Moderátor: Michal Dalecký
sidlo píše:Jak dopadne zvuk u PIKA je také otazník. Mistr nasadil laťku hodně vysoko.
Střelec píše:Bohatě by stačila 92 s dvojdílnýma dvířkama dýmnice. Jako 415.0 tu jezdily na těžkým posunu od 18. roku a pokud by předek kotle (různá dvířka dýmnice), kompresor, mazací lis a případný turbogenerátor či různé nástavby tendru tvořily zaměnitelný (dolepovací) díly, rozhodně by to oživilo nabídku. Br92 od Kleinbahnu je dávno minulostí a Trix měl taky svý mouchy (šel upravit na kusy po roce 45). Ale to je taky spíš do snů (a překopávky vykopávky od Trixu).
martin tichý píše:Já s tímto také souhlasím, PIKO se dle mého názoru běhěm posledních cca osmi let neskutečně zvedlo, doslova vstalo z mrtvých, od balancování na hraně bytí-nebytí se svými starými výrobky značenými "Classic", (které bůhvíproč nabízí ještě dnes) se vyšvihlo až ke každoročně naducanému katalogu svých EXPERT modelů, které postupně dosáhly standartní úrovně , která je MIN!!! srovnatelná s ostatní konkurencí, krom toho PIKO jako jeden z mála výrobců vcelku dodržuje stanovené termíny uvedení modelů na trh, porovnejme třeba s BRAWA, která je zase EXPERT spolu s celou řadou ostatních výrobců max v tištění letáků a odsouvání prodeje svých výrobků na neurčito...III Q 2050..
novk2007 píše:No která jiná firma se může pochlubit produkcí ve velikost G H0 TT N.? A tady máte jek testujou elektrické spřáhlo https://www.youtube.com/watch?v=hTIRj3y6Yj0
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: brudr a 28 návštevníků