Ad Plux22 u Brejlovcu/Bardotek. Jako hlavni prinos vidim samostatne vypinatelne konce. Uz to mi staci ke spokojenosti. A to podle stranek Roco mit budou. Hadam, ze podobne to bylo u Sergeje. Aspon ten muj to umel.
Jestli těch desek do brejlovců a zamračených nechají vyrobit třeba např. milion, tak chápu, že změna z 8 pinu na 22 pin je zdlouhavá. Prostě se musejí všechny vyrobené desky udat a pak teprve si necháme vyrobit další várku desek.
Novinky AUHAGEN 2021. Hezký je ten set vyluka na trati. Ty stroje jsou hodně podobné co se používají v CZ. A pro fanoušky DDR je hezký i ten oranžový bagr.......
To si pleteš asi s T 174 od Busche. Ten lanový od Auhagen tu nebyl (já si ho nevybavuji..) Na fotce je ten od Busch. edit: tak v CZ byly i T 172( myslím že se jim v DE říka Wiemar ?) co bude od Auhágen.
Lanové bagry tu za socíku byly - nejčastěji právě na nádraží v uhelných skladech (jeden sloužil dlouhá léta v Radotíně). Rameno ale bývalo rovné a barvu mívaly povětšinou buď modrou, nebo nějakou civilní zelenou, zhusta dost oprýskanou. Jako dítě jsem po takovém toužil, ale v prodeji byly jen klasické na automobilovém nebo pásovém podvozku. Hydraulika z obrázku výše se tu začala masověji objevovat až v 80. letech a opět spíš na autech.
Trix tedy zklamání z novinek Piko a Roco dokonal... je tam jen pár vagónů, o které stojím a asi dojde i na Class66 v Rush Rail barvách. Ale to je vše. U Trix to ale trochu zachraňují nedodělky z 2020, které teprve budou (G2000 v Hector Rail atp.). Zato v nabídce Märklin mi spadla čelist z Plasser&Theurer Unimat! Soudě dle vizualizace, to bude nááádherný model! Vzniká to ve spolupráci s Viessmanny, takže se lze těšit na detaily a parádní funkčnost (k dispozici bude pět různě funkčně odstupňovaných verzí, podobně jako u vozu Robel). DC verze je v katalogu Viesssmann na tento rok, takže AC->DC konverze nebude třeba: https://viessmann-modell.com/sortiment/spur-h0/railmotion/2673/h0-unimat-09-4x4/4s-e3-schienenstopfmaschine-p-t-funktionsmodell-fuer-zweileitersysteme?c=11