Tak je na kazdom, co je pre neho akceptovatelne a co nie. Osobne si myslim, ze tento konkretny model by som namaloval doma lepsie ci porovnatelne, Duplicolor ART sprejom (priamo z plechovky). Predny lem okien by bol problematicky, ale kedze na modely je jedno celo flaknute, tak mozno ani nie No potlac si neviem spravit a prestriekany Roco model s novou potlacou by stal skoro trojnasobok ceny MTB.
Zial aj montaz u MTB zaostava, celkove spracovanie a elektrikarska praca je na zakladnej urovni (skoro ako prototyp robeny na kolene). Na druhej strane cena je ovela nizsia ako Roco/Pico/Acme.
Kazdopadne, az na ten pomaly pojadz, tie nedostatky co ma, nie su take velke, celkovo je to pekny model a drobne povrchove nedostatky mava aj Roco a zial aj nove ACME. Tam je tych chyb celkom dost (okrem farby vela zateceneho lepidla, pokrivene doplnky, krive tabukly) a pri cene 240 EUR za model je to tragicke. Rovnako aj kvalita montaze a spoje na Acme su o dost horsie ako pri Roco/Piko.
Mne sa tato 750 paci a ako som uz pisal, je to verzia, ktoru Roco nespravi a plux22 a moznosti svetiel su ovela lepsie ako pri 8pin Roco. Ale musim priznat, ze pokial MTB neporiesi pomale pojazdy, dalsi model od nich nekupim. Ale rovnako aj Acme. 350ka bola este ok, ale 363 ma dost vela chyb a ZSSK vozne su riadne odflaknute a nie su honde ceny, aku za ne pytaju.
Tymto som povedal vsetko ohladom kvality MTB, a tiez to nechcem dalej riesit v tomto vlakne, vsetci vieme ako to je a je na kazdom co si kupi za svoje peniaze. Tiez by som poprosil rady ako by bolo mozne zvysit rychlost. Dekoder nepusti vyssie napatie ako ide do kolaji, takze predpokladam ze to bude max 12/14V. Tu na fore som cital, ze par ludi menilo motorceky u MTB, tak by som uvital, keby poradili za aky konkretny typ a aky bol vysledny efekt.
Dakujem.