Dobrý den,
na Váš příspěvek jsem narazil náhodou, když jsem hledal informace o demontáži podvozků tohoto vozu. A nedá mi to, abych nezareagoval.
Jsem na tom se zkušeností s tímto výrobcem stejně. Mám od nich dva vozy. Ten, co Vy, a teď nový Ua. Taky jsem slyšel, že je na ně jen chvála. Ale! Já teda nevím, ale co do jízdních vlastnosí, je to asi to nejhorší, co jsem kdy měl (i když vzhledově jsou krásné).
Řešil jsem totéž co Vy. Měl jsem takto vychýlenou tu masku podvozku na obou podvozcích a na obou stranách. Něco více, něco méně. Vůz už tak má velmi omezené otáčení podvozků (takže s malými pooměry je problém), ale díky tomuto vychýlení je to ještě omezenější. Podvozek zachytává o ty výsypné části uprostřed a na druhé straně o schůdky. Já jsem šel k prodejci vůz vyměnit (též jsem měl TSSC), ale druhý, co měl, nebyl na tom znatelně lépe (možná měl dokonce ještě dva TSSC). Více jich neměl, tak jsem si nakonec vybral modrý ČD, který z nich byl nejlepší (nikoliv úplně v pořádku). Mimo malý prostor pro otáčení se podvoky otáčejí docela ztuha a nedošel jsem na to, jak je vyjmout. Dokumentace nulová, ani na stránkách výrobce jsem nic nenašel, byť v maďaršině.
Nicméně vůz Ua jsem prostě musel mít, je to taková klasika pracovních vlaků.
Tak jej mám. Zde díky konstrukci vozu nic nebrání většímu otáčení podvozků, ale jdou taky docela ztuha. A nemluvě o kinematice, ta jde velmi ztuha, je tam tuhá pružinka. Ale tento jsem ještě neprojížděl, zkusím tento týden. Nicméně ten Faccpp docela za jízdy vypadává, když není zařazen na konci vlaku. A to jsem jej neprojížděl někde přes více výhybek. Jen přes jednu a to ještě rovně, což je nicneříkající.
Čili za mě zklamání, co se týče těchto dvou typů vozu tohoto výrobce. A Vám doporučuji jej jít vyměnit a doufat, že natrefíte na lepší kus. Takže bych si nechal ukázat všechny, co mají. Ale jelikož je Váš příspěvek už dost starý, tak mě spíše zajímá, jak jste to vyřešil a jaké jsou Vaše zkušenosti s jízdními vlastnostmi.
Martin70 píše:Zdravím zkušenější a znalejší modeláře a mám dotaz zejména na ty kteří mají pořízeny "Sypáky" od firmy Albert Model (žluté ČD a ČSD a jiné). Zakoupil jsem několik vozů Faccpp CZ-TSSC (k.č. 683008). Při prohlídce jinak velmi zdařilých modelů vagonů, jsem objevil vadu jednoho podvozku, viz foto. Uložení s ložiskem je značně vychýleno do strany, asi vada při výrobě a chladnutí? Je to vytlačené jakoby by byl čep - hrot dvoukolí venku, ale není. Druhý na daném vagonu je celkem v pořádku. Je to vada této výrobní série nebo je to u Albert odelu častější? Byly to první mnou zakoupené vagony tohoto výrobce, Eaos jsou v pořádku. Dá se to opravit, nebo je to na reklamaci a výměnu? Plast je řekl bych dosti tvrdý a nechci do toho zasahovat, když je to nové. Prodejce jsem zatím nekontaktovat. Tato vada by mohla dělat i problémy při jízdě, vyhybky a pod předpokládám. Děkuji za Vaše věškeré odpovědi.
Vadny.jpg
Vada podvozku Faccpp.jpg
OK.jpg