Fotografie brejlovce Rivarossi Captrain:
http://www.azacycles.com/C1.jpghttp://www.azacycles.com/C2.jpghttp://www.azacycles.com/C3.jpghttp://www.azacycles.com/C4.jpghttp://www.azacycles.com/C5.jpghttp://www.azacycles.com/C6.jpghttp://www.azacycles.com/C7.jpgToto není recenze, došlé modely jsem jen vybalil.
Model jako celek krásný, lak Captrain je designově perfektní obecně. Detaily potisku trošičku horší než u poslední 753.7 OKD. Kastle ne moc dobře nasazená - trochu našikmo (na jedné straně dosedá zcela, na druhé ne, ale to se dá lehce napravit samozřejmě). Nástřik v několika málo detailech ne úplně nejlepší, ale jako celek ve vysokém standardu Rivarossi. Silně ovšem nepotěšil zvolený koncept žlutozeleným pigmentem plněný plast. Toho nám byl čert dlužen, protože výrobce šetří následně na nástřiku a zejména světlejší odstíny mají tendenci do různé hloubky prosvítat a model se tak jeví jako fluorescenční, jako by svítil a evokuje laciný plast. Je to škoda. U střešních horn je to fakt jako pěst na oko, ty potřebují přestříkat. Dále - zásuvku pro dálkové řízení udělat potiskem. No, holt šetří se, kde se dá, že... Taktéž prostřední úchyt čelního podokenního madla
Pozitivem modelu je výrazně vyztuženější pojezdový kříž, který drží boční masky ložisek kol a tlumičů. Předchozí modely měly tendenci přesně v místě šroubku praskat, čímž se maska odchlípla od nápravy a vypadalo to opravdu ohyzdně. Oprava sice byla vcelku jednoduchá, ale zbytečná, protože na vině byl vadný konstrukční koncept. Teď to vypadá výrazně bytelněji.
Na italských fóŕech jsem již před několika měsíci četl, že by měly být k dispozici ve zvýhodněné ceně jako ND i rámy pro první řadu. Uvidíme.
Brýle by si měl vyfotit a s fotografiemi polepit zdi i strop kanceláře majitel MTB, aby je měl stále na očích
- takto v rámu vysunutá skla umí jen Rivarossi. Je to paráda, zde je pro srovnání předloha:
http://www.azacycles.com/C8.jpg