Presne ako píšete, jazdí to krásne, ale len po prvú výhybku.
Pokud někomu nejezdí model MM nebo MF přes výhybky, je problém ve výhybce nebo v položení kolejí. Po špatně položených kolejích to skutečně moc nejezdí, jinak to jezdí výborně.
Ostatne ako ostatné MMK modely ktorých polomery sú R1000-R1500 minimum.
To není pravda. 354.0 i 324.3 jezdí bez problémů 800 mm. Pravda, 600 mm pro ně bude zase málo. Většina podobných lokomotiv se asi vejde do 800 mm, ale všechny jsem je pochopitelně v ruce neměl a netestoval.
Nejsem však sběratel a mám asi jiné požadavky než většina kupujících. Modelářsky mi vadí zcela sterilní vzhled. Dá se řešit, ale samozřejmě to není pro každého.
Technicky mi vadí více věcí. Je to sběratelský model, nikdo nepočítá s tím, že by se s tím moc jezdilo. Jezdí to většinou velice dobře, ale není to konstruované na údržbu. O jednoduchém vyjmutí náprav si můžete nechat zdát, vyjmout a vyčistit sběrač je prakticky neřešitelný problém. Některé modely nejsou konstrukčně úplně dobře vyřešeny, třeba u 354.0 jsou napaječe pod budkou součástí jakési mezipodlahy se zadním čelníkem, ovládání pochopitelně z budky. Pokud to rozšroubujete, při sestavovaní se pobavíte. Úplně blbě je třeba vyřešeno na spodku pákoví brzdy. Pájení táhel na odlévané spojky je obvykle provedeno na tupo nebo do velmi mělkého důlku, takže se to rozpadá. Už jsme díly našli po skončení provozu v kolejišti. Kvalita sestavení taky sem tam hapruje. Občas si při montáži vypomohou lepidlem, stává se, že zateče kam nemá. Už tak složité rozebrání se ještě více komplikuje. Používání zkracovaných šroubků (závit cca 1mm), samořezné šroubky, závit v tloušťce jednoho nebo dvou plechů, tomu se člověk na svých modelech vyhýbá, tady standard.
Ale jinak jsou to samozřejmě dobré modely. Tichý kultivovaný pohon, motor Faulhaber nebo podobný je samozřejmostí. Model má spoustu krásných detailů, poslední modely se díky spolupráci s místními modeláři dostali ve vztahu k předloze na vysokou úroveň. Pryč jsou chyby známé z 275.0, 354.7 nebo další.