť chromová střední 6200.. 300 mm široký pruh Ž85/12, Ž88/5
1986 600 mm široký pruh obepínající celé vozidlo žlutá chromová střední 6200, tmavý znak ČSD (6138)
celé bočnice, čelnice, čelníky, sněhový pluh červeň višňová 8300 (8193)
střecha, spodky hnědošedá 2179 (1019) Ž84/13, Ž87/1, Ž88/17

UIC č488-3 1985/1986
M 152.0 na 810 // M152.0001 na 892.601
M152.0035 na 810.035

1987/88 výroba litých tabulek Ž87/22

současný nátěr (popis byl napsán poplatné v té době)
střecha bílá 1000 (CK)
bočnice modrá 4456 (CK)
……….bílá 1000 (CK)
……….žlutá 6138 (CK)
pojezd černá 1999 (CK)

Poznámka:
M153.0 – kontrola trolejového vedení /121 ks/ řada 892
M152.5 – rozchod 1520 /2 ks /řada 810.8
M153.5 – rozchod 1520 /3 ks / řada 892.8
Bzmot MÁV

Poznámka II.
Fotografie jsou poplatné době

-m-
Přílohy
M152.0   810  DF.jpg
M152.0  810 I. DF.jpg
M152.0  810 II. DF.jpg
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Barvy M152.0/810 + Blm/Baafx/010/Btax

Příspěvekod Jindřich Bek » ned 22 lis, 2020 6:17 pm

Pěkná třetí fotka z nádraží v Hlučíně, vpravo jsou ještě koleje tramvaje. Souprava v plné sestavě v době dopravní špičky 2 x 810 + 4 x Baafix, v nouzi při neschopnosti jednoho z motorů byl schopen jeden motorák dojet do Opavy s celou soupravou. K nátěrům doplněk: údaje které Milane uvádíš jsou z časopisu Železničář ? Jako zajímavost bych uvedl, že poslední vyrobený motorový vůz M152.0678(květen 1985), LD Ostrava, Ss Studénka byl z výroby zkušebně natřen unifikovaným nátěrem, který se uplatnil od roku 1986. Rozdíl byl pouze v nepoužití tzv.Stadionu s logem ČSD.
Jindřich Bek
 
Příspěvky: 148
Registrován: ned 20 kvě, 2018 7:28 pm

Re: Barvy M152.0/810 + Blm/Baafx/010/Btax

Příspěvekod vojtas » ned 22 lis, 2020 6:46 pm

Skutečně 1985? Měl jsem za to, že výroba M152 skončila v roce 1982.
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1349
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha


Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků