M152.0/810
Barevné řešení
Ž73/20 prototyp
Ž82/5 sériový
střecha šedivá COLORLAK (CK) 4147
skříň krémová, červená 6001/8161
nápisy žluté – přemístěny označení třídy „2“ z bočnic na nástupní dveře
hlavní rám černá 1999 nahrazená šedivou
čelo střechy šedivá nahrazená krémovou
19.1.1976 FMD č.6817/76-12
horní část skříně krémová střední 6100
dolní část skříně + hlavní rám červeň višňová 8300
střecha šeď střední 1100
madla šeď pastelová 1010
podvozek, spřáhlové, narážecí čerň 1999
*
Ž82/18 podvěsy šedivé
Ž88/5 podvěsy v červené
Ž88/13 podvěsy červené
1982 čela žluť chromová střední 6200.. 300 mm široký pruh Ž85/12, Ž88/5
1986 600 mm široký pruh obepínající celé vozidlo žlutá chromová střední 6200, tmavý znak ČSD (6138)
celé bočnice, čelnice, čelníky, sněhový pluh červeň višňová 8300 (8193)
střecha, spodky hnědošedá 2179 (1019) Ž84/13, Ž87/1, Ž88/17
UIC č488-3 1985/1986
M 152.0 na 810 // M152.0001 na 892.601
M152.0035 na 810.035
1987/88 výroba litých tabulek Ž87/22
současný nátěr (popis byl napsán poplatné v té době)
střecha bílá 1000 (CK)
bočnice modrá 4456 (CK)
……….bílá 1000 (CK)
……….žlutá 6138 (CK)
pojezd černá 1999 (CK)
Poznámka:
M153.0 – kontrola trolejového vedení /121 ks/ řada 892
M152.5 – rozchod 1520 /2 ks /řada 810.8
M153.5 – rozchod 1520 /3 ks / řada 892.8
Bzmot MÁV
Poznámka II.
Fotografie jsou poplatné době
-m-