Prelisy až hore, teda aj medzi oknami strojovne mali lokomotívy III. série, to jest T478.2053 - 2082 a T478.1171 - 1230. Vzduchojem je jeden o priemere 700 mm. Druhá séria - T478.2001 -2052 a T478.1093 - 1170 boli medzi oknami bez prelisovm ale takisto mali jeden vzduchojem. Lokomotívy prvej série T478.1008 - 1092 boli takisto bez prelisov medzi oknami, ale mali dva vzduchojemy o priemere 500 mm. Okrem tohoto sú rozdiely už len v tom či mašiny mali alebo nemali tlmič výfuku. Neskôr mohli dostať tlmič aj tie stroje ktoré ho nemali priamo z výroby.
Teda ak model je T478.2059 tak prelisy až po strechu sú správne, pretože a jedná o stroj tretej série.
Na prototypy.cz určite bude pár foto zo starších časov kde je vidieť rozdiel medzi T478.1 a 2, pretože T478.2 nemala PG500 a teda nemala by mať ani výfuk splodín od naftového kotla. Ale to na fotke modelu nie je nejako zvlášť dobre vidieť. A tiež je otázka či ROCO vie a či rozozná aký je rozdiel medzi T478.1 a 2
Ale model to môže byť pekný.