JarPi píše:V příbalovém balíčku jsou taktéž přiloženy správné malé hranaté zaoblené nárazníky. Má někdo prosím zkušenost, jak velké násilí je potřebné resp. přípustné na demontáž kulatých bez poškození?
...stávající kulaté nárazníky jsou kovové soustružené, takže nají i kulaté dříky které se zasouvají do kastle, kde jsou ovšem díry hranaté, proto tam tak "dobře" drží. Ale vytáhnout jdou, chce to jen trochu více násilí. Ideální je postavit mašinu na rovnou kolej, opatrně ji přidržet a tahat (více) za nárazník přesně ve směru jízdy; měl by povolit. Ale asi bude nutné nové nárazníky přilepit, předpokládám, že tam moc držet nebudou.
Jinak ještě jedna "novinka" - v pytlíčku s dosazovacími díly chybí krátká spřáhla. Porovnával jsem tento model se sergeji ze starších edic a narazil jsem ještě na jednu (příjemnou) novinku - popisky na podvozcích. Starší stroje to nemají. A při tom zkoumání jsem narazil po letech na jeden šlendrián u staršího sergeje T679.1225. V podvozcích na "čele" chybí horní část svislé páky brzdoví vždy u levého předního kola ve směru jízdy. A zjevně to ulomené není. Asi chlapci u Roca použili masku podvozku z ruské verze, která má pouze jeden brzdový válec na každé straně podvozku....