Zdravím, no, budete to mít pěkné. Nevím, nepříjde také někomu ta střecha odporníků proporčně nižší než by měla být, tedy že výrobce měl "naštudovány" spíše stroje jezdící v Itálii (dnes v ČR řada 162 RJ) ? Jestliže ano, ještě by pak hrozil třeba i zádrhel v pultu na levé straně stanovišť.
Kryt odporníkov na rušňoch povodnej rady 163, bol upraveny vyrobcom SKODA Plzen pre FNM a jeho radu E630. Zakaznik to pozadoval koli obrysu vozidla. Preto je tento kryt inej konstrukcie co vyrobca modelu respektoval.
Přílohy
n1251_2010_1.jpg (130.34 KiB) Zobrazeno 12692 krát
Možná je to opravdu tím úhlem. Na té fotce skutečné lokomotivy vypadá to odsazení mnohem delší, než na modelu. Uvidíme jak to bude na modelu až bude k dispozici.